If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Nu prea ma pricep la xenoane, dar Razvane, asa te-ai contrazis si cu filtrul ala minune ca face si drege si-a fost taman' invers... . Deci gandeste-te de doua ori inainte pe ce pariezi ca poate pierzi.
@DSL: eu zic sa pariezi cu razvanamza, chiar n-ai nimic de pierdut).
hai totusi sa fim corecti..farurile de la md sunt sub alea stoc si clar sub lupele bixenon, care sunt concepute pentru xenon..astea sunt facute din dorinta unora sa se simta ca in bmw, sau in speta alea cu drl, ca in audi..daca tu esti multumit, foarte bine, eu am renuntat la ele dupa o zi..poate sunt mai chior, nu stiu
de fapt cel mai bine s-ar fi vazut cu 4300k pe scurta si hai 6000 pe lunga. tu le ai prea mov, pe ud sau ploaie sau ceata este fix 0. facem pariu? pierzatorul preda farurile.....
crezi ca daca se vedeau mai bine nu avea toata lumea? uite eu astept sa strang bani de lupe in far stock. se vad de zeci de ori mai bine decat chinezismele alea. no offence, sunt frumoase dar doar atat!
Si modulele acelea cu lupa de care vb tu, sunt tungsram sau philips? Tot china sunt. Plus ca nu ploua in fiecare zi. Iar la mine, pe faza lunga se aprind toate 4 modulele. ;)
Are dreptate Razvan...cu cat creste temperatura cu atat scade intensitate luminoasa.
Yo, de 2 ani, de cand am aceste faruri si implicit folosesc xenon, am observat ca inca de la aprindere xenonul cu cat se incalzeste, cu atat creste in intensitate luminoasa. Chiar voi face o filmare diseara si o postez. Apropo de far stoc, pe celalalt logan am avut in farurile stoc tot xenon si il rupeam si pe scurta si pe lunga. Repet, conteaza f mult felul in care sunt reglate.
@RAZVANAMZA. Un lucru, pe care nu-l stii. Lupele acelea, pe care vrei tu sa le pui, nu folosesc deloc oglinda farului stoc, iar becul schimba pozitiile la fel ca cele HID H4, lucru care se cam fute repede. Singurul avantaj este acela ca la trecerea pe faza lunga nu mai trebuie sa astepti 5 sec ca sa se incalzeasca gazul
Last edited by DSL; 14 February 2011, 13:26.
Reason: Automerged Doublepost
In primul rand lupele chiar nu au nevoie de oglinda farului ca de aia are lupa in fata iar schimbarea fazelor se face cu totul altfel adica ,becul are in fata lui o mica ''tablita'' nu stiu cum se cheama in termenii lor antrenata de un electromagnet care se plimba de sus in jos .Cand acopera jumatate de lupa este faza scurta iar cand este complet lasata este lunga iar becul nu se stinge niciodata si nu se plimba inainte si inapoi ca la inst xenon.
In primul rand lupele chiar nu au nevoie de oglinda farului ca de aia are lupa in fata iar schimbarea fazelor se face cu totul altfel adica ,becul are in fata lui o mica ''tablita'' nu stiu cum se cheama in termenii lor antrenata de un electromagnet care se plimba de sus in jos .Cand acopera jumatate de lupa este faza scurta iar cand este complet lasata este lunga iar becul nu se stinge niciodata si nu se plimba inainte si inapoi ca la inst xenon.
Exact la asta m-am referit si eu comparandule cu HID H4.
cand creste intensitatea xenonul nu se incalzeste , se incarca ! e o mica mare diferenta . fizica`i aceeasi pentru toti .
Nu a observat nimeni bazaitul balastului ? cand lumina becului a atins intensitatea maxima , bazaitul se opreste right? doar nu bazaie ca se incalzeste .
se pare ca am totusi dreptate poti incerca o data sa pui masina langa a mea cu becuri stock 55/60w. vedem care-i mai ok. langa lupe cu xenon oricum nu ai nici o sansa.
xenonul 4300k se vede cel mai bine (natural) , 6000k e alb, " da bine!" , lumineaza bine cand e uscat , mai slab dar multumitor cand e ploaie sau asfalt negru ( proaspat turnat) , 8000k e deja fitza , "da foarte bine " lumineaza multumitor cand e uscat , pe ploaie sau asflat proaspat turnat e recomandat sa ai bricheta cu led la tine, asta daca vrei sa vezi ceva !
se pare ca am totusi dreptate poti incerca o data sa pui masina langa a mea cu becuri stock 55/60w. vedem care-i mai ok. langa lupe cu xenon oricum nu ai nici o sansa.
Spui ca langa lupe cu xenon, nu am nicio sansa. Ok, ok eu tot lupe cu xenon am, dar nu inteleg cu ce sunt mai bune lupele la care te referi tu, mai ales ca lupele acelea la care te referi tu au diametrul mai mic decat al celor pe care le am eu pe masina.
lupele acelea sunt speciale de xenon. lupele tale sunt speciale de halogen. nu sunt concepute pentru xenon, si deci nu focalizeaza corect. poate pe faza lunga sa bata mai ok la tine, dar ma indoiesc putin. cel mai bine faci o porba cu dsgin, sandugolanu, sdp-ul....ei au asa ceva. mai nou parca si skandal.
lupele acelea sunt speciale de xenon. lupele tale sunt speciale de halogen. nu sunt concepute pentru xenon, si deci nu focalizeaza corect. poate pe faza lunga sa bata mai ok la tine, dar ma indoiesc putin. cel mai bine faci o porba cu dsgin, sandugolanu, sdp-ul....ei au asa ceva. mai nou parca si skandal.
uite ce, in cazul in care nu ai demontat niciodata un astfel de far, lupa de pe faza lunga este identica cu ce vrei tu sa pui pe masina. Lupa de pe faza scurta, este obturata de o clapeta care se afla intr-e ea bec.
nu este identica, doar pare o lupa speciala de xenon nu are acelasi tip de convergente ca una pentru halogen. lupete tale sunt slabe pe halogen datorita calitatii....chinezesti, sa zicem. dau mai bine zis nu sunt calculate cum trebuie. sunt multe masini cu halogen pe lupa, din fabrica, si au o lumina foarte ok. tu ai pus xenon fiindca nu vedeai nimic. daca vedeau bine pe halogen, nu mai investeai aiurea cu xenoane. puneai bec albastru si gata. nu o lua ca pe un afront. si FOF are asa, dar recunoaste ca se vede mai slab ca stock. sunt de aspect, sunt foarte frumoase, dar nu bat ok. 80% din cei care au asa ceva vor fi de acord cu mine. nu e cazul sa te superi, de asta e forum ca sa ne expunem parerea, si sa-ti faci la randul tau o parere corecta despre ceea ce vrei sa faci sau ai deja.
nu este identica, doar pare o lupa speciala de xenon nu are acelasi tip de convergente ca una pentru halogen. lupete tale sunt slabe pe halogen datorita calitatii....chinezesti, sa zicem. dau mai bine zis nu sunt calculate cum trebuie. sunt multe masini cu halogen pe lupa, din fabrica, si au o lumina foarte ok. tu ai pus xenon fiindca nu vedeai nimic. daca vedeau bine pe halogen, nu mai investeai aiurea cu xenoane. puneai bec albastru si gata. nu o lua ca pe un afront. si FOF are asa, dar recunoaste ca se vede mai slab ca stock. sunt de aspect, sunt foarte frumoase, dar nu bat ok. 80% din cei care au asa ceva vor fi de acord cu mine. nu e cazul sa te superi, de asta e forum ca sa ne expunem parerea, si sa-ti faci la randul tau o parere corecta despre ceea ce vrei sa faci sau ai deja.
O intrebare: Daca pui halogen, in lupele tale, chiar si PHILIPS, care ar fi rezultatul?
Am avut passat 2009 cu lupe, fara xenon si era VARZA la capitolul acesta si pe ud si pe uscat, cu toate ca lupele erau dupa cum spui tu "SPECIALE" pt halogen si categoric nu erau chinezarii. Intr-adevar, cu cele de 8000k pe scurta, am avut probleme pe ceata, pt ca imi face perdea in fata.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment