se cam incurca stilul stance cu stilul custom ...
B 860 hmv
Collapse
X
-
Originally posted by RAZVAN-005 View Postparca de aici ai pornit. o mai recunosti ?
Originally posted by B-64-MVP View PostAlbastrica clar !!! acum ca ai terminat cu vopsitul si restu, iti dau 2 sfaturi :
1)cauta niste capace pentru centrul jantelor sa fie si ele cum trebuie
2)Da un polish la faruri ca mi se pare ca sunt cam matuite, vorbeste cu Vali KPT ! ! !
Originally posted by nairod View Postdeci..ca sa incep inteligent, masina e fresh..e altceva..bara fata..pragurile care apropo' sunt criminale si se mai si imbina perfect cu pasajele aripilor,bara fata care esteperfect integrata in designul masini..no comment..felicitari deosebite...
din punctul meu de vedere singurul stance adevarat este a lui cristi timidu...a carui masina este din punctul meu de vedere cea mai misto..
oricum e frumos sa mai vezi si altceva...
felicitari!!!! SA TE BUCURI DE EA..
Comment
-
o masina stance este aceea care arata atitudine prin modificari subtile dar de efect. se pune mult accent pe jenti pentru ca schimba foarte mult aspectul unei masini, iar in privinta suspensiei parerile sunt impartite prin tarile occidentale si orientale, chiar am vazut un ferrari care avea un centimetru garda dar din punctul meu de vedere era prea mult pentru ca nu reusesti sa te bucuri de masina la adevarata ei valoare.
acum nu stiu cat de mult se apropie masina mea de fenomenul stance dar eu incerc sa se apropie cat mai mult
masinuta a iesit foarte bine si imi place foarte mult pragurile care se potrivesc de minune, de fapt am si votat la alegerea lor
bafta pe mai departe
Comment
-
maine seara sper sa vin cu ceva nou la My Ride asa ca nu cred ca ne vedem maine la intalneala......Last edited by hmv86; 10 August 2012, 19:51.
Comment
-
din pacate nu am putut sa fac modificarea pe care o vroiam din cauza vremii de ieri dar macar am facut cateva poze la masinuta azi
Comment
-
care ma lumineaza si pe mine cu o chestie, acum ceva timp am anulat antena , am dat o gaura deasupra plafonierei si am prins firul acolo......prindeam posturile cat de cat ok si singura problema aparea cand aprindeam farurile ( bruia putin semnalul la radio dar se auzea bine) ,............
am facut rost de un cablu de antena de la un renault laguna si l-am schimbat pe cel vechi cu asta si am tras cablul pana in spate la bancheta unde l-am legat ........rezultatul posturile se aud foarte bine dar ..ca intotdeauna exista un dar ,atunci cand aprind farurile pierd semnalul de tot, nu se mai aude decat un bazait
cine ma poate ajuta cu un remediu pentru ca atunci cand aprind farurile sa mai pot asculta si eu cateodata si radio(asta pana vine la mine un din/2din) , daca nu montez cablul vechi sus la plafoniera si aia e
Comment
-
Originally posted by hmv86 View Postcare ma lumineaza si pe mine cu o chestie, acum ceva timp am anulat antena , am dat o gaura deasupra plafonierei si am prins firul acolo......prindeam posturile cat de cat ok si singura problema aparea cand aprindeam farurile ( bruia putin semnalul la radio dar se auzea bine) ,............
am facut rost de un cablu de antena de la un renault laguna si l-am schimbat pe cel vechi cu asta si am tras cablul pana in spate la bancheta unde l-am legat ........rezultatul posturile se aud foarte bine dar ..ca intotdeauna exista un dar ,atunci cand aprind farurile pierd semnalul de tot, nu se mai aude decat un bazait
cine ma poate ajuta cu un remediu pentru ca atunci cand aprind farurile sa mai pot asculta si eu cateodata si radio(asta pana vine la mine un din/2din) , daca nu montez cablul vechi sus la plafoniera si aia e
tu trebuia sa legi tresa aia la masa masinii si miezul ala la radio
tu poate ai unit cele 2 si ai legat la radio
Comment
-
mersi Cosmin pentru pont ;) ,Alex nu aveam cum sa pun firele legate intre ele deoarece radioul merge bine, problema e doar cand aprind farurile
Comment
-
tocmai am facut un calcul in mare cu tot ce am modificat la masina si am ajuns la suma de 13530 lei , aproximativ 3000 euro .........mai mult decat a costat masina cand am luat-o
Comment
Comment