O sa arate foarte bine bara. NU am mai vazut modelul asta pana acum.
B 860 hmv
Collapse
X
-
rugina si tot ce tine de antifonare se vor rezolva dupa ce se voi demonta toata masina, scriam eu undeva intr-un post pe patru tuning ca masina mea nu va semana cu KYS-ul si va fi ceva unic, si incerc sa ma tin de cuvant , sper ca fiecare postare sa vina cu ceva nou
Comment
-
avand in vedere ca ai varianta dci de 65 cai si nu ai intercooler, e ok.
tare imi este frica ca dupa finalizare o sa arate ca un zid cu o gaura de aerisire. probabil daca nu scoteai gaurile de la proiectoare. sau macar daca puneai bara mcv si sa pui aceasi grila in gaurile pentru proiectoare.
de fapt, nu trebuie o bara mcv, se poate face si pe asta.Daca indeplinesti o sarcina prea bine, vei ramane cu ea pe cap, cum ar fi Tutoriale pentru Dacia Logan
Comment
-
diesel a fost prima masina, acum am un 1.4 "chituit", pai vedem ce o sa iasa la sfarsit...........
Comment
-
Off - Nici KYS-ul si nici PSS-ul nu sunt cele mai tari din punctul meu de vedere, ci doar au ceva aparte pe ele.
ON- Abea astept sa vad rezultatul final pe care il vei avea si cu siguranta vei rezolva si rugina care taman a inflorit.
Mult succes in proiect!!real power..... diesel power by
Comment
-
asa face toate , masina asta o fac pentru mine nu pentru vanzare si trebuie sa iasa perfect sau aproape perfect din toate punctele de vedere atat interior, exterior cat si motor
Comment
-
care imi da si mie niste idei pentru praguri ? (am multe idei dar o idee in plus nu strica )
Comment
-
Originally posted by hmv86 View Postasa face toate , masina asta o fac pentru mine nu pentru vanzare si trebuie sa iasa perfect sau aproape perfect din toate punctele de vedere atat interior, exterior cat si motor
Unii am vazut ca le-au modificat si dupa ceva timp au renuntat la modificari - au demontat si vandut componente sau au refacut total masina cu alte modificari.
Cel mai bine e sa vezi ce au facut oamenii respectivi, ca sa scutesti timp si bani.
De asemenea e bine sa vezi cateva kituri optice (gen pilot, etc - care se fabrica industrial sau semi-industrial) --- fiindca arata totusi altfel decat fibra de sticla modelata in garaj de amatori cu mai multa sau mai putina experienta.
Recomandarea personala e sa mergi pe ceva mai "clasic" - decat ceva extravagant, care peste 5 luni nu-ti mai place si vrei sa schimbi.
Comment
-
Daca si cele de la pilot mai sunt ingrijit lucrate..inseamna ca nu le-ai vazut mai atent sau nu ai bagat de seama.In schimb la evacuari sunt tari
Bafta cu masina.
Comment
Comment