Sa le stapanesti sanatos si sa te bucuri de caldurica lor.
181-CRM Sau Blacky
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by ToranagaSama View PostCei doi martori luminosi care au aparut la ph2 sunt, conform manual de utilizare Dacia:
- Martor Luminos de alerta schimb ulei motor
Se aprinde pe tabloul de bord atunci când este necesar un schimb de ulei motor. Prin urmare, trebuie să efectuaţi rapid sau
să cereţi asistenţă pentru efectuarea unei revizii.
Este luată în calcul exclusiv distanţa parcursă între două schimburi de ulei, şi nu periodicitatea (intervalul de timp) între două schimburi de ulei.
Revizia se va face întotdeauna la primul dintre cele două termene atinse între distanţa parcursă şi periodicitate, conform documentului de întreţinere al vehiculului dumneavoastră. Acest lucru înseamnă că puteţi fi pus în situaţia de a face o revizie înainte de aprinderea martorului luminos. Consultaţi paragraful „Schimb de ulei motor" din capitolul 4.
La mine in carte - (1.6 16V euro 4 fabricatie Octombrie 2010) - scrie de functia asta, dar cred ca masina nu are asa ceva. Poate versiunile de export sa fie mai dotate...
Comment
-
Daca toate schimburile de ulei sunt facute la timp nu ar trebui sa se aprinda acel martor. Ideea este ca dupa fiecare schimb de ulei sa e dea un reset la acel contor. Cred ca era mentionat si in manualul de utilizare cum se reseteaza. Dar din cate am inteles ar fi totusi activat la ultimele versiuni.
Comment
-
Originally posted by ToranagaSama View PostUltimele imbunatatiri aduse: incalzire in scaune OEM by Renault.
Cu multumiri adicorbos pentru montaj, rabdare si promptitudine.
Da-mi te rog mai multe detalii despre incalzirea din scaune ca ma bate si pe mine un gind sa-mi pun mai ales ca iarna ne bate la usa.
Ma intereseaza in mod deosebit de unde ai facut rost de piese...plasticele de la scaune, butoanele de comanda si nu in ultimul rind cablajele.
Comment
-
@ion - In teorie asa ar trebui sa faca
@usr1 - vorbeste cu adicorbos de la brasov ( ai aici link la treadul lui), la el am facut montajul si piesele le-a avut el. Toate sunt de origine Renault pentru Dacia si sunt seturi complete (rezistentele de scaun, cablajele mufate, butoane si carenaje). Pentru logan PH2 masina are pre-echiparea facuta, cablajele trase, siguranta pusa in panou, mufa de conectare sub scaun, totul este plug&play, si nu se face nici o modificare la masina.Last edited by ToranagaSama; 2 December 2011, 21:00.
Comment
-
Va tot agitati cu acel martor ... la cei cu benzinare e normal sa nu functioneze ...el are acel martor pentru ca masina este diesel euro 5 si are dpf ...si masinile care sunt dotate cu asa ceva au un regim special de inlocuire a uleiului motor mai ales daca sunt utilizate urban
Nenea Radu felicitari pentru "buci lover"In viaţă risipim ani, iar la moarte cerşim clipe...
sigpic
Comment
-
M-am uitat acum in schema electrica a loganului si numai in varianta DG era tras cablajul pentru incalzire scaune. La varianta de echipare electrica DD eu am numai pinul de plus in panoul de sigurante Deci imi mai trebe si cablajul cu mufele R146 pe care tu le ai.
Comment
-
Blacky Primu An
In acest weekend Blacky a implinit un anisor de cand se afla pe strazile patriei
In acest timp a reusit sa parcurga 26250 de km si a primit si ceva imbunatatiri.
Ultimele "bunatati" primite:
- Stop central spate led - Multumesc Dragman pentru lucrare si montaj/
- Bec far Osram NightBreaker Plus - Multumesc Dacia Shop pentru becuri, SDP pentru ajutor montaj si Canto pentru montaj si cursul de schimbat becuri
- si sa nu uit si de "bricolajul" cu un extra cheder la usi si motor.
Cateva poze cu stopul.
Vor urma si cu celelalte elemnte dar nu am avut timp sa ma ocup de ele.
Comment
Comment