Un nou proiect - Dacia Logan F7P (1.8 16v)

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by RACINGCODE View Post
    Cum ai masurat acele defaormari pe punte sau sunt simple deductii?
    Domnu' Racing Code... nu ma dau specialist... sunt amator...

    Dar dupa nickname-ul tau eram convins ca te pricepi. Cum poti sa spui ca putea H e o punte rigida, nedeformabila?? Poate te pricepi la altceva (resoftari, etc)

    Sa lasam Loganu... Volkswagen Golf 2 avea tot punte H --- vezi acolo cum sta treaba cu barile stabilizatoare care maresc rigiditatea puntii. Daca Loganul era vreo masina cu solutii de ultima ora, as mai fi spus, dar are solutii vechi, demult fumate de catre alti constructori. De exemplu pe Megan 1 gasesti inca puntea pe bara de torsiune - solutie pe care o gasesti si pe Renault 5... Renault 19... etc

    Trebuie vazut exact ce solutie de bara stabilizatoare se preteaza la puntea H

    Tipul asta de punte asa se si numeste, citez "Punte in H cu profil deformabil si epura programata"



    Eu am nick-ul "ion_R5"... dar daca vii cu un nick gen "Racing Code" si pui intrebari din astea in zeflemea, tu te faci de ras.

    Nu doresc sa polemizez cu tine, sau cu altii, insa mistocareala si nesimtirea exprimate pe forumuri, le scade foarte mult din calitatea tehnica si umana.
    Last edited by ion_R5; 17 December 2011, 23:37.

    Comment


    • daca gasesc o bara cu dimensiunile corecte ....o pun nu ma costa nimic..am vazut asemnea bara pe clio ,opel,seat... de poman nu este !.....efectul nu e ca si la o suspensie independenta ..dar sunt convins ca reduce din efectul de "scalciere" a punti
      sigpic
      Sa nu ai incredere in femei si in franele de Dacie!
      http://www.loganclub.ro/forum/loganu...da-t31364.html

      Comment


      • A se vedea in poza atasata cele 2 elemente vopsite in negru - atasate la o punte H de Golf 2.

        Deci nu sunt doar "contrafisele" care rigidizeaza bratele puntii H (cele care sunt evidentiate in poza anterioara a altui user - cele cu Loganul galben) - dar este vorba si de bara montata axial, care mareste rigiditatea axiala a puntii la torsiune.
        Attached Files

        Comment


        • Pe de alta parte trebuie sa te gandesti ca elasticitatea puntii preia si ea din solicitarile suspensiei. Dupa ce o rigidizezi, toate socurile vor fi transmise si mai dur bucsilor , amortizoarelor, arcurilor - si mai departe caroseriei... deci uzuri mai mari si confort redus, cu avantajul unei tinute de drum mai stabile.

          Comment


          • nu-i problema asta eu sa reusesc sa fac ce mi-am propus nu stiu cum o voi face numai bara sau "contrafixele alea "
            sigpic
            Sa nu ai incredere in femei si in franele de Dacie!
            http://www.loganclub.ro/forum/loganu...da-t31364.html

            Comment


            • Originally posted by ion_R5 View Post
              Domnu' Racing Code... nu ma dau specialist... sunt amator...

              Dar dupa nickname-ul tau eram convins ca te pricepi. Cum poti sa spui ca putea H e o punte rigida, nedeformabila?? Poate te pricepi la altceva (resoftari, etc)

              Sa lasam Loganu... Volkswagen Golf 2 avea tot punte H --- vezi acolo cum sta treaba cu barile stabilizatoare care maresc rigiditatea puntii. Daca Loganul era vreo masina cu solutii de ultima ora, as mai fi spus, dar are solutii vechi, demult fumate de catre alti constructori. De exemplu pe Megan 1 gasesti inca puntea pe bara de torsiune - solutie pe care o gasesti si pe Renault 5... Renault 19... etc

              Trebuie vazut exact ce solutie de bara stabilizatoare se preteaza la puntea H

              Tipul asta de punte asa se si numeste, citez "Punte in H cu profil deformabil si epura programata"



              Eu am nick-ul "ion_R5"... dar daca vii cu un nick gen "Racing Code" si pui intrebari din astea in zeflemea, tu te faci de ras.

              Nu doresc sa polemizez cu tine, sau cu altii, insa mistocareala si nesimtirea exprimate pe forumuri, le scade foarte mult din calitatea tehnica si umana.
              Buna seara, dimineata... cum vrei sa-i spui !
              Am sa ignor izul de noise care caracterizeaza mesajul tau, am sa ma prezint, numele me este Sebastian SANDU.
              Probabil ca nu ai inteles la ce ma refer in acest caz.
              Daca folosesti o suspensie adevata cu amortizoare potrivite si arcuri foare tari rolul unei bare stabilizatoare in casul unei astfel de punti este redus la minim, chiar zero.
              De exemplu fimra H&R cand modifica o suspensie de Golf 3 anuleaza bara stabilizatoare de pe spate.

              Dar vad ca nu am raspunsul pentru masuratori sau e doar o chestiune ... bla, bla, bla?

              Comment


              • Originally posted by lau911 View Post
                Eu nu detin cunostintele voastre asa ca nu vreau sa ma contrazic ,daca bara era complet inutila ....nu o folosea nimeni ,fiind un produs fara intrebuintare ...eu am cautat detalii despre bara ,foarte multi oameni cu punte rigida o folosesc si sunt multumiti .Nu vreau sa ma pronunt pana nu o fac ...


                SORIN : daca nu ma insel ala e un logan galben ADAC care alearga la noi in CNVC , nu cunosc detali despre el as fi curios ,daca ai vre un link sau alt ceva ?
                barile pe care le ai pus tu se pot face ,punte a are chiar gauri date in bratele punti ...nu trebuie decat sudate 4 plagbande de traversa centrala .....si barile
                ma puneti in dificultate ce sa aleg .....voi mai studia probleama
                multunesc de idei
                Eu as recomanda modelul, am vazut cu sta masina pe drum pe viraje. Mai am ceva poze cu loganul, daca vrei sa te ajut cu ceva info ma poti contacta.

                Succes!
                LA VOLANUL UNEI MASINI DE CURSE NU CONTEAZA CINE ESTI, CONTEAZA NUMAI DECIZIA PE CARE O IEI INTR-UN FRAGMENT DE SECUNDA

                Comment


                • Este masina lui Spudy?

                  Comment


                  • Da a lui este....
                    LA VOLANUL UNEI MASINI DE CURSE NU CONTEAZA CINE ESTI, CONTEAZA NUMAI DECIZIA PE CARE O IEI INTR-UN FRAGMENT DE SECUNDA

                    Comment


                    • Da este o modificare interesanta care are un rol bine definit de rigidizare a puntii si de limitare a miscarii ei. Totusi sunt curios daca s-a masurat cat poate sa lucreze puntea, cat se deformeaza.

                      Comment


                      • Ceva masuratori sigur a facut .....dar nu prea zice ce si cum....
                        LA VOLANUL UNEI MASINI DE CURSE NU CONTEAZA CINE ESTI, CONTEAZA NUMAI DECIZIA PE CARE O IEI INTR-UN FRAGMENT DE SECUNDA

                        Comment


                        • Eu m-am gandit la ceva asemnator dar cu o alta pozitie de prindere si efectul mai puternic.
                          Perfect ar fi daca ar fi incrucisate dar e greu insa la partea exterioara la roata puntea se termina ca o reava goala.
                          As face de pe capatul ei un dispozitiv de fixare solid.

                          Comment


                          • vis a vis de punte cu bara stabilizatoare. eu am o jetta mk2 din 1991 , avea de fabrica punte spate fara bara stabilizatoare si tamburi. am achizitionat si montat o punte spate cu discuri + bara stabilizatoare de golf2 g60 (1.8 cu compresor 160cp). in rest aceleasi amortizoare, arcuri, rulmenti, bucsi pe spate ca si cu vechea punte. este un mare plus acum la viraje scurte fata de vechea punte fara bara stabilizatoare.
                            deci are un rol semnificativ bara aia stabilizatoare nu e pusa doar de doru lelii si pentru a adauna kg in plus. si dc a pus-o contructorul de fabrica a stiut el de ce.

                            Comment


                            • @ sorin & sebastian

                              daca tot vorbiti de bari ... va intreb si eu : exista vreo modalitate sa pot prinde mai fiabil bieleta antiruliu de bascula ? are un sistem tare pacatos

                              eu avand bara de VAN pe masina o solicita destul de tare si ajunge sa frece surubul bieletei pe bascula

                              Comment


                              • http://www.youtube.com/watch?v=Jj0w6...ayer_embedded#!

                                se pare ca sunt pareri si pareri legate de aceasta bara ,eu nu am o susupensie sport adevarata ....folosesc amortizoare normale pe gaz pe fata ...iar pe spate sunt stock ....doar arcuile sunt sport H&R care sunt destul de rigide zic eu.
                                Sper sa gasesc,daca cunoasteti modele de masini care au o astfel de bara ......eu stiu cateva dar nu strica nici odata un ajutor ..imi trebuie sa se potriveasca aproape la fix ,altfel nu va lucra corect

                                barile acelea de rigidizare a bratelor punti sunt peste nivelu meu ,nu am unde sa le lucrez mai exact

                                multumesc tuturor pentru sfaturi
                                Last edited by lau911; 18 December 2011, 12:16.
                                sigpic
                                Sa nu ai incredere in femei si in franele de Dacie!
                                http://www.loganclub.ro/forum/loganu...da-t31364.html

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google