B 83 DSL The New Guy!!!

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • la o plimbare pe oras:



    sau link: http://www.youtube.com/watch?v=PYmcm4P529M
    sigpic
    http://www.loganclub.ro/forum/b_83_d...uy-t30810.html

    Comment


    • in afara de manea eu n-am vazut/auzit nimic. dar masina este ff frumoasa.

      Comment


      • Originally posted by razvanamza View Post
        in afara de manea eu n-am vazut/auzit nimic. dar masina este ff frumoasa.
        poate arunci o privire mai atenta la ce indica ceasurilae.
        sigpic
        http://www.loganclub.ro/forum/b_83_d...uy-t30810.html

        Comment


        • A dracu' a 4-a aia de o duci in 5000 la 160, dci dupa 4000 in a 4-a se misca greu de tot, iar aproape 160 pe stradute, sa fim seriosi, fake. Nu aveai 160, abia mergea.
          4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

          Comment


          • inertia , 6000rpm vis pentru tractoras.

            Comment


            • Abia mergea da . Nu aveam 160 .. Defapt eram pe loc si miscam acele cu degetul !
              sigpic

              Comment


              • Originally posted by aleXpeed View Post
                A dracu' a 4-a aia de o duci in 5000 la 160, dci dupa 4000 in a 4-a se misca greu de tot, iar aproape 160 pe stradute, sa fim seriosi, fake. Nu aveai 160, abia mergea.
                poate la tine un bulevard se numeste straduta. dar, am uitat strada la tine este atunci cand ai 4 benzi.

                Originally posted by CataFOF View Post
                inertia , 6000rpm vis pentru tractoras.
                daca te uiti mai bine, sunt aprox 4700 rpm. daca nu ginesti bine.... oftalmo...

                Scuze ca nu se vede banda adeziva de scotch. Lasati-o jos ca nu are rost. Asa a-ti zis si de duzele de spalat parbrizul ca orbesc, de ccfl-uri, ca sunt depasite, de wastegate. Mai bine lasati tuning-ul la diesel, pt cine se pricepe, si ocupati-va de benzinare, unde totul este mult mai simplu, si mult mai comun, si chiar realizabil pe marginea drumului.
                Last edited by DSL; 31 May 2011, 23:32. Reason: Automerged Doublepost
                sigpic
                http://www.loganclub.ro/forum/b_83_d...uy-t30810.html

                Comment


                • Tu nu ai 160 facem test daca vrei ) cand vrei tu ...
                  http://www.loganclub.ro/forum/focusul_meu-t39113.html

                  Comment


                  • Sa zicem ca aveai 160 pe acel "bulevard", noi astia de ne bagam peste dieselari luam mai mult. Adevaru' e ca dieselu' e complicat rau sa-l modifici, iti trebuie 5 facultati.

                    Totusi modificari noi? In afara de poze si filmulete pentru rating.
                    4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

                    Comment


                    • Pot sa zic si eu ca e Fake? Iti spun eu, ca un diesel in 4900, are 150 in a 4a, in limitare, si tu, chiar la inceput, cand se vede bordul ai 155 la 3400 rpm, o turezi pana la 4500 si tot 155 ai, si oricum, accelereaza foarte repede. Mai mult ca sigur iti era acul de la vitezometru dereglat intentionat, sau..patineaza ambreiaju, sau pur si simplu ai calcat-o scoasa din viteza. Altfel nu-mi explic
                      Last edited by soboBN; 1 June 2011, 11:14.
                      Cumpar volan de Duster

                      Comment


                      • aveai 160 pe straduta aia ? dar de curiozitate intreb asa, cand stateai pe loc cat aveai ? 40-50km/h ?
                        Logan TAXI http://www.loganclub.ro/forum/logan_...4.html?t=27374

                        Comment


                        • frumoasa masina si modificarile aduse....acum ar merge niste arcuri sa o lasi putin mai jos...

                          ps: nu mai fi asa arogant si mandru de tine(cel putin pe acest forum)ca nu o sa iti ajute cu nimic in viitor......(este doar un sfat dat de un simplu user -nu il interpreta altfel)..

                          Comment


                          • arogant, never. mandru, sunt pt ca am si cu si de ce!

                            Originally posted by soboBN View Post
                            Pot sa zic si eu ca e Fake? Iti spun eu, ca un diesel in 4900, are 150 in a 4a, in limitare, si tu, chiar la inceput, cand se vede bordul ai 155 la 3400 rpm, o turezi pana la 4500 si tot 155 ai, si oricum, accelereaza foarte repede. Mai mult ca sigur iti era acul de la vitezometru dereglat intentionat, sau..patineaza ambreiaju, sau pur si simplu ai calcat-o scoasa din viteza. Altfel nu-mi explic
                            hmmm. multi, nu-si explica multe . nici nu trebuie sa ma motivez in fata cuiva, dar asa ca idee, cina ma cunoaste, stie ca sunt mult prea ocupat ca sa stau de copilarii. cine cunoaste masina, stie mai multe. restul nu ma intereseaza ce spune, sau ce crede, sau... plm
                            Last edited by DSL; 2 June 2011, 21:29. Reason: Automerged Doublepost
                            sigpic
                            http://www.loganclub.ro/forum/b_83_d...uy-t30810.html

                            Comment


                            • Uite, ca sa nu zici ca-s rau, nu m-apuc sa-ti explic ce am vazut in filmare. Fa o filmare profi, chiar daca nu mai mergi pe straduta aia. Nu asta conteaza. Filmeaza cand esti la 160 si o accelerezi asa. ok?

                              Oare iti patineaza discu de ambreiaj?
                              Nu am nimic cu tine, si nici nu am zis ca te ti de copilarii, dar din video asta, ai vazut ce au inteles si ceilalti colegi de pe forum.
                              Cumpar volan de Duster

                              Comment


                              • frate DSL!!!las-i pe restu sa zica..ei o stiu pe-a lor tu pe a ta..nimeni niciodata nu va fi multumit si satisfacut..plus de asta carcotasi sunt cu miile si si mai multi invidiosi..
                                o zii buna..numa bine
                                sigpiccu cat cunosc mai multi oameni... cu atat iubesc mai mult cainii

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google