B 83 DSL The New Guy!!!

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    definitii:
    manometru
    barometru

    Au fost multi tari in gura ca tine, dar la un moment dat, au tacut, si au invatat ceva, si au ajuns mari.
    Fugi la scoala, clasa a 8-a, manualul de fizica elementara.

    Succes in continuare si scuze de poluarea topicului.

    PS. INAINTE SA POSTEZI DE 100 ORI, CITESTE CE SE SCRIE, NU POSTA DE 10 ORI NUMAI TU, AICI NU E MESSENGER.
    Last edited by DeLuXe; 7 February 2011, 22:49.
    sigpicMy ride

    Comment


    • #77
      Originally posted by FLORYN View Post
      Se numeste manometru smechere, fie el digital sau analogic . CU barometru masori doar presiunea atmosferica , si se utilizeaza in special in meteorologie.
      Dar ma rog , poate dumneavoastra cu cunostintele din facultate .... stiti mai bine .
      din cate stiu eu presiunea atmosferica se masoara in mm coloana de mercur. Barometrul nu foloseste mercur.
      imaginea 1 - barometru
      imaginea 2 - manometru
      Attached Files
      sigpic
      http://www.loganclub.ro/forum/b_83_d...uy-t30810.html

      Comment


      • #78
        1 atm=760 mm Hg la 0 grade celsius=1.01325 bari, barometrul fiind unul din instrumentele folosite pentru masurat...
        Last edited by - Geo -; 7 February 2011, 23:00.
        sigpic

        Comment


        • #79
          vezi ca ti-a dat deluxe mai sus cele 2 definitii. Sau aia de la academia romana sunt niste fraieri si scriu dictionarele alea pentru ca se plictisesc?
          sigpic

          Comment


          • #80
            Fiv-ar fizica a dracu', ceas de boost firar mama lui de ceas, atata va certati.
            4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

            Comment


            • #81
              No sunteti culmea acum cu manometre si barometre si ... presiuni! Sunt de acord cu ce zice @aleXseed ceas de boost si lasati-l asa fratilor. Deja s-a adunat prea multa presiune intre voi, respirati si va calmati ca daca nu o sa puste ceva furtun!

              Comment


              • #82
                Cu alte cuvinte toti suntem niste prosti ca luam totul ca la carte, si ca nu luam totul in termeni tuning ... ca veni vorba, ceasu de boost tot manometru e, fie el digital sau nu. Asta daca nu e ala electronic de afisaza digital ca papagalu ce zice uce (ddt).
                Fara nici un apropo la cei de mai sus dar, felicitari generatiei 90 care nu mai pune mana pe manualele de fizica, ci pe siturile de tuning.
                Last edited by DeLuXe; 8 February 2011, 01:40.
                sigpicMy ride

                Comment


                • #83
                  Zilele trecute, am vazut la un coleg de aici pe topic-ul lui ca montase leduri in nuca de la schimbator. Foarte frumos, si de efect si calitativ. Astazi incerc si eu sa fac acelasi lucru, nu stiu cum voi reusi sa decupez pefect cifrele acelea si harta treptelor de viteza, dar pentru rezultat, merita incercat. Pe langa ce a facut el eu, voi incerca sa si umplu gaurile rezultate cu un material plastic topit. Oricum pe parcursul lucrarii, voi atasa si poze!
                  Pe langa chestia asta, am luat serios in considerare sfaturile legate de inegrirea triplelor si am si cumparat folie de protectie, destul de inchisa la culoare si sper ca pina in week-end sa o si aplic.
                  sigpic
                  http://www.loganclub.ro/forum/b_83_d...uy-t30810.html

                  Comment


                  • #84
                    barometrul este in sine un tub lung in forma de "U" plin cu mercur, indicand presiunea atmosferica, luand ca element "0" presiunea atmosferica la nivelul marii, la 0gr Celsius.

                    manometrul este aparat de masura tot a presiunii, doar ca aici ne referim la presiunea dintr-un recipient (butelie, pneu, etc). cam asta spune fizica, nu dictionarul.

                    Comment


                    • #85
                      Cred ca la mine ai vazut ledurile in maciulia de la schimbator...eu sincer am lasat balta faza cu ledurile in maciulie asa cum ai vazut nu am mai incarcat cu nici un fel de plastic cifrele, a fost asa, o idee de moment care acum mi-a trecut. Oricum o voi schimba cu una de piele, posibil acelasi lucru si la volan care s-a mancat destul de rau.


                      ps: frumoasa rau masina,imi place.

                      Comment


                      • #86
                        Originally posted by Vladimir View Post
                        Cred ca la mine ai vazut ledurile in maciulia de la schimbator...eu sincer am lasat balta faza cu ledurile in maciulie asa cum ai vazut nu am mai incarcat cu nici un fel de plastic cifrele, a fost asa, o idee de moment care acum mi-a trecut. Oricum o voi schimba cu una de piele, posibil acelasi lucru si la volan care s-a mancat destul de rau.


                        ps: frumoasa rau masina,imi place.
                        Nu renunt la idee. Mi-a intrat in cap si dupa ce termin programul la job ma apuc de treaba. Sa vad ce o iesi. Totusi incerc sa umplu gaurile cu plastic transparent. Am un pistol acasa ce topeste plastic. Oricum sper sa reusesc la decuparea cifrelor.
                        sigpic
                        http://www.loganclub.ro/forum/b_83_d...uy-t30810.html

                        Comment


                        • #87
                          GOOGLE....
                          Presiunea barometrica, (absoluta), masurata pe scara barometrica in care reperul „0” corespunde vidului absolut;

                          Presiunea manometrica, (relativa), masurata pe scara manometrica, unde reperul „0” corespunde presiunii atmosferice. In acest caz, presiunea mai mare decit presiunea atmosferica se numeste suprapresiune iar presiunea mai mica decit presiunea atmosferica se numeste depresiune sau vcuum (denumit uneori si vid tehnic);


                          Mijloacele pentru masurarea presiunii se pot clasifica dupa diferite criterii:

                          1. dupa valoarea presiunii de masurat, se deosebesc:

                          · barometre, care masoara presiunea atmosferica,

                          · manometre si micromanometre, care masoara presiuni mai mari decit presiunea atmosferica,

                          · vcuummetre si microvacuummetre, care masoara presiuni mai mici decit presiunea atmosferica,

                          · manovacuummetre, care masoara atit presiuni mari cit si presiuni mai mici decit presiunea atmosferica


                          2. dupa destinatie, aparatele de masurat presiuni pot fi :

                          · aparatele de masurat- etalon, care servesc la reproducerea si pastrarea unitatilor de masura sau care servesc la verificarea aparatelor de lucru,

                          · aparate de masurat de lucru, care servesc la masurari curente.

                          3. dupa principiul de functionare, exista :

                          · aparate cu lichid, la care presiunea masurata este echilibrata de presiunea unei coloane de lichid,

                          · aparate cu element elastic, la care presiunea este masurata prin deformarea unui element elastic,

                          · aparate electrice, la care variatiile de presiune sunt transformate in variatii ale unor marimi electrice masurabile.


                          Mijloace pentru masurarea presiunii.

                          Manometre cu lichid.
                          sigpic

                          Comment


                          • #88
                            Originally posted by DeLuXe View Post
                            Fara nici un apropo la cei de mai sus dar, felicitari generatiei 90 care nu mai pune mana pe manualele de fizica, ci pe siturile de tuning.
                            Sa-nteleg ca varsta medie a celor care utilizeaza acest forum este vreo 90 de ani. Stati sa certati omu' din nimicuri d-astea, bine ca macar vrea sa scoata ceva din motorul ala, mai multe fapte si sa lasam vorbele. Daca spuneam ca ala nu e manometru-ceas de boost-etilotest draci ce-o fi, si-as fi zis ca e ceas cu bomba, mai sareau cativa la cearta.

                            @DSL: spor la modificari, sa-i pui si ceas de-ala cu bomba sa-ti indice presiunea bombei cum trebuie! Eventual schimbi si bomba cu una mai mare + toate traseele de aer care duc la aceasta.
                            4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

                            Comment


                            • #89
                              Originally posted by aleXpeed View Post
                              Sa-nteleg ca varsta medie a celor care utilizeaza acest forum este vreo 90 de ani. Stati sa certati omu' din nimicuri d-astea, bine ca macar vrea sa scoata ceva din motorul ala, mai multe fapte si sa lasam vorbele. Daca spuneam ca ala nu e manometru-ceas de boost-etilotest draci ce-o fi, si-as fi zis ca e ceas cu bomba, mai sareau cativa la cearta.

                              @DSL: spor la modificari, sa-i pui si ceas de-ala cu bomba sa-ti indice presiunea bombei cum trebuie! Eventual schimbi si bomba cu una mai mare + toate traseele de aer care duc la aceasta.
                              Da, traseul il voi schimba atunci cand voi schimba intercoolerul. Chestia este ca nu stiu daca sa-l las la dim de 5.5 cat are intercooler-ul la guri, sau la dimensiunea pe care o are traseul stock.
                              Oricum pt cei de sus LONG LIVE G O O A G L E !
                              sigpic
                              http://www.loganclub.ro/forum/b_83_d...uy-t30810.html

                              Comment


                              • #90
                                in fine, poti pe google sa gasesti si mari prostii...
                                in legatura cu ce a zis alexpees, foarte bine ca omu e pe drumu cel bun si n a inceput cu eleron wtcc si fibra fara numar, da asta nu inseamna ca nu tre sa stie ce pune pe masina, exemplu treaba cu powerboxu ca elimina resoftarea...
                                daca vine la mine si eu zic sa mai gaurim pistonu sa facem camera de ardere mai mare si sa facem segmenti din aluminiu ca sa fie motoru mai usor si zice bine, ca el stie ca daca e mai usoara masina trage mai bine si accepta, nu el isi ia o mare teapa? ori stii foarte bine ce faci la masina si faci cu cap, ori nu mai faci deloc...asta cu o duc in service, dau mii de euro si am sute de cai, bat ala si alalalt, da nu stii ce ulei ai in motor, nu e nici pasiune, nici cunoastere, nici nimic...n a zis nimeni ca nu face bine, ba chiar e pe drumul cel bun si foarte departe de kitch fata de altii, da era vorba de un lucru pe care il stia eronat si s a cerut corectarea lui, tot in ajutoru lui...da daca toti sunt avocati dintr o data, cu cine sa te intelegi...
                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google