B 83 DSL The New Guy!!!

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Originally posted by Cezar View Post
    Tuning box pe rampa de injectie si remapare?
    Adica ai 2 remapari ce se cumuleaza?

    Si nu ai resoftat UHC (de fapt UCH), pt ca acela are alt rol. Daca "resoftai" UCH-ul, puteau semnalizarile sa ti se aprinda mai rapid sau lumina interioara sa se stinga mai lent/rapid, si altele asemeni.

    Unde ai facut resoftarea?
    Tuning boxul de unde l-ai luat?

    Tuning box=resoftare, doar ca nu rescrie epromul, ci doar il sunteaza.

    PS: 100 de cai ma indoiesc ca ai avea. Iar vs 16 v la fel, pe 400 m cred ca te amesteste serios, daca nu chiar si un 1.6.
    cu 16 v oricand, fara probleme!
    sigpic
    http://www.loganclub.ro/forum/b_83_d...uy-t30810.html

    Comment


    • #47
      foarte frumoasa masina sa o stapanesti sanatos.
      DACIA...Daca Ai Cap Iese Altfel..
      sigpic

      Comment


      • #48
        tuning-boxul, este un sistem plug-n-play
        sigpic
        http://www.loganclub.ro/forum/b_83_d...uy-t30810.html

        Comment


        • #49
          Am uitat sa spun ca masina e frumusica tare, si esti pe drumul cel bun.
          Cat despre vs-ul ala, n-as fi asa sigur, doar daca n-ai ceva mai serios la motor.

          Tocmai bre, ca-i plug and play, deci merge ori boxul, ori harta ecu-ului. Nu pot merge ambele simultan. Sau poate am ramas eu in urma...
          Last edited by Cezar; 6 February 2011, 18:41. Reason: Automerged Doublepost

          Comment


          • #50
            Originally posted by raduroane View Post
            Oricum, felicitari pentru efort ... a iesit o masina aranjata dar tare "trista" ...
            TRISTA? deoarece nu are susp low!!!

            Originally posted by Cezar View Post
            Am uitat sa spun ca masina e frumusica tare, si esti pe drumul cel bun.
            Cat despre vs-ul ala, n-as fi asa sigur, doar daca n-ai ceva mai serios la motor.

            Tocmai bre, ca-i plug and play, deci merge ori boxul, ori harta ecu-ului. Nu pot merge ambele simultan. Sau poate am ramas eu in urma...
            remaparea, mi-a facut-o un tip de la uzina cu tb-ul montat si nu a dat nicio eroare!

            cat despre modificarile din uhc, nu am dorit alti timpi la plafoniera sau incuierea usilor la plecare de pe loc. prefer sa nu risc sa-l busesc.
            Last edited by DSL; 6 February 2011, 18:45. Reason: Automerged Doublepost
            sigpic
            http://www.loganclub.ro/forum/b_83_d...uy-t30810.html

            Comment


            • #51
              nu ai problema daca modifici timpii , eu am de ceva timp si e ok.
              dupa ce`mi convertesc masina "de vara" (la sfarsitul lui februarie) , poate facem o "amicala".
              am 1.6 8v softat, traseul fara catalizator si marit la 50" , galeria de evacuare(serpii) este stock.

              Comment


              • #52
                Originally posted by CataFOF View Post
                nu ai problema daca modifici timpii , eu am de ceva timp si e ok.
                dupa ce`mi convertesc masina "de vara" (la sfarsitul lui februarie) , poate facem o "amicala".
                am 1.6 8v softat, traseul fara catalizator si marit la 50" , galeria de evacuare(serpii) este stock.
                Amical, cum sa nu. eu inca nu am facut down-pipe pt ca le-a fost greu tipilor de la pilot sa umble, dar cred ca ma bag eu si il dau acasa cu flexu. tu, de unde esti?

                Originally posted by Cezar View Post
                Tuning box pe rampa de injectie si remapare?
                Adica ai 2 remapari ce se cumuleaza?

                Si nu ai resoftat UHC (de fapt UCH), pt ca acela are alt rol. Daca "resoftai" UCH-ul, puteau semnalizarile sa ti se aprinda mai rapid sau lumina interioara sa se stinga mai lent/rapid, si altele asemeni.

                Unde ai facut resoftarea?
                Tuning boxul de unde l-ai luat?

                Tuning box=resoftare, doar ca nu rescrie epromul, ci doar il sunteaza.

                PS: 100 de cai ma indoiesc ca ai avea. Iar vs 16 v la fel, pe 400 m cred ca te amesteste serios, daca nu chiar si un 1.6.
                pe 400 metri nu m-am dat doar pe 150m. si daca aduni babeste cred ca ajungi lejer la 100hp. dar nu vb babeste.
                Last edited by DSL; 6 February 2011, 20:10. Reason: Automerged Doublepost
                sigpic
                http://www.loganclub.ro/forum/b_83_d...uy-t30810.html

                Comment


                • #53
                  pai nu faci nici`o treaba pe 150m
                  din Bucuresti sunt eu , dar ne vedem in primavara vara , la un gratar pe la colegii din Mioveni.

                  Comment


                  • #54
                    Nu vreau sa te intristez, dar chiar si cu aceiasi putere ca un 16v, sa zicem 100 cai, nici nu sufli la sprint cu plecare de pe loc. La diesel exista un boom exploziv datorat turbinei, in rest e utilaj de camp. In acelasi timp, un benzinar, chiar cu jumatate din cuplul tau, il tine pe o plaja mult mai larga de turatii.
                    Un disel, sa traga la o liniuta cum zici tu, peste un benzinar, are nevoie de cel putin 50 cai peste, daca nu chiar mai mult, sa compenseze si diferenta de masa.
                    Si, cum bine zicea cineva, gandeste-te si ca tu la liniute nu schimbi pe cuplul maxim, cu mult mai sus.

                    Referitor la masina, e uch, nu uhc si tu nu resoftezi ala, resoftezi uce. Tu cu powerbox, nu ai facut decat sa pastrezi harta originala, dar sa o suntezi, cum zice cezar, la intrare in rampa. De curiozitate ce boost pressure ai? Cate ture ai dat la wastegate?
                    Fara sa fiu sarcastic, din ce constante a iesit suma de peste 100 cai?
                    O suspensie pe cand?
                    Spor la treaba in continuare, ai inceput frumos.
                    PS. Nu te ia nimeni de sus, suntem curiosi, esti nou ... te calim )
                    Last edited by DeLuXe; 6 February 2011, 21:32.
                    sigpicMy ride

                    Comment


                    • #55
                      ho ma nu-i mai sariti in cap asa ... a zis si omul nu a dat in cap... o sa se dea si vedeti care, cum si ce !

                      Comment


                      • #56
                        se apropie mult de ideile mele in privinta acestei culori, exceptand folia carbon si adaugand ceva crom. numa' un pic

                        Comment


                        • #57
                          Originally posted by DeLuXe View Post
                          Nu vreau sa te intristez, dar chiar si cu aceiasi putere ca un 16v, sa zicem 100 cai, nici nu sufli la sprint cu plecare de pe loc. La diesel exista un boom exploziv datorat turbinei, in rest e utilaj de camp. In acelasi timp, un benzinar, chiar cu jumatate din cuplul tau, il tine pe o plaja mult mai larga de turatii.
                          Un disel, sa traga la o liniuta cum zici tu, peste un benzinar, are nevoie de cel putin 50 cai peste, daca nu chiar mai mult, sa compenseze si diferenta de masa.
                          Si, cum bine zicea cineva, gandeste-te si ca tu la liniute nu schimbi pe cuplul maxim, cu mult mai sus.

                          Referitor la masina, e uch, nu uhc si tu nu resoftezi ala, resoftezi uce. Tu cu powerbox, nu ai facut decat sa pastrezi harta originala, dar sa o suntezi, cum zice cezar, la intrare in rampa. De curiozitate ce boost pressure ai? Cate ture ai dat la wastegate?
                          Fara sa fiu sarcastic, din ce constante a iesit suma de peste 100 cai?
                          O suspensie pe cand?
                          Spor la treaba in continuare, ai inceput frumos.
                          PS. Nu te ia nimeni de sus, suntem curiosi, esti nou ... te calim )
                          Nu e vb de luat de sus! Don't worry.....initial am dat 1.5 ture, dar am spart furtunul de 2 ori si este cam scump (130 ron la dezmembrari) si acum am lasat-o la o tura. Cat despre dat pe strada, fiecare stie ce are in grajd.........
                          sigpic
                          http://www.loganclub.ro/forum/b_83_d...uy-t30810.html

                          Comment


                          • #58
                            ciudat, dci de 70, la 3 ture face 1.4 bari
                            sigpicMy ride

                            Comment


                            • #59
                              imi place masina. multi kmfara probleme
                              sigpichttp://www.loganclub.ro/forum/my_rid...2.html?t=27652

                              Comment


                              • #60
                                Originally posted by DeLuXe View Post
                                ciudat, dci de 70, la 3 ture face 1.4 bari
                                la 1.4 bari se duc si pistoanele.

                                Originally posted by DeLuXe View Post
                                Nu vreau sa te intristez, dar chiar si cu aceiasi putere ca un 16v, sa zicem 100 cai, nici nu sufli la sprint cu plecare de pe loc. La diesel exista un boom exploziv datorat turbinei, in rest e utilaj de camp. In acelasi timp, un benzinar, chiar cu jumatate din cuplul tau, il tine pe o plaja mult mai larga de turatii.
                                Un disel, sa traga la o liniuta cum zici tu, peste un benzinar, are nevoie de cel putin 50 cai peste, daca nu chiar mai mult, sa compenseze si diferenta de masa.
                                Si, cum bine zicea cineva, gandeste-te si ca tu la liniute nu schimbi pe cuplul maxim, cu mult mai sus.

                                Referitor la masina, e uch, nu uhc si tu nu resoftezi ala, resoftezi uce. Tu cu powerbox, nu ai facut decat sa pastrezi harta originala, dar sa o suntezi, cum zice cezar, la intrare in rampa. De curiozitate ce boost pressure ai? Cate ture ai dat la wastegate?
                                Fara sa fiu sarcastic, din ce constante a iesit suma de peste 100 cai?
                                O suspensie pe cand?
                                Spor la treaba in continuare, ai inceput frumos.
                                PS. Nu te ia nimeni de sus, suntem curiosi, esti nou ... te calim )
                                pai aprox 100hp: filtru kn (fara chinezarii)
                                evacuare sport cu toba cu tot, si nu doar tips cum fac multi
                                resoftare
                                tuningbox
                                presiune in turbo marita
                                Last edited by DSL; 6 February 2011, 23:34. Reason: Automerged Doublepost
                                sigpic
                                http://www.loganclub.ro/forum/b_83_d...uy-t30810.html

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google