Logan B 42 ZIF

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Vezi pe catcams.be ,intreaba pe darkyro ca el a schimbat
    Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

    Comment


    • Si acuma un post mai lung, ca trebuie sa recuperez decand nam mai postat.....
      Cu ocazia pastelui am facut un drum pana la Bv , pe cealalta varianta (Bucuresti,Pitesti,Campulung,Bran,Bv) a fost drumu ff liber deci sa ii tot dai....inainte de plecare cu cateva zile ii facusem o remapare , si penru carcotasi care zic ca pe 1,4 nu se simpte sa se dea o tura si dupaia sa macmac paicea.....inainte de remapare mai mult de 165 nu a luat , acuma sa ma laud: treapta 1 50km/h , 2 90-95km/h , 3 140km/h , 4 170km/h si a 5 nush maxim , ia dat 180 dar mai mergea(aveam 180 cand a ajuns cu pedala la fund , fara sa astept sa mai creasca).....si pot sa spun ca trage mult mai bine....daca vreiti va povestesc o intamplare putin hazlie......
      Pe drum dupa Campulung parca , unde e o zona mai serpuita(am oprit intr-o parcare am mancat etc, cand sa plecam baga semnal si asteapta ca venea un clio , si asteptam sa treaca.....incepe sa claxoneze de nebuna cred.....trece si ne bagam in spatele ei , meargea destul de haotic (nuprea le avea cu depasirile ect) si in fata a urmat un camion , neam uitat si nu venea nimika , ne bagam in depasirea clioului si a camionului , cand o data se baga clio in fata(am fost aproape sa o lovim fara semnal nimika...)o claxonam nimika depasea cred ca cu a 5......., si incepe sa ii dea talpa , era misto ne uitam la clio ala ce se inclina saracu(zici ca era un logan stock) si noi fara nici un stres in spate , pana era sa faca accident a venit tare intro curba si a intrat pe contrasens a scoso la capat dar greu de tot , si cand il depasim erau 2BLONDE)))).......per total e super pe serpentine acuma.
      La intoarcerea in Bucuresti , am schimbat placutele,bujiile , si sonda de mers inapoi , nu e chiar cum am citit pe forum , placutele sau aranjat chiar repede , un singur lucru care mi sa parut mai accentuat a fost incalzirea franelo, cu cele vechi dupa 7-8 franari violente de la 100 la 0 nu prea sau incins, cu astea noi de la 6-7 deja sau incis sa intarit si pedala si nu mai tineau asa bine (o fi dincauza la placute sau in timp isi revine??)
      Si cateva poze....
      A si un sfat , ce eleron credeti ca sar potrivi , mie imi place cel zender dar 4 mil....si cel pilot(chiar daca este mare) mi se pare ca pare mai WRC cu el.....alte pareri.....?
      Attached Files
      sigpic

      Comment


      • Smecher loganelul D
        Bravo

        Comment


        • Mama cum arata pragu ala......urate indoituri
          sigpic
          The MVP

          Comment


          • Merci Spark88 , ai grija si u la borduri etc.....
            Nu e chiar asa MVP , ca acolo nu e tabla e un fel de mastic, cauciuc.....dar astea sunt rezultatele unei suspensi sport.......dar sunt ferm convins ca e o investitie in viata proprie....nu duar de dragu de a face ceva......
            Ai pana la urma ce eleron imi recomandati???
            sigpic

            Comment


            • Super masina .. Incet incet o faci cum vrei tu
              arcurile sunt super si pe mine ma bate gandul la asa ceva .. Am mers cu un coleg de liceu care are si .... E super mai ales pe curbe si depasiri mai tot ce tine de schimbare de directie ..
              in rest eleronul de la pilot ar fi super si vopsit cu negru si albastru ar da super
              acum faci cum crezi tu


              toate cele bune

              Comment


              • Un logan facut cu gust si cap!

                bravo tine o tot asa

                Comment


                • Ms ms sper sa nu va dezamagesc , dar nu mai sunt fonduri....
                  sigpic

                  Comment


                  • Felicitari Alex pentru Logan! Arata bine! Jante, folie si eu zic ca ajunge!

                    Comment


                    • Chiar e super masina si nu am apucat sa citesc tot. Imi place ca ai incept sa investesti in suspensie pentru siguranta fiindca in prima parte incepusei cu prelungiri, aptibilde insa in poze am vazut acele pneuri care lasa mult de dorit. Din ce am citit pana acum mi-a placut tot ce ai facut la ea. Sa o stapanesti sanatos. O sa continui sa citesc mai tarziu putin.

                      Comment


                      • Ms ms ma descurc si eu cum pot , stau prost acuma cu finantele dar in 2 saptamani am o surpriza(care stie sa nu ma dea de gol...)...
                        Ai dreptate alex86 incepusem fffffff prost dar miam revenit la timp zic eu.....Sper ca pana fac 18 ani sa termin ce miam propus......(daca nu va veni unu din frati mai mari.......
                        sigpic

                        Comment


                        • Acum dupa ce am citit tot chiar imi place mai ales ca ai pus si alte pneuri. Remaparea unde ai facut-o? Se simte diferenta mare? Cred ca urmatoarea investitie ar fi in niste jante. Bafta in continuare.

                          Comment


                          • Remaparea am facuto la un baiat de pe alt forum(e din bucuresti) 150lei....Da se simpte chiar bine merita fiecare leut.....
                            Am avut de ales intr-e jante si cauciucuri(am avut montana inainte) si am zis ca mai important un cauciuc bun (degeaba ai ABS , bari , neoane alte nebuni ) daca nu poti sa negociezi un viraj sau sa opresti la timp util , sincer dupa mine cauciucurile ar trebui sa fie prima schimbare la logan(mai putin cei cu michelin am auzit ca sunt bune).....
                            sigpic

                            Comment


                            • Eu am avut michelin prima data si pot sa zic ca era destul de bune insa s-au sters cam repede. E buna alegerea ta din cate stiu montana sunt cele mai proaste anvelope.
                              Eu acum am pus 195/55/15 pe jantele stock de aliaj

                              Comment


                              • Kormoran sunt si mai proaste, cunosc pe cineva care a blocat rotile de la 50 sa dus sanie a lovit ce era de lovit) si dupaia avea rotile patrate(si nu e o gluma) si nu i lea schimbat nici pe casco)
                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google