If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
pai ori resoftare ori powerbox, ca aman2 refac harta de injectie .. nu merge cu 2 harti ... si la 1.4 bari se duc pistoanele? inainte bubuie furtunul si iti taie boost din soft ... vorbesti din carti aici
de unde sti ca ai 1.1 in turbo, unde ti-a afisat valoarea asta?
traseu ai de unde?
poti sa ai tu mama resoftarilor ca s-a dus pe p3nis tot cand informatia ajunge la tuning box . Parerea mea e sa renunti la el. Cum a spus si deluxe nu se poate si cu **** in c.ur si cu sufletul in rai ! scoate boxul si masina s-ar putea sa traga mai bine .
Salut ! Mi-ar place sa-mi explici si mie cum adica se duc pistoanele?
De exemplu de 2,5 ani am masina resoftata, si de 2 ani am marit (mecanic) si eu presiunea in turbo si am dat doar 2, 5 ture . Desi stiam ca se pot da si 6 , dar risti , asa cum ai scris si tu sa-ti sparga furtune, si vad rostul . Nu mi sa dus nici un piston si chiar din potriva nu mai fumega vara cand este cald afara . Acum ca varf de presiune urca si la 1,4 bari (la turatii de 4500+) , dar se stabilizeaza undeva la 1,1 / 1,2 bari , la mersul constant .
Eu nu am modificat serpisori , filtru , evacuare si alte minuni , masina-i stoc , nu ma pot lauda ca am 1000 de cai , dar 90 cred ca-i am, conform remaparii.
Iar comparativ cu benzinarul .... hai sa fim seriosi , sa nu ne lasam totusi pacaliti de sprintul ala pe cativa zeci de metri , ca pana la finalul cursei gazolina castiga. Nu vb din carti , dar am vazut prea multe curse de genul .
Pe langa micile noastre discutii in contradictoriu, cred ca ar trebui sa-ti evalueze cineva softurile acelea, ca-i pacat de masina.
Ai dreptate, cu evaluarea, pt ca soft-ul care este pus pe masina, mi l-a pus cineva de pe laptop-ul personal, pe strada..... Si legat de tbox, cred ca ai dreptate pt ca acum cat am lipsit am fost sa-l demontez de pe masina si am dat o tura de oras si parca se descurca mai bine. Plus ca pina acum consumul nu--mi scadea sub 6,2 iar acum a ramas la 5.6! Oricum vreau sa merg zilele urmatoare sa pun din nou soft-ul initial si sa imi iau intercoooler mai mare si sa fac traseu de inox la baietii de la pilot si sa ii fac o remapare profesionala. Am auzit ceva de DIMM. Cunosti daca fac treaba buna?
Tipul care mi-a pus softul a spus ca presiunea este de 1.1, nu am apucat sa achizitionez un barometru, pentru ca am zis ca mai intai sa fac traseul din metal si tot atunci pun un barometru.
Da, fac treaba buna. Poti vb cu cei de au deja softuri. Pt 1.5 exista si in varianta de 95 de ponei (stage 2).
Pe langa Dimsport, mai exista si multi altii.
Cauta pe forum ca exista sectiune separata despre resoftari.
Orice sfat este bine venit si bun de luat in considerare, mai ales ca eu vreau sa fac masina sa traga bine, nu doar sa arate bine.
Am si eu o intrebare: aveti careva cunostinta sa fi pus cineva injectie de duster pe logan si ce rezultat are?
Salut ! Mi-ar place sa-mi explici si mie cum adica se duc pistoanele?
De exemplu de 2,5 ani am masina resoftata, si de 2 ani am marit (mecanic) si eu presiunea in turbo si am dat doar 2, 5 ture . Desi stiam ca se pot da si 6 , dar risti , asa cum ai scris si tu sa-ti sparga furtune, si vad rostul . Nu mi sa dus nici un piston si chiar din potriva nu mai fumega vara cand este cald afara . Acum ca varf de presiune urca si la 1,4 bari (la turatii de 4500+) , dar se stabilizeaza undeva la 1,1 / 1,2 bari , la mersul constant .
Eu nu am modificat serpisori , filtru , evacuare si alte minuni , masina-i stoc , nu ma pot lauda ca am 1000 de cai , dar 90 cred ca-i am, conform remaparii.
Iar comparativ cu benzinarul .... hai sa fim seriosi , sa nu ne lasam totusi pacaliti de sprintul ala pe cativa zeci de metri , ca pana la finalul cursei gazolina castiga. Nu vb din carti , dar am vazut prea multe curse de genul .
Dar, tu de unde stii valorile acestea de presiune pe turbo? Chestia cu 6 ture, poate ai auzit-o si tu printr-un talcioc la o punga de seminte, si din 6 spire ai ajuns la 6 ture. Cand te dai,, fie ca ai un ///M fie un STI fie logan sa R32, te dai pentru sprint, pt a vedea puterea si cuplul masinii, nu te dai pt a rula primul cu 200.
apropo, tu unde ai montat sonda pentru barometru?
Last edited by DSL; 7 February 2011, 18:01.
Reason: Automerged Doublepost
Probabil dupa cativa ani de facultate si specializari in motoare, si sonda de barometru iti iei tu, noi avem ddt.
Spor la cai si cuplu.
Si chirurgii, dupa ani de studiu tot au nevoie de diagnosticare cu ajutorul echipamentelor, nu realizeaza acest lucru doar din cunostintele acumulate in anii de studiu. In momentul in care am vorbit de sonda, m-am referit la senzorul de presiune. In facultate, probabil ai invatat si de termenul de sonda de presiune, fie ca este de ulei, sau aer, poate ca termenul de sonda, este o denumire mai "babeasca", si nu suna atat de modern si bling-bling ca si senzor sau D.D.T., termeni care pe unii necunoscatori ii cam lasa cu gura cascata. Eu unul am pus aceasta intrebare deoarece impreuna cu unele ceasuri indicatoare fie analogice fie digitale se livreaza si un astfel de senzor. Totodata unele ceasuri vin fara "sonda" si trebuiesc conectate la un DDT care se afla pe masina. Eu nu stiu unde gasesc senzorul si de la ce borne iau semnal. Stiu ca suna putin cam prea demodat BAROMETRU, dar presiunea se masoara in BARI iar dispozitivul indicator fiind el fie analogic, fie digital se numeste, spune tu....
Se numeste manometru smechere, fie el digital sau analogic . CU barometru masori doar presiunea atmosferica , si se utilizeaza in special in meteorologie.
Dar ma rog , poate dumneavoastra cu cunostintele din facultate .... stiti mai bine .
Defapt se numeste manometru (barometru masoara in coloana de mercur) si se masoara in milibari, si e pe tubulatura dintre turbina si motor care afisaza boost pressure, totodata mai este si traductorul din admisie, uch face calculele, si afisaza intache pressure(sau cv de genu, nu stiu exact denumirea) +1 bar (atm).
Defapt se numeste manometru si se masoara in milibari, si e pe tubulatura dintre turbina si motor care afisaza boost pressure, totodata mai este si traductorul din admisie, uch face calculele, si afisaza intache pressure(sau cv de genu, nu stiu exact denumirea) +1 bar (atm).
MANOMETRU, este un barometru folosit la reglarea presiunii din anvelope. voi cauta pe la bunic in garaj si iti voi pune poze cu el!!!
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment