Logan B 42 ZIF

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Singura sansa a motorului e benzina garla sa nu topeasca pistoanele .... si sa mergi pana in 3500 ture ..
    legat de presiune un compresor asemantaor cel de pe masina lu groza ...baga exact intre valorile astea 7 si 10 psi ..
    Fara macar un piggy back nu e treaba ...daca nu un megasquirt !

    Rampa cu retur de supernova direct bolt on regultor de vag de 4.5 bari ....pompa mai mare ...sau regulatorul normal modificat !
    sigpic
    Sa nu ai incredere in femei si in franele de Dacie!
    http://www.loganclub.ro/forum/loganu...da-t31364.html

    Comment


    • Si cam cum s.ar putea modifica?eu am incercat dar nu am reusit deloc

      Comment


      • Pentru prima cheie ramane asa,cand va veni vine un regulator cu manometru si rampa custom,rampa de supernova nu ma ajuta,duar ca are retur,dar nu se potriveste cu injectoarele mici de 2.0l.Masina are retur si acuma dar il are direct in pompa...nu cred că am nevoie de alta pompă este aceeasi cu cea de Clio rs172/182.
        sigpic

        Comment


        • Pompa de RS e arhisuficienta, e bine ca ai retur deja, rampa de supernova e ok, poti pune pe ea injectoare EV1 sau EV14 Long (cum are loganul din fabrica) dar nu poti folosi regulatorul de pe ea pentru ca nu are reglaj, sa ramana prins de rampa si sa nu restrictioneze benzina pe retur, din punctul ala sa preia un regulator reglabil cu comanda pe vacuum.
          Daca nu rezovi cu rampa custom, aveam pe acasa 4 injectoare EV1 de 220cc la 2.5 bar, la 3 bar scot si mai mult.

          Comment


          • 2014 ultima postare a trecut ceva timp de atunci cu bune si cu rele,de povestit sunt o gramada,de facut inca o gramada si tot asa,pe scurt.
            Spart un motor,o cutie si 3planetare,acum masina este desfacuta complet sub capota si venim cu un nou setup ceva ma i bun,zic eu.Un sistem ABS 8.1,planetare si fuzete de DCI o cutie de la meserie Lau&Marx un ambreiaj pe masura,o sudura,o antifonare,o rigidizare,vedem ce iese.Speram anu asta s-a vada unu din circuite(Motorpark/ATA) acum ramane de vazut.Mai sunt multe de facut daca starneste interes revin cu detali pe parcurs...
            sigpic

            Comment


            • Si cateva poze aleatori,urmeaza restaurarea compartimentului motor.
              Attached Files
              sigpic

              Comment


              • Maritza cu machiaj, ieeeeeeeee!!!!

                ... in curand si cu ceva caracter !
                _
                B 48 C U P - Ligheanul Agitat

                sigpic

                Comment


                • Urmaresc cu mare interes! Detaliaza pe larg tot ce se intampla.

                  Comment


                  • Ce serpi ai boss ! Serpii aia bateau 16v cu 1.4...
                    Can't touch this !

                    Comment


                    • Nu boss nu sunt ai tai,am gasit ceva ma-i marema i ca la tara.Astept vremea frumoasa si dam motoru jos si ne apucam de sudat/intarit.
                      sigpic

                      Comment


                      • Ce suspensie si ce dimensiuni la anvelope ai in poza de mai jos?
                        Attached Files

                        Comment


                        • Hohoho, s-au schimbat minim 10 seturi de roti si minim 5 suspensii de atunci,crezi ca mai tine minte?
                          _
                          B 48 C U P - Ligheanul Agitat

                          sigpic

                          Comment


                          • Buna intrebarea,cred ca Eibach(verde) cu 205/50/15.
                            sigpic

                            Comment


                            • Hai Golane cu noutatileeee !!!! Respect !!!!


                              Sent from my iPhone using Tapatalk
                              sigpic
                              The MVP

                              Comment


                              • Cateva aleatori,incet dar sigur.
                                Attached Files
                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google