181-CRM Sau Blacky

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • daca ai grija cum conduci nu lovesti nimic. masina lasata e mai stabila pe curbe si arata altfel pe strada, fata de una normala de zici ca urci in vapor. suntem atatia care avem masinile leaste si pana acum nimeni nu s`a plans de pietrele luate sau gropi. trebuie doar sa ai grija
    scuze de off nenea Toranaga
    sigpic

    Comment


    • Nici o problema Dada

      @sagrad, eu personal sunt pro unei masini mai lasate, asta datorata stabilitatii pe care o ai la viteze mai mari. Principalul dezavantaj il prezinta drumurile mai proaste de prin tara. Marele dezavantaj sunt drumurile proaste sau ulitele de prin sate, pe unde trebuie sa mergi foarte atent sau sa nu mergi

      Eu unu momentan nu pot sa imi las masina din cauza drumurilor care le fac pe la tara unde merg pe poteci de pamant presat cu santuri de 20 cm si mai mari. Si cu masina incarcata.

      In momentul in care va mai aprea o alta masina in peisaj, inclusiv Blacky va fi "trantita" pe varianta "racing style" Pana atunci ramane masinuta cocotata.
      Super Oferte Accesorii Logan

      Comment


      • @sagrad : Fiecare face cum vrea nu e o regula cu suspensia noi aici ne exprimam doar parerile bune sau rele.

        Proprietarul masinii face cum vrea el pana la urma.

        Oricum Radu jos cu ea.
        sigpic1.6 16v Euro 5 + GPL

        Comment


        • faina masina, pacat de incidente(stiu cum e ca am trecut si eu prin de astea cu masina noua)...

          sfat: cumpara-ti o cheie de roti noua din magazin de 17mm pentru ca o sa te lase cheia de roti "dacia" cand o sa iti fie mai rau.
          am zis asta pentru ca nu se vede in spate decat cheia stock care e o porcarie, colegii de forum pot sa confirme.
          Celor care nu stiu sa mearga cu diesel cautati pe google: "Exploatare diesel ! MAK"

          Comment


          • eu nu confirm
            frumoasa tiganca drumuri bune si ai grija de ea sa nu o mai julesti

            Comment


            • Pana acuma nici cheia, nici cricul nu s-au miscat de la locu lor si sper ca nici in viitorul prea apropiat sa nu se miste dar daca va fi cazul va fi inlocuita.

              Eu incerc sa am grija de ea. dar daca altii au ce au cu tablele mele
              Super Oferte Accesorii Logan

              Comment


              • Vad ca ai recuperat masina ...sincer imi place cum a iesit ...cand o bag pe a mea stiu la cine ma duc sa o vopseasca . Singura chestie care nu imi place e ca ai lipit prea multe chestii pe ea dar e treaba aia cu gusturile
                In viaţă risipim ani, iar la moarte cerşim clipe...
                sigpic

                Comment


                • a da, cum sa uit.si cricul e prin aiurea in suport.eu l-am scos de vreo 4-5 ori pana acum si cu mare mare atentie tot s-a rupt suportul.poate iti arat la intalnire.
                  Celor care nu stiu sa mearga cu diesel cautati pe google: "Exploatare diesel ! MAK"

                  Comment


                  • @gmv - E bling bling dar nu are chiar atat de multe are o gramada de spatiu liber
                    @me_catalin - te cred pe cuvant, cand ne vedem o sa arunci si eu o privire
                    Super Oferte Accesorii Logan

                    Comment


                    • buna seara!

                      si eu as vrea sa imi cumpar in anul urmator un logan tot asa, negru si mi-as dori mult sa am o motorizare la fel k al lui ToranagaSama dar si cu optiunea jante de aliaj impreuna cu geamuri electrice spate k totusi, daca ai geamuri electrice fatza, barem sa le ai pe toate patru; insa nu sunt prea sigur cat de mare este diferenta intre motoarele 1.6 MPI de 85 CP si 1.5 DCI de 90 CP, caci ma gandesc ca daca nu imi voi permite un diesel, macar sa ma multumesc cu un benzinar, dar cu ce diferente?

                      Eu am citit si auzit o serie de avantaje si dezavantaje in legatura cu benzinarul si dci-ul, unele din acestea ar fi:
                      - MPI: - este mai silentios, mai fiabil decat dci-ul, iar costurile de intretinere ceva mai mici iar partea proasta, ca mananca cu 60-70% mai mult carburant decat diesel-ul;
                      - DCI: este mai zgomotos, am mai inteles k are dupa o perioada probleme cu injectoarele, reviziile se fac intre 7.5 - 10k km, in schimb are un consum mult mai redus decat benzinarul.

                      Eu am citit si auzit o serie de avantaje si dezavantaje in legatura cu benzinarul si dci-ul, unele din acestea ar fi:
                      - MPI: - este mai silentios, mai fiabil decat dci-ul, iar costurile de intretinere ceva mai mici iar partea proasta, ca mananca cu 60-70% mai mult carburant decat diesel-ul;
                      - DCI: este mai zgomotos, am mai inteles k are dupa o perioada probleme cu injectoarele, reviziile se fac intre 7.5 - 10k km, in schimb are un consum mult mai redus decat benzinarul.
                      Last edited by deditzu; 13 October 2011, 23:34. Reason: Automerged Doublepost
                      Traim in Romania iar asta ne ocupa tot timpul.

                      Comment


                      • nu e chiar asa zgomotos dieselul,dar daca circuli mult merita un diesel macar sa faci undeva pe an 25 mi de km renteaza daca nu iati un benzinar,iar costurile nu sunt asa mari,ianafara de injectoare dar nu cad ele asa usor.bafta la cumparare.

                        Comment


                        • Salutare deditu,

                          Acuma vb din proprie experienta (garantat vor sarii benzinarii pe mine dupa acest post ) depinde de ce nevoi ai tu personal.
                          Daca spre exemplu alergi ca mine si faci in 8 luni 20.000 Km, atunci cu cea mai mare caldura iti recomand un diesel. La fel daca stii ca vor exista situatii in care vei avea de transportat cantitati mari de bagaje, sau sarcini mai mari, aici iar ai avantaj diesel. Ca si nivel de zgomot nu pot nega faptul ca este mai ridicat decat ca al unui moror benzina, dar toarce atat de frumos incat eu unu nu am putut sa ii rezist. La capitolul costuri de intretinere dieselul este in dezavantaj, revizii putin mai scumpe (ex; rev 15k Km ~ 700 RON) Dar la capitolul consum nu prea mai ai ce obiecta intre 4,2 si 6,3, cam astea sunt extremele. Basmele cu pica turbina in 10 mii de km, sau ramai fara injectoare in 15 mii sunt doar basme, din povestile unor "eterni nemultumiti", sau cine stie ce cazuri rare de masini care nu au fost exploatate cum trebuie, ori pur si simplu a fost acea exceptie care a apucat o piesa defecta din start. Iar ca si conduita de mers dieselul are momente in care te imbie sa mergi linistit si sa admiri peisajul.

                          La capitolul benzinare ai alte avantaje, masini mai silentioase, costuri de intretinere mai mici, un pret de achizitie mai mic. Dezavantaj consumul de carburant care este mai mare. Incepand cu motorizare 1,2 16V care se presupune ca ar consuma mult mai putin decat un diesel, dar care in realitate consuma destul de bine, as spune ca in momentul de fata se renteaza sa iei un 1,6 16V diferenta de pret intre 1,2 si 1,6 este de aproximativ 700 euro. Iar la un motor de 1,6 ai suficienti cai incat sa stii ca te poti baza pe masina la nevoie. Iar la benzina aplici regula mersului de putini km pe an, si de aici apare si rentabilitatea. Benzina te cam imbie sa ii dai "cox" si sa o alergi.

                          Sfatul meu (propriu si personal) atunci cand te hotarasti sa iti iei masinuta ia in calcul urmatoarele aspecte cat de mult crezi ca vei merge cu ea, cum iti place sa mergi cu masina.

                          Niciodata sa nu te apuci sa iei in calcul ca a doua zi dupa ce ai luat masina iti pica distributia, injectoarele, turbina, sau cine mai stie ce piesa de la motor. La absolut orice masina ti-ai lua la un moment dat ceva va pica. Am vazut motoare diesel care la 80.000 Km mergeau ca ultimele toroape si mai aveau nitel si isi dadeau duhul, dar am vazut si motoare care aveau 300-400.000 km si mergeau brici (dar fusesera intretinute ca la carte). Cam acelasi principiu il poti aplica si la benzina, desi sincer sa fiu nu prea am vazut motor benzina care la 200.000 km sa mai fie chiar in regula.

                          Sper ca nu am suparat nici un "benzinar" cu cele spuse mai sus, si deditu cand ai chef sa vezi loganele pe viu te asteptam la intalnirile noastre, cel mai recomandat ar fi sambata la polivalenta, si daca e vii, ma tragi de manecuta si iti arat masina cu cea mai mare placere.

                          Spor la planuri si la achizitii.
                          Super Oferte Accesorii Logan

                          Comment


                          • Daca sti sa mergi cu un dci si mai ales sti sa il intretii sigur nu ai probleme.

                            Si cel mai important la un dci este sa ii pui motorina buna de la galeata, dimineata cand motorul este rece sa il lasi in jur de 3-4 min sa mearga la ralantii sa isi faca si el mersul si sa se incalzeasca putin, sa nu ii dai talpa pana nu ajunge la temperatura optima de functionare, sa nu mergi subturat cu el, dupa ii dai talpa sau mergi la un drum lung si ajungi la destinatie sa o lasi 5-6 min sa mearga la ralanti.

                            Daca respecti chestiile astea nu vad de ce sa apara probleme.
                            sigpic1.6 16v Euro 5 + GPL

                            Comment


                            • Mersi ToranagaSama pentru recomandare si chiar mi-ar face placere sa ma intalnesc cu voi la polivalenta, eu din fericire sunt in bucuresti si as putea veni fara nici o prbl, doar k nu prea cunosc bucurestiul atat de bine, dar din ce am vazut pe google maps, undeva la parcul tineretului daca nu ma insel; poate imi lasi in PM/YM cateva recomandari pe unde sa o iau si la ce statie de metrou sa cobor sa ajung in locusorul vostru

                              cat despre ce spune B-53-SDP am niste idei despre spusele lui kci tata are un peugeot 206 SW cu motor 1.4 HDI (diesel 75 CP) de cativa ani buni si stiu de la el kci incalzeste motorul si apoi pleaca la drum, dar nu am inteles vorbele acestea "ajungi la destinatie sa o lasi 5-6 min sa mearga la ralanti", sa inteleg k se refera sa stea motorul pornit cateva minute dupa ce am ajuns la destinatie? :-/
                              Traim in Romania iar asta ne ocupa tot timpul.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google