B 860 hmv

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Eu zic ca pe interior sa scoti tot, tai ce e ruginit, sudezi alta tabla facuta dupa sablon. Pe dedesubt si in interior dai cu antifon negru. Nu o suda in puncte! Daca vrei neaparat poti pune si fibra de sticla peste(dupa ce pui alta tabla). Sincer nu-ti recomand sa pui direct fibra de sticla peste ea, caci rugina o sa avanseze.

    Pe lateral unde se prinde bara, o slefuiesti pana dai de tabla curata iar dupa aceea te descurci tu
    sigpic

    Comment


    • imi place foarte mult bara fata,este unicata
      bafta la modificari
      http://www.loganclub.ro/forum/showthread.php?t=47556

      Comment


      • scoatem in relief un SFI ascuns bine
        Attached Files

        Comment


        • si daca o sudeaza in puncte ce are? cateva puncte cu argonu si gata , apoi sablata zona aia cu nisip , data in teroson , eventual mastick si eu garantez ca nu mai rugineste . noi facem masini de offroad care la fiecare iesire vad apa pana la capota . si au kilometrii de sudura pe ele .

          Comment


          • Sudura in puncte am avut eu la capota cand mi s-a scos emblema de pe capota ... si ghici ce, unde nu era sudata a crapat chitul de la vibratii. Si asa am mai refacut odata capota, cu sudura continua!

            Sablare? Nu traim in america!

            Automat ca au km de sudura pe ele, doar asa se mai mentin intregi. La fiecare iesire le trosnesc si iar sudate ...

            HMV ... fao cum vrei tu!
            sigpic

            Comment


            • sablarea nu se face numai in america ) ,. cel putin eu la mine la atelier sablez mereu diferite chestii , portiuni de caroserie ruginite , jante , . si am un spatiu mic (200mp) . ca fapt divers un pistol de sablat bunicel e in jur de 250 lei , il conectezi la o sursa de aer si bagi capatul furtunului intr-o galeata cu nisip fin si voila , sablezi pana la tabla tot ce vrei tu , eu folosesc nisip de mare cernut ... ca nu dau nimic pe el .

              Comment


              • asta e zona cu probleme
                Attached Files

                Comment


                • sableaz-o cu nisip , gasesti pistol de sablat pe net sau la baumax si cu vreo 80 lei . iei o galeata de nisip USCAT il cerni cu un ciur fin si ii dai bataie , dupa ce ai sablat-o o sa vezi exact cat din tabla nu se mai poate salva si decupezi cu un flex cu panza subtire . iti faci petice dintr-o tabla , o capota indoita , o aripa etc , pe care le sudezi in puncte la ~1cm dar reglezi aparatul sa nu iti dea fff multa sarma sa polizezi doua zile )) , pecticul sa se suprapuna peste caroserie cam 1 cm altfel chiar si argonul dat pe low gaureste tabla de logan daca e buza in buza . apoi iei un tub de soudal (mastik ) si dai pe la imbinari cu degetul in strat de 2-3 mm . dupa asta daca vrei poti da cu teroson , antifon pe care ulterior il poti vopsi in culoarea caroseriei .
                  sper sa iti fie de ajutor
                  Last edited by silviu_cos; 28 April 2012, 03:34.

                  Comment


                  • Din cate stiu eu pe sudura se da prima data cu zinc, apoi mastic pensulabil si ultima data insonorizant la pistol.
                    AG 16 Y M A

                    Comment


                    • se da cu zinc insa decat sa dai cu zinc la spray cum gasesti pe la toate magazinele mai bine lipsa . soudal-ul e tot un fel de mastic pensulabil insa mult mai scump dar si mai bun... pe care nu e nevoie sa il dai pe tot peticul ci doar pe imbinari . mastic pensulabil dau cei de la service-uri mari ca sa acolpere tiganiile si arsurile pe care le fac cu sudura in autogen . apoi poti da cu ce vrei tu , eu recomand teroson si o marca anume ce se cheama Novol. asa ceva folosesc dupa ce am schimbat toate brandurile posibile si imposibile .

                      Comment


                      • o sa tai si o sa pun o tabla noua ,o izolez bine ca.pe acolo are contact cu apa tot timpul,bara spate va fi gata saptamana viitoare cand voi fi liber de la servici,apoi urmeaza concediu= alte nebunii , posibil sa ma apuc de finisat masina

                        Comment


                        • frumos, spor la lucru in continuare
                          sigpic

                          Comment


                          • ce zici ???
                            Attached Files
                            sigpic
                            Nu cautati niciodata sa faceti uz de autoritate cand puteti recurge la ratiune.

                            Comment


                            • am avut in minte si varianta asta dar.am.zis ca o las asa momentan,probabil dupa ce vor asfalta baietii strada din fata casei mele bara va suferi o modificare,probabil la anu

                              Comment


                              • parerea mea e ca arata super asa ... nu zic ca asa cum o ai tu nu e bine ... dar asa parca are o continuitate ... asteptam bara spate
                                sigpic
                                Nu cautati niciodata sa faceti uz de autoritate cand puteti recurge la ratiune.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google