Originally posted by Cezar
View Post
B 83 DSL The New Guy!!!
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
tuning-boxul, este un sistem plug-n-play
Comment
-
Am uitat sa spun ca masina e frumusica tare, si esti pe drumul cel bun.
Cat despre vs-ul ala, n-as fi asa sigur, doar daca n-ai ceva mai serios la motor.
Tocmai bre, ca-i plug and play, deci merge ori boxul, ori harta ecu-ului. Nu pot merge ambele simultan. Sau poate am ramas eu in urma...
Comment
-
Originally posted by raduroane View PostOricum, felicitari pentru efort ... a iesit o masina aranjata dar tare "trista" ...
Originally posted by Cezar View PostAm uitat sa spun ca masina e frumusica tare, si esti pe drumul cel bun.
Cat despre vs-ul ala, n-as fi asa sigur, doar daca n-ai ceva mai serios la motor.
Tocmai bre, ca-i plug and play, deci merge ori boxul, ori harta ecu-ului. Nu pot merge ambele simultan. Sau poate am ramas eu in urma...
cat despre modificarile din uhc, nu am dorit alti timpi la plafoniera sau incuierea usilor la plecare de pe loc. prefer sa nu risc sa-l busesc.
Comment
-
nu ai problema daca modifici timpii , eu am de ceva timp si e ok.
dupa ce`mi convertesc masina "de vara" (la sfarsitul lui februarie) , poate facem o "amicala".
am 1.6 8v softat, traseul fara catalizator si marit la 50" , galeria de evacuare(serpii) este stock.
Comment
-
Originally posted by CataFOF View Postnu ai problema daca modifici timpii , eu am de ceva timp si e ok.
dupa ce`mi convertesc masina "de vara" (la sfarsitul lui februarie) , poate facem o "amicala".
am 1.6 8v softat, traseul fara catalizator si marit la 50" , galeria de evacuare(serpii) este stock.
Originally posted by Cezar View PostTuning box pe rampa de injectie si remapare?
Adica ai 2 remapari ce se cumuleaza?
Si nu ai resoftat UHC (de fapt UCH), pt ca acela are alt rol. Daca "resoftai" UCH-ul, puteau semnalizarile sa ti se aprinda mai rapid sau lumina interioara sa se stinga mai lent/rapid, si altele asemeni.
Unde ai facut resoftarea?
Tuning boxul de unde l-ai luat?
Tuning box=resoftare, doar ca nu rescrie epromul, ci doar il sunteaza.
PS: 100 de cai ma indoiesc ca ai avea. Iar vs 16 v la fel, pe 400 m cred ca te amesteste serios, daca nu chiar si un 1.6.
Comment
-
Nu vreau sa te intristez, dar chiar si cu aceiasi putere ca un 16v, sa zicem 100 cai, nici nu sufli la sprint cu plecare de pe loc. La diesel exista un boom exploziv datorat turbinei, in rest e utilaj de camp. In acelasi timp, un benzinar, chiar cu jumatate din cuplul tau, il tine pe o plaja mult mai larga de turatii.
Un disel, sa traga la o liniuta cum zici tu, peste un benzinar, are nevoie de cel putin 50 cai peste, daca nu chiar mai mult, sa compenseze si diferenta de masa.
Si, cum bine zicea cineva, gandeste-te si ca tu la liniute nu schimbi pe cuplul maxim, cu mult mai sus.
Referitor la masina, e uch, nu uhc si tu nu resoftezi ala, resoftezi uce. Tu cu powerbox, nu ai facut decat sa pastrezi harta originala, dar sa o suntezi, cum zice cezar, la intrare in rampa. De curiozitate ce boost pressure ai? Cate ture ai dat la wastegate?
Fara sa fiu sarcastic, din ce constante a iesit suma de peste 100 cai?
O suspensie pe cand?
Spor la treaba in continuare, ai inceput frumos.
PS. Nu te ia nimeni de sus, suntem curiosi, esti nou ... te calim )Last edited by DeLuXe; 6 February 2011, 21:32.sigpicMy ride
Comment
-
Originally posted by DeLuXe View PostNu vreau sa te intristez, dar chiar si cu aceiasi putere ca un 16v, sa zicem 100 cai, nici nu sufli la sprint cu plecare de pe loc. La diesel exista un boom exploziv datorat turbinei, in rest e utilaj de camp. In acelasi timp, un benzinar, chiar cu jumatate din cuplul tau, il tine pe o plaja mult mai larga de turatii.
Un disel, sa traga la o liniuta cum zici tu, peste un benzinar, are nevoie de cel putin 50 cai peste, daca nu chiar mai mult, sa compenseze si diferenta de masa.
Si, cum bine zicea cineva, gandeste-te si ca tu la liniute nu schimbi pe cuplul maxim, cu mult mai sus.
Referitor la masina, e uch, nu uhc si tu nu resoftezi ala, resoftezi uce. Tu cu powerbox, nu ai facut decat sa pastrezi harta originala, dar sa o suntezi, cum zice cezar, la intrare in rampa. De curiozitate ce boost pressure ai? Cate ture ai dat la wastegate?
Fara sa fiu sarcastic, din ce constante a iesit suma de peste 100 cai?
O suspensie pe cand?
Spor la treaba in continuare, ai inceput frumos.
PS. Nu te ia nimeni de sus, suntem curiosi, esti nou ... te calim )
Comment
-
Originally posted by DeLuXe View Postciudat, dci de 70, la 3 ture face 1.4 bari
Originally posted by DeLuXe View PostNu vreau sa te intristez, dar chiar si cu aceiasi putere ca un 16v, sa zicem 100 cai, nici nu sufli la sprint cu plecare de pe loc. La diesel exista un boom exploziv datorat turbinei, in rest e utilaj de camp. In acelasi timp, un benzinar, chiar cu jumatate din cuplul tau, il tine pe o plaja mult mai larga de turatii.
Un disel, sa traga la o liniuta cum zici tu, peste un benzinar, are nevoie de cel putin 50 cai peste, daca nu chiar mai mult, sa compenseze si diferenta de masa.
Si, cum bine zicea cineva, gandeste-te si ca tu la liniute nu schimbi pe cuplul maxim, cu mult mai sus.
Referitor la masina, e uch, nu uhc si tu nu resoftezi ala, resoftezi uce. Tu cu powerbox, nu ai facut decat sa pastrezi harta originala, dar sa o suntezi, cum zice cezar, la intrare in rampa. De curiozitate ce boost pressure ai? Cate ture ai dat la wastegate?
Fara sa fiu sarcastic, din ce constante a iesit suma de peste 100 cai?
O suspensie pe cand?
Spor la treaba in continuare, ai inceput frumos.
PS. Nu te ia nimeni de sus, suntem curiosi, esti nou ... te calim )
evacuare sport cu toba cu tot, si nu doar tips cum fac multi
resoftare
tuningbox
presiune in turbo marita
Comment
Comment