Tuning & Temperament B 48 DHR

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    B-64-MVP-tot cu spray special le am facut si eu!

    Comment


    • #32
      Nu Mi Da Si Mie Nimeni Nici U Sfat?

      Comment


      • #33
        Man sa o porti fara incidente.... eu is din iasi si aici se circula cam ca in bucuresti decat ca se imbulzesc si imi mai arata opincile dar asta e... era sa imi intre unu in spate ca nu a vazut ca franez.... frana de motor

        albastru cu alb e miezu.... parerea mea... e cel mai puternic contrast

        interiorul fa-l sa fie tot intr-un ton dar cred ca un negru s-ar potrivi la a ta sau un albastru inchis cu alb ar da fain, cat despre tehnica, sorry eu sunt ideolog nu tehnician
        IS 10 LNC Facebook

        Comment


        • #34
          Re:

          Originally posted by DeLuXe View Post
          Ai 1.4 deci ai transmisie jr3 daca vrei sa schimbi turbina gandeste-te intai la o transmisie sa iti tina cuplul pe care il vei avea dupa turbinare ... de preferat clio 16v ca tine... frumoasa masina tot inante... ce turbina vrei sa pui?
          Salut! Inca o pers care vrea sa doteze un benzinar cu turbina..frumos ce sa zic..BAFTA! Nu trebuie schimbata nici o cutie..prima data sa-si faca turbina si sa strice cutia "JR3" ) stai linistit ca nu ajunge niciodata la cuplu mai mare de 250Nm MULTI KM CU TURBINA SI FARA PROBLEME!
          Last edited by Seba; 23 May 2008, 09:53.

          Comment


          • #35
            Si ce mare chestie faceti mai cu turbo pe 1.4? Ajungeti la 110-115 cai, ca daca o duci mai sus, face poc blocul motor.

            La 110 cai, scosi din 75 ai deja o crestere de 50% a puterii. Daca vrei mai mult, maresti presiunea, dar risti sa faca bum, sau pui o turbina mai mare, ai lag, si mai ai si riscul ala nenorocit de a face motorul bum.

            Inca nu v-ati prins ca ligheanele noastre nu au motoare capabile? Inca nu v-ati prins ca motoarele astea sunt niste gunoaie aruncate in spatele curtii de Renault? Turbo ar merge bine pe 1.6 16v, care are cilindri cu camasi, in caz de ceva, strici piese care se pot inlocui, la astea MPI daca se intimpla ceva rau, schimbi blocul...
            _
            B 48 C U P - Ligheanul Agitat

            sigpic

            Comment


            • #36
              Ideeia cu turbina am abandonato de ceva timp,cauza? Tocmai cum spune si dsign
              mi sa parut o vreme foarte buna ideea si ar fi daca ai avea c sa modifici!

              Macar plasticul ala cu ,culoarea aia trista sa nu l mai vad...

              euromarket-ms frumos pentru sfat o sa tin cont

              eu ma gandeam la un crem(nu e mercedes dar ne prefacem ca l facem)
              Last edited by Seba; 23 May 2008, 09:55.

              Comment


              • #37
                De acord cu @dsign nu pot sa ii vad pe cei cu triple vopsite, afumate si ce le mai fac ca sa nu se vada bine ziua. Sa nu te miri cand o sa te impinga unul din spate si tu o sa platesti asa ca ai grija. Vezi ca despre turbina s-a mai discutat pe alte theaduri turbina implica foarte multe modificari si foarte costisitoare deci nu cred ca se merita.

                Comment


                • #38
                  @dsign iara vorbesti in necunostinta de cauza....daca cei de la ella fac asa ceva...dau si garantie cum poti tu spune ca nu merge????

                  Comment


                  • #39
                    Cred ca nu ai inteles ce a vrut sa spuna @dsign

                    Comment


                    • #40
                      Cred ca tu nu intelegi ce spun eu....atata timp cat cei de la ella o fac ....inseamna ca se poate....ca nu stim noi romanii sa facem asta e partea a 2 a dar nu inseamna ca nu se poate....vorbim la sfarsitul anului pana atunci pentru mine e subiect inchis

                      Comment


                      • #41
                        Eu nu am zis si nici el nu a zis ca nu se poate da cine baga atatia bani intr-un motor de logan. Cred ca ar mai trebui imbunatatite multe altele si cred ca toata investitia ar ajunge la valoarea masinii sau poate mai mult. Si e vorba de ELIA nu de ella. Am dat un search si am vazut ca celalalt thead in care se vorbea mult despre turbina pe motor de 1.4 a fost creat de tine daca a fost inchis eu cred ca ar trebuiiiiiii sa intelegem ca motorul de pe dacia nu e pregatit pentru turbo.

                        Si inca ceva @dannyel87 cred ca ar fi necesar sa te uiti mai bine la ce a facut Elia.
                        Nu a modificat motorul de 1.4 ci pe cel de 1.6 din care au scos 136cp prin Kompressor
                        Last edited by Seba; 23 May 2008, 09:56.

                        Comment


                        • #42
                          Motorul merge modificat montata turbina etc dar cat o sa tina este problema si cat de mult merita? Deci merge dar nu merita!

                          Comment


                          • #43
                            Nimeni nu a zis ca nu merge insa montarea turbinei implica multe alte modificari si o presiune foarte scazuta daca nu cumva vrei sa faca poc. Asa ca per ansamblu nu cred ca se merita.

                            Comment


                            • #44
                              noul look...
                              Attached Files
                              Last edited by Seba; 23 May 2008, 09:58.

                              Comment


                              • #45
                                Ai vopsit panourile? :| O sa se murdareasca incredibil de rau si repede dar arata mult mai bine ...
                                sigpicMy ride

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google