B 83 DSL The New Guy!!!

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    pai ori resoftare ori powerbox, ca aman2 refac harta de injectie .. nu merge cu 2 harti ... si la 1.4 bari se duc pistoanele? inainte bubuie furtunul si iti taie boost din soft ... vorbesti din carti aici

    de unde sti ca ai 1.1 in turbo, unde ti-a afisat valoarea asta?
    traseu ai de unde?
    Last edited by DeLuXe; 6 February 2011, 23:53.
    sigpicMy ride

    Comment


    • #62
      poti sa ai tu mama resoftarilor ca s-a dus pe p3nis tot cand informatia ajunge la tuning box . Parerea mea e sa renunti la el. Cum a spus si deluxe nu se poate si cu **** in c.ur si cu sufletul in rai ! scoate boxul si masina s-ar putea sa traga mai bine .

      Comment


      • #63
        Pe langa micile noastre discutii in contradictoriu, cred ca ar trebui sa-ti evalueze cineva softurile acelea, ca-i pacat de masina.

        Comment


        • #64
          Originally posted by DSL View Post
          la 1.4 bari se duc si pistoanele .
          Salut ! Mi-ar place sa-mi explici si mie cum adica se duc pistoanele?
          De exemplu de 2,5 ani am masina resoftata, si de 2 ani am marit (mecanic) si eu presiunea in turbo si am dat doar 2, 5 ture . Desi stiam ca se pot da si 6 , dar risti , asa cum ai scris si tu sa-ti sparga furtune, si vad rostul . Nu mi sa dus nici un piston si chiar din potriva nu mai fumega vara cand este cald afara . Acum ca varf de presiune urca si la 1,4 bari (la turatii de 4500+) , dar se stabilizeaza undeva la 1,1 / 1,2 bari , la mersul constant .
          Eu nu am modificat serpisori , filtru , evacuare si alte minuni , masina-i stoc , nu ma pot lauda ca am 1000 de cai , dar 90 cred ca-i am, conform remaparii.
          Iar comparativ cu benzinarul .... hai sa fim seriosi , sa nu ne lasam totusi pacaliti de sprintul ala pe cativa zeci de metri , ca pana la finalul cursei gazolina castiga. Nu vb din carti , dar am vazut prea multe curse de genul .
          Last edited by FLORYN; 7 February 2011, 00:21.
          , sunt cu ochii pe voi !
          :thumbsup:

          Comment


          • #65
            Originally posted by Cezar View Post
            Pe langa micile noastre discutii in contradictoriu, cred ca ar trebui sa-ti evalueze cineva softurile acelea, ca-i pacat de masina.
            Ai dreptate, cu evaluarea, pt ca soft-ul care este pus pe masina, mi l-a pus cineva de pe laptop-ul personal, pe strada..... Si legat de tbox, cred ca ai dreptate pt ca acum cat am lipsit am fost sa-l demontez de pe masina si am dat o tura de oras si parca se descurca mai bine. Plus ca pina acum consumul nu--mi scadea sub 6,2 iar acum a ramas la 5.6! Oricum vreau sa merg zilele urmatoare sa pun din nou soft-ul initial si sa imi iau intercoooler mai mare si sa fac traseu de inox la baietii de la pilot si sa ii fac o remapare profesionala. Am auzit ceva de DIMM. Cunosti daca fac treaba buna?
            sigpic
            http://www.loganclub.ro/forum/b_83_d...uy-t30810.html

            Comment


            • #66
              pai e normal ca se misca mai bine . tu cu t-boxul ai anulat orice remapare

              Comment


              • #67
                Tipul care mi-a pus softul a spus ca presiunea este de 1.1, nu am apucat sa achizitionez un barometru, pentru ca am zis ca mai intai sa fac traseul din metal si tot atunci pun un barometru.
                sigpic
                http://www.loganclub.ro/forum/b_83_d...uy-t30810.html

                Comment


                • #68
                  Da, fac treaba buna. Poti vb cu cei de au deja softuri. Pt 1.5 exista si in varianta de 95 de ponei (stage 2).
                  Pe langa Dimsport, mai exista si multi altii.
                  Cauta pe forum ca exista sectiune separata despre resoftari.

                  Comment


                  • #69
                    daca nu va e cu suparare fac si eu o paranteza :
                    UCH = unitate centrala habitaclu
                    UCE = unitate centrala motor
                    Dsl i-mi place masina..
                    Last edited by ciprianeduard; 7 February 2011, 00:39.
                    sigpic

                    Comment


                    • #70
                      Orice sfat este bine venit si bun de luat in considerare, mai ales ca eu vreau sa fac masina sa traga bine, nu doar sa arate bine.
                      Am si eu o intrebare: aveti careva cunostinta sa fi pus cineva injectie de duster pe logan si ce rezultat are?

                      Originally posted by FLORYN View Post
                      Salut ! Mi-ar place sa-mi explici si mie cum adica se duc pistoanele?
                      De exemplu de 2,5 ani am masina resoftata, si de 2 ani am marit (mecanic) si eu presiunea in turbo si am dat doar 2, 5 ture . Desi stiam ca se pot da si 6 , dar risti , asa cum ai scris si tu sa-ti sparga furtune, si vad rostul . Nu mi sa dus nici un piston si chiar din potriva nu mai fumega vara cand este cald afara . Acum ca varf de presiune urca si la 1,4 bari (la turatii de 4500+) , dar se stabilizeaza undeva la 1,1 / 1,2 bari , la mersul constant .
                      Eu nu am modificat serpisori , filtru , evacuare si alte minuni , masina-i stoc , nu ma pot lauda ca am 1000 de cai , dar 90 cred ca-i am, conform remaparii.
                      Iar comparativ cu benzinarul .... hai sa fim seriosi , sa nu ne lasam totusi pacaliti de sprintul ala pe cativa zeci de metri , ca pana la finalul cursei gazolina castiga. Nu vb din carti , dar am vazut prea multe curse de genul .
                      Dar, tu de unde stii valorile acestea de presiune pe turbo? Chestia cu 6 ture, poate ai auzit-o si tu printr-un talcioc la o punga de seminte, si din 6 spire ai ajuns la 6 ture. Cand te dai,, fie ca ai un ///M fie un STI fie logan sa R32, te dai pentru sprint, pt a vedea puterea si cuplul masinii, nu te dai pt a rula primul cu 200.
                      apropo, tu unde ai montat sonda pentru barometru?
                      Last edited by DSL; 7 February 2011, 18:01. Reason: Automerged Doublepost
                      sigpic
                      http://www.loganclub.ro/forum/b_83_d...uy-t30810.html

                      Comment


                      • #71
                        Probabil dupa cativa ani de facultate si specializari in motoare, si sonda de barometru iti iei tu, noi avem ddt.
                        Spor la cai si cuplu.
                        sigpicMy ride

                        Comment


                        • #72
                          Originally posted by DeLuXe View Post
                          Probabil dupa cativa ani de facultate si specializari in motoare, si sonda de barometru iti iei tu, noi avem ddt.
                          Spor la cai si cuplu.
                          Si chirurgii, dupa ani de studiu tot au nevoie de diagnosticare cu ajutorul echipamentelor, nu realizeaza acest lucru doar din cunostintele acumulate in anii de studiu. In momentul in care am vorbit de sonda, m-am referit la senzorul de presiune. In facultate, probabil ai invatat si de termenul de sonda de presiune, fie ca este de ulei, sau aer, poate ca termenul de sonda, este o denumire mai "babeasca", si nu suna atat de modern si bling-bling ca si senzor sau D.D.T., termeni care pe unii necunoscatori ii cam lasa cu gura cascata. Eu unul am pus aceasta intrebare deoarece impreuna cu unele ceasuri indicatoare fie analogice fie digitale se livreaza si un astfel de senzor. Totodata unele ceasuri vin fara "sonda" si trebuiesc conectate la un DDT care se afla pe masina. Eu nu stiu unde gasesc senzorul si de la ce borne iau semnal. Stiu ca suna putin cam prea demodat BAROMETRU, dar presiunea se masoara in BARI iar dispozitivul indicator fiind el fie analogic, fie digital se numeste, spune tu....
                          sigpic
                          http://www.loganclub.ro/forum/b_83_d...uy-t30810.html

                          Comment


                          • #73
                            Se numeste manometru smechere, fie el digital sau analogic . CU barometru masori doar presiunea atmosferica , si se utilizeaza in special in meteorologie.
                            Dar ma rog , poate dumneavoastra cu cunostintele din facultate .... stiti mai bine .
                            , sunt cu ochii pe voi !
                            :thumbsup:

                            Comment


                            • #74
                              Defapt se numeste manometru (barometru masoara in coloana de mercur) si se masoara in milibari, si e pe tubulatura dintre turbina si motor care afisaza boost pressure, totodata mai este si traductorul din admisie, uch face calculele, si afisaza intache pressure(sau cv de genu, nu stiu exact denumirea) +1 bar (atm).
                              Last edited by DeLuXe; 7 February 2011, 22:41.
                              sigpicMy ride

                              Comment


                              • #75
                                Originally posted by DeLuXe View Post
                                Defapt se numeste manometru si se masoara in milibari, si e pe tubulatura dintre turbina si motor care afisaza boost pressure, totodata mai este si traductorul din admisie, uch face calculele, si afisaza intache pressure(sau cv de genu, nu stiu exact denumirea) +1 bar (atm).
                                MANOMETRU, este un barometru folosit la reglarea presiunii din anvelope. voi cauta pe la bunic in garaj si iti voi pune poze cu el!!!
                                sigpic
                                http://www.loganclub.ro/forum/b_83_d...uy-t30810.html

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google