Un nou proiect - Dacia Logan F7P (1.8 16v)

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Eu am o singura recomandare....Bucsi de polyuretan..dar toate sa fie....si eu zic ca nu mai ai treaba. O alta pozitie nu stiu daca poti face pt ca e vorba si de bara cum este pozitionata...si nu cred ca ai posibilitatea de a modifica prinderea. Iar daca o modifici e posibil sa nu mai lucreze cum trebuie si sa nu mai stea masina pe drum.
    LA VOLANUL UNEI MASINI DE CURSE NU CONTEAZA CINE ESTI, CONTEAZA NUMAI DECIZIA PE CARE O IEI INTR-UN FRAGMENT DE SECUNDA

    Comment


    • bucsi de poliuretan unde este bara prinsa pe cadrul motor...da

      eu intreb de prinderea barii pe bascula. acolo i baiul.

      Comment


      • si acolo nu poti pune polioretane ) ...tot ca un tampon lucreaza
        sigpic
        Sa nu ai incredere in femei si in franele de Dacie!
        http://www.loganclub.ro/forum/loganu...da-t31364.html

        Comment


        • nu poti sa pui. uite cum arata
          Attached Files

          Comment


          • Originally posted by alessandro View Post
            @ sorin & sebastian

            daca tot vorbiti de bari ... va intreb si eu : exista vreo modalitate sa pot prinde mai fiabil bieleta antiruliu de bascula ? are un sistem tare pacatos

            eu avand bara de VAN pe masina o solicita destul de tare si ajunge sa frece surubul bieletei pe bascula
            Sincer nu m-am intalnit cu aceasta problema si nu pot sa ma gandesc la o rezolvare fara sa vad fizic si sa masor.

            Originally posted by lau911 View Post
            http://www.youtube.com/watch?v=Jj0w6...ayer_embedded#!

            se pare ca sunt pareri si pareri legate de aceasta bara ,eu nu am o susupensie sport adevarata ....folosesc amortizoare normale pe gaz pe fata ...iar pe spate sunt stock ....doar arcuile sunt sport H&R care sunt destul de rigide zic eu.
            Sper sa gasesc,daca cunoasteti modele de masini care au o astfel de bara ......eu stiu cateva dar nu strica nici odata un ajutor ..imi trebuie sa se potriveasca aproape la fix ,altfel nu va lucra corect

            barile acelea de rigidizare a bratelor punti sunt peste nivelu meu ,nu am unde sa le lucrez mai exact

            multumesc tuturor pentru sfaturi
            Bara stabilizatoare are un rol important in ce priveste ruliul, iar in film masina are un alt tip de suspensie decat a ta si clar fara sa fie sportivizata spre extrem. Deci filmul este din alt film

            Originally posted by SorinTelehoi View Post
            Eu am o singura recomandare....Bucsi de polyuretan..dar toate sa fie....si eu zic ca nu mai ai treaba. O alta pozitie nu stiu daca poti face pt ca e vorba si de bara cum este pozitionata...si nu cred ca ai posibilitatea de a modifica prinderea. Iar daca o modifici e posibil sa nu mai lucreze cum trebuie si sa nu mai stea masina pe drum.
            OK cine le vinde si cu cat?

            Comment


            • SEBASTIAN : in film sunt 2 masini una din ele are o punte H (Toyota vios ) iar cealata susupensie indepandenta (Honda civic ) nu a zis nimeni ca am asteptari mari de la bara aceasta .....insa sunt convins ca este un beneficiu din punct de vedere al stabilitati .

              Bucsi de polyoretan se gasesc la R NICk cu preturi cuprinse intre 20 si 150 lei (preturile sunt luate dupa un site auto ) in functie de ce doresti


              ALessandro : iti trebuie 3 bucsi de polioretan pentru fiecare bieleta si gata ........acuma nu stiu la tine se uzeaza bucsile care vin pe o parte si pe alta a basculei ?
              sigpic
              Sa nu ai incredere in femei si in franele de Dacie!
              http://www.loganclub.ro/forum/loganu...da-t31364.html

              Comment


              • se uzeaza bucsile/bieletele car leaga sway-bar ul de bascula.

                nu stiu de ce a mea are bara de VAN. alt 16v prestige faza 2 pe masurate avea 20mm fata de 22 la mine. diametru e asta

                Comment


                • Originally posted by RACINGCODE View Post
                  Buna seara, dimineata... cum vrei sa-i spui !
                  Am sa ignor izul de noise care caracterizeaza mesajul tau, am sa ma prezint, numele me este Sebastian SANDU.
                  Probabil ca nu ai inteles la ce ma refer in acest caz.
                  Daca folosesti o suspensie adevata cu amortizoare potrivite si arcuri foare tari rolul unei bare stabilizatoare in casul unei astfel de punti este redus la minim, chiar zero.
                  De exemplu fimra H&R cand modifica o suspensie de Golf 3 anuleaza bara stabilizatoare de pe spate.

                  Dar vad ca nu am raspunsul pentru masuratori sau e doar o chestiune ... bla, bla, bla?
                  Salut Sebastian, eu sunt Ion. Scuze daca te-am luat prea dur in mesajul meu.

                  Singura chestie care m-a deranjat in postarile tale, a fost ca ai pus sub semnul intrebarii deformarile puntii pe viraje, cand insasi denumirea puntii: "Punte in H cu profil deformabil si epura programata" ar trebui sa inlature astfel de dubii.

                  Nu, nu am facut astfel de masuratori si nu am date pentru a fundamenta un raspuns la intrebarea ta. Dar tu ai facut astfel de masuratori? Ai rezultatele acelor masuratori care sa indice o deformare "0"?

                  Din pacate asta e o moda astazi, sa pui intrebari, la care tu insuti nu ai raspuns. Chiar daca "moda" asta aparent te scoate "in fata" in diferite dialoguri, intr-o discutie de bun simt nu au ce cauta. Altfel, ar fi trebuit sa spui din start ce ai masurat si ce rezultate ai obtinut.

                  Observatia ta - cu arcuri mai tari si amortizoare intarite si cu cursa scurta - se reduce la minim plaja de deformarare a puntii - ESTE CORECTA


                  Dennis_TL a oferit un raspuns foarte clar in postul #193

                  "vis a vis de punte cu bara stabilizatoare. eu am o jetta mk2 din 1991 , avea de fabrica punte spate fara bara stabilizatoare si tamburi. am achizitionat si montat o punte spate cu discuri + bara stabilizatoare de golf2 g60 (1.8 cu compresor 160cp). in rest aceleasi amortizoare, arcuri, rulmenti, bucsi pe spate ca si cu vechea punte. este un mare plus acum la viraje scurte fata de vechea punte fara bara stabilizatoare.
                  deci are un rol semnificativ bara aia stabilizatoare nu e pusa doar de doru lelii si pentru a adauna kg in plus. si dc a pus-o contructorul de fabrica a stiut el de ce."

                  Daca Dennis_TL ne pune si niste poze, ar fi si mai folositor pentru cei care doresc astfel de modificari.

                  L. E. Faptul ca firma H&R cand modifica o suspensie de Golf 3 anuleaza bara stabilizatoare de pe spate, exact asta face - reduce rigiditatea puntii, pentru a o lasa sa mai lucreze, fiindca cu noile arcuri si amortizoare - ar fi mult prea rigida.

                  Asta arata ca bara aia stabilizatoare are un rol important in stabilitatea masinii - in setarea initiala cu arcuri si amortizoare stock.

                  Adica puntea lucreaza, se deformeaza in lipsa barii stabilizatoare.
                  Last edited by ion_R5; 19 December 2011, 00:06. Reason: Automerged Doublepost

                  Comment


                  • Bara stabilizatoare are un singur efect si anume scade ruliul.
                    Nu am facut masuratori dar voi face cu prima ocazie. Sper sa pot face asta inainte de prima etapa de curse, intentionez sa introduc barele de rigidizare a puntii dar cu un alt sistem decat cel utilizat de Spudy. Din pacate toate astea sporesc si masa, dar sper sa am putere suficienta.

                    Comment


                    • Bafta la curse!

                      La firmele care prepara masinile (Nick Racing, etc...) cu siguranta gasesti mai multe informatii si solutii pentru modificari...

                      Comment


                      • Racing Nick este un magazin de piese pe care si eu l-am folosit si probabil ca o sa-l mai folosesc dar daca pentru nivelul tau solutile oferite sunt pe masura iti urez succes.

                        Comment


                        • la Racing Nick mi au cerut 700 euro pe un soft pentru 16v care nu era nici macar pe dyno m am abtinut sa nu ma bufneasca rasul acolo

                          Comment


                          • Originally posted by alessandro View Post
                            la Racing Nick mi au cerut 700 euro pe un soft pentru 16v care nu era nici macar pe dyno m am abtinut sa nu ma bufneasca rasul acolo
                            Nu trebuie sa traiasca si ei,doar e criza ce naiba..
                            sigpic!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

                            Comment


                            • sa traiasca vreo luna de zile in chiolhane si chefuri. cu 700 euro imi iau axe la 16v ( doua ) mai pun o ciorba si fac si soft pe dyno la cine trebuie

                              Comment


                              • Nu inteleg de ce va agitati atata... Nu am spus nimanui sa cumpere nimic de la firma pe care am numit-o mai sus. A spus doar ca este posibil sa primiti mai multe informatii de la aceasta firma sau altele.

                                Probabil ca o alta posibila sursa de informare ar fi sa mergeti la urmatoarea etapa de raliuri si sa vorbiti - in masura in care reusiti - cu pilotii si cu cei care le prepara masinile... Probabil ca mai obtineti ceva informatii.

                                @ Racing Code - Pacat ca unii sunt atat de carcotasi... Dar, ... "De unde nu e, nici Dumnezeu nu cere!"

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google