alt intercooler, foarte bine, da cu evacuare de 50 de exemplu daca pui, singuru avantaj al evacuarii de inox va fi ca nu rugineste..n o sa castigi nimic cu sau fara catalizator la dizel..
B 83 DSL The New Guy!!!
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Originally posted by - Geo - View Postalt intercooler, foarte bine, da cu evacuare de 50 de exemplu daca pui, singuru avantaj al evacuarii de inox va fi ca nu rugineste..n o sa castigi nimic cu sau fara catalizator la dizel..
Comment
-
Originally posted by DSL View PostScuze, dar ce ar trebui sa inteleg eu de aici? Nu e bine daca las noul traseu de 50? Gurile intercooler-ului sunt de 55. Ma gandesc ca daca fac tot traseul de 55, motorul de 1.5 este prea mic si imi pica pe cap si un lag si mama lui. Daca te gandesti si la faptul ca nu se incalzeste usor inox-ul, mai ales, ca motorul nu este f. mare, mai apare un alt avantaj fata de traseul din plastic. Nu inteleg nici chestia cu catalizatorul. Probabil ca tu expiri la fel de lejer pe gura si daca ai o masca cirurgicala. Parerea mea! Yo zic ca este un subiect unde cei mai experimentati se pot da cu parerea. Asa, ca va astept la discutii!sigpic
Comment
-
Ideea, e ca nu a zis nimeni ca esti ne-experimentat tu, pt ca nu te cunosc. Am cerut pareri si ale altor utilizatori experimentati. Daca la tine lag-ul care se poate crea, crezi ca nu conteaza, sau faptul ca tubulatura de inox fata de cea de plastic, care este supusa usor transferului termic, nu crezi ca ajuta la pastrarea aerului rece de la iesirea din intercooler, reducand astfel micsorarea nivelului de dilatare a moleculelor de Oxigen, nu stiu ce sa zic. Oricum, ce stiu eu care sunt inca "The New Guy" in acest forum.
Comment
-
domnu lasa intercooleru...acolo ai dreptate si ti am dat dreptate si inainte..nu intelegeam eu ce tot o tii cu tubulatura de plastic )..la intercooler ok, pui inox, foarte bine, eu ziceam de o evacuare direct flow de la serpi la finala, ca nu o s o simti in termeni de putere..habar n am daca n o s o simti chair deloc, da in nici un caz ca la benzinasigpic
Comment
-
ok, ne-am inteles noi gresit !
la mine chestia cu dat catalizatoru jos, este cam daca dracu, pt ca el, catalizatorul, pleaca direct din turbina, si trebuie data ori planetara afara, ori turbina jos, pentru a-l extermina.
oricum, daca aveti careva un catalizator terminat pe acasa si nu va mai trebuie, cautati-ma si pe mine
Comment
-
Originally posted by DSL View PostPai, am schimbat bara, pentru ca la intercooler-ul pe care il voi monta imi trebuie priza de aer mult mai mare decat de la prima bara, iar eu, nu sunt adeptul barilor din fibra de sticla! Daca ar fi fost cineva care sa faca o bara din ABS era o alta chestie!
Imi cer scuze pentru calitatea pozelor, dar sunt facute cu telefonul!
ba da, nu e niciun secret. are undeva la 100hp. nu am pus-o pe dyno. mai intai. de dat, ma dau pe strada, am facut o pisica de 16, logan de 1.6 16v, kangoo de 1.6 16v, o calibra, si alte cateva.
peugeot 206
as avea si eu o intrebare pentru cei ce cunosc cazuri: ma intereseaza sa pun discuri de frana pe spate!!! sfaturi pls!
felicitari pentru masina.o stiu si pot spune ca e foarte intretinuta.felicitari proprietarului .daca ii faci cadou,pt ca ai cu ce,osuspensie e perfect.incearca si un clean.[img]http://www.loganclub.ro/forum/attachment.php?attachmentid=417003&d=1355899108[img]
Comment
-
Bitza! Ce mai faci, ca de cand nu ne-am mai vazut............
Comment
-
Originally posted by kosmyn93 View Postfrumoasa masina.....imi place simpla cu gust..........daca vrei dai add la kosmyn_93_bogdan sati arat cum am facut eu niste faruri ca ale tale.....:d k nu ma prera pricep sa pun poze pe forum
Comment
-
S-a cam pus zapada pe threat-ul asta!!!
Comment
Comment