B 83 DSL The New Guy!!!

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Oricum pe culoarea mea, nu stiu ce nuanta trebuia sa aleg ca sa nu iasa tiganie.
    sigpic
    http://www.loganclub.ro/forum/b_83_d...uy-t30810.html

    Comment


    • Originally posted by DSL View Post
      Oricum pe culoarea mea, nu stiu ce nuanta trebuia sa aleg ca sa nu iasa tiganie.
      un gri foarte inchis sa nu se observe de la mare distanta

      Comment


      • >>>

        Masinutza arata superb. Felicitari. Tinand cont ca si masina mea are aceeasi culoare ca a ta, eu am facut inca o modificare pe care ti-o recomand ... Niste arcuri sport ... arata mult mai bestial coborata ;)
        Inca o data felicitari pentru masina.
        Traim in romania si asta ne ocupa tot timpul.

        Comment


        • Originally posted by Nicosianu View Post
          Masinutza arata superb. Felicitari. Tinand cont ca si masina mea are aceeasi culoare ca a ta, eu am facut inca o modificare pe care ti-o recomand ... Niste arcuri sport ... arata mult mai bestial coborata ;)
          Inca o data felicitari pentru masina.
          Da, stiu si eu ca sunt necesare
          sigpic
          http://www.loganclub.ro/forum/b_83_d...uy-t30810.html

          Comment


          • Un om de nota 100 la fel ca si Masina . Bafta la modificat !
            sigpic

            Comment


            • Originally posted by AG 93 EDY View Post
              Un om de nota 100 la fel ca si Masina . Bafta la modificat !
              merci pt aprecieri, chestia e ca toti oamenii avem si parti bune si parti rele si momente de tandrete si de nebunie, dar tot ce conteaza, este ce ramane in urma noastra!
              sigpic
              http://www.loganclub.ro/forum/b_83_d...uy-t30810.html

              Comment


              • pentru ideea face-liftul pe care-l va primi DSL-ul, ii multumesc XNR-ului care a facut urmatoarea chestie in photoshop. sper ca daca se va incalzi destul pina la 1 Aprilie sa se realizeze modificarea grilei.
                Attached Files
                sigpic
                http://www.loganclub.ro/forum/b_83_d...uy-t30810.html

                Comment


                • Originally posted by Nicosianu View Post
                  Masinutza arata superb. Felicitari. Tinand cont ca si masina mea are aceeasi culoare ca a ta, eu am facut inca o modificare pe care ti-o recomand ... Niste arcuri sport ... arata mult mai bestial coborata ;)
                  Inca o data felicitari pentru masina.
                  ce nu stiu colegii din brasov dar stiu foarte bine colegii din bucuresti .....ca in arges nu ai cum sa sa "o lasi jos" pentru ca o rupi si te rupi .....
                  Nimeni nu e destul de inteligent ca sa poata convinge pe un prost ca e
                  prost.

                  Comment


                  • Disssel eu am suspensii sport pe masina de 2ani.Primele suspensii care erau lemn lemn, cu alea chiar nu se puteau merge.
                    Dar cu arcuri sport pe telescoape stock se poate merge fara probleme,vezi florin_dnf, alexutzu...
                    Eu am acu arcuri weitec taiate o spira si amortizoare intarite 25% si nu mi se par asa deranjante.
                    Last edited by al!n; 3 March 2011, 00:19.
                    AG 16 Y M A

                    Comment


                    • Originally posted by al!n View Post
                      Disssel eu am suspensii sport pe masina de 2ani.Primele suspensii care erau lemn lemn, cu alea chiar nu se puteau merge.
                      Dar cu arcuri sport pe telescoape stock se poate merge fara probleme,vezi florin_dnf, alexutzu...
                      Eu am acu arcuri weitec taiate o spira si amortizoare intarite 25% si nu mi se par asa deranjante.
                      tu zici *cu arcuri sport pe telescoape stock se poate merge fara probleme*, ok, hai sa te intreb ceva. nu se duc amortizoarele stock daca pui arcuri sport pe ele? hai sa-ti raspund tot eu. Ba DA, deoarece arcul sport este mai mic ca si inaltime decat cel stoc, dar cursa amortizorului ramane aceeasi ca si pt arcul stoc, rezultand astfel distrugerea amortizorului datorata batai din partea de jos, pt ca repet cursa amortizorului este aceeasi ca si pentru arcul stoc!
                      sigpic
                      http://www.loganclub.ro/forum/b_83_d...uy-t30810.html

                      Comment


                      • Parca ai fi singuru care ai pune arcuri sport pe telescoape stock.
                        Eu am zis cum consider eu, am fiecare face cum crede.
                        Pune-ti si arcuri si amortizoare sport atunci.
                        Last edited by al!n; 3 March 2011, 00:29.
                        AG 16 Y M A

                        Comment


                        • uite, yo zic ca este mai bine sa tai 3-3.5cm la amortizoare, scurtandu-i astfel cursa, si sa lasi arcul stoc la dimensiunea stoc. rezultatul va fi acela ca datorita comprimarii arcului stock acesta v-a exercita o forta de respingere mai mare decat o facea pina in taierea amortizorului, iar datorita cursei mai scurte a amortizorului, acesta nu mai loveste in prtea de jos distrugandu-l.
                          sigpic
                          http://www.loganclub.ro/forum/b_83_d...uy-t30810.html

                          Comment


                          • Stai ca nu inteleg...sa scurtezi amortizoarele si sa lasi arcurile stock?
                            Amortizoarele nu au nici o treaba cu gara la sol.
                            Eu am avut arcuri FK de alta masina care coborau 7cm pe amortizoare stock si nu imi batea amortizorul in capat dar erau arcurile f rigide si nu permitea sa se lase masina prea mult.
                            AG 16 Y M A

                            Comment


                            • Originally posted by al!n View Post
                              Stai ca nu inteleg...sa scurtezi amortizoarele si sa lasi arcurile stock?
                              Amortizoarele nu au nici o treaba cu gara la sol.
                              Eu am avut arcuri FK de alta masina care coborau 7cm pe amortizoare stock si nu imi batea amortizorul in capat dar erau arcurile f rigide si nu permitea sa se lase masina prea mult.
                              ia un amortizor stoc, taie-l 3 cm, pune arcul stock netaiat si vezi rezultatul.
                              o suspensie undeva intre soft si hard plus o garda coborata cu 3cm, pt ca astfel scurtezi cursa amortizorului, pt ca in momentul acela si arcul se comprima tot cu 3 cm fata de starea initiala.
                              sigpic
                              http://www.loganclub.ro/forum/b_83_d...uy-t30810.html

                              Comment


                              • domnu, da te ai gandit ca daca tai 3 cm din tija, la oala de sus s ar putea sa nu mai ajunga filetu sa prinzi oala de sus si sa nu mai strangi arcu? teoretic, nu obtii nimic, ca marea problema sunt arcurile, incredibil de moi, nu amortizoarele..in teorie suna bine, da pe sosea n o sa faci mare lucru asa...
                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google