If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
mie cand mi`au schimbat puntea , au iesit cu masina din service sa vada daca mai trage , bate ceva , una alta.
la predare , mia zis cel de acolo ca sa iesit cu masina , sau facut teste.
Dap, asa se pare, ca oricum din cate am inteles nu se poate schimba ligheanu de la roata de rezerva daca nu se scoate si partea din spate. Asa ca se pare ca se va schimba cam totul pe acolo. Astept vesti de la ei dupa ce o desfac
Si acum cateva poze cu vinovata.
La prima evaluare a celor de la mitzybushu costuri reparatie 6000-6500 euro
Pacat de masina - asta cu Mitzu chiar a pus-o. Parca nu are AC din cate se vede (e radiator simplu - nu are si radiator de AC)
Initial nu intelegeam cu s-a spart capacul la filtrul de aer - fiindca ma gandeam ca nu a plecat bateria de la locul ei... dar dupa aia am vazut conducta de aspiratie care a fost mutata de la locul ei. Oricum la el e foarte nasol.
La tine daca iti schimba tabla aia unde sta roata de rezerva - ar trebui sa aiba meseriasi si scule ca lumea (trebuie sa iti taie cu o freza fiecare punct de sudura si dupa aia sa iti sudeze la loc tot in puncte - ma indoiesc ca au scula de sudat in puncte asa de mare sa iti faca tot portbagajul. Dar freza din aia ar trebui sa aiba - care se monteaza pe bormasina si cu un bolt de centrare - dar e munca de chinez batran.)
La Mitzu pretul nu e prea exagerat. Piesele japoneze costa destul de mult - oricum sensibil peste Logan/Renault - ca tot se vaita lumea ca sunt scumpe. Daca le face cu piese after-market poate sa scape pe la 4000 euro (numai vopsitoria o sa coste vreo 1000 euro si asta fara piese gen capota si bara)
Sincer nu stiu cu ce or sa dea jos toate cele, si cum or sa le puna la loc, dar ar trebui sa iasa frumos la final si de abia astept sa o plimb iar pe sosele
Pretu de reprezentanta e super incarcat probabil ca in realitate 3-4 mii maxim reparatia. Oricum are de bagat banu ca nu are casco.
Narcisuc20: nu e scumpa reparatia e masina straina...eu la fordul meu cel din semnatura..capota stramba,balamane,tragar,faruri,spoilar,grila, 60 mil ma costat am facut-o pe asigurarea pagubitului....si reparatia nu a fost facuta la reprezentanta.Evaluatoru mia zis ca , cu 60 nu pot sa o fac la reprezentanta ford sa-mi iau gandutl de la asa ceva...deci reparatia de 5000 6000 e reala daca masina se repara cu piese originale...
nasol momentul, eu am patit-o la vre-o 800 km pe bord, nu stiu ce au unii prin Bucuresti cu masinile noi.
in ceea ce priveste reparatia se face fara flex sau sudura, la momentul respectiv (lovita in decembrie 2007 reparata in iunie 2008) cu bara inlocuita si restul indreptat + vopsit + centrat capota portbagaj devizul pe RCA-ul vinovatului a fost 2600 lei
reparatia am facut-o la Cobalcescu - Valea Oltului si a durat doua saptamani pana sa deconteze asiguratorul
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment