1.6 16v Euro 5

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    daca te rog , ai putea sa imi faci o poza cu datele de pe calculator , ce scrie pe el ,sau macar sa imi scrii datele de pe el .
    Am o presimtire ca nu mai e calculatorul ce era pana acum .
    Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

    Comment


    • #32
      @cristixp, unde-i localizat ecu-ul?
      @alexpeed , nu intru in febra modificarilor , masina va ramane asa , nu sunt fan tunning.
      Cel mult o sa ii pun un "exhaust tip" .
      Iar in legatura cu servodirectia m-am documentat , este de fapt electrohidraulica , fix ca la dci , cu rezervorul de lichid in spatele farului stang.Mie imi place.

      Comment


      • #33
        in spate ,pe suportul de la baterie ,sub firele alea rosii
        Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

        Comment


        • #34
          ai luat o masina buna. ca posesor de 2 X 16v iti dau urmatoarele sfaturi

          - verifica frecvent garnitura de la baia de ulei
          - verifica garnitura de la capacul chiuloasei
          - ai grija cu senzorul de vacum din galeria de admisie e fragil
          - da i cox si tine o turata ca se leneveste

          ai zis ca ai mai mers cu 16v. cum ti se pare varianta euro4 fata de a ta ?
          Attached Files

          Comment


          • #35
            @alessandro , am mers cu 16v prea demult , prin 2007 , nu-mi mai aduc aminte. Oricum nu pot face inca o comparatie cu nimic pentru ca e in rodaj si n-a ajuns inca macar la 3500 rot/min. Dupa 1000km vede ea
            sa inteleg ca ai incercuit acolo senzorul de vacuum?
            despre pata de mai sus ( de la senzorul de temp aer cum spunea colegul), ai idee, sa fie de la nivelul uleiului?

            Inca o informatie pentru doritorii de 1.6 16v euro 5 , in carte scrie ca distributia se schimba la 4 ani sau 120.000 km ;)
            Last edited by pstefan; 26 April 2011, 09:48. Reason: Automerged Doublepost

            Comment


            • #36
              la mine distributia se schimba la 4 ani sau 80.000

              - 99% pata umeda este de la prea mult ulei in baie si astfel iti vine debit mai mare pe recuperatorul de gaze.
              - am avut si eu prea mult ulei dar lam scos la timp. am folosit un furtun care l am bagat prin joja de la ulei
              - da am incercuit senzorul de vacum.

              Comment


              • #37
                ulei in surplus

                @ PStefan

                E foarte important sa verifici nivelul de ulei.

                Eu mi-am luat Logan 1.6 16v si avea cam 2-3 mm peste nivelul maxim. Furtunul de cauciuc cu recircularea gazelor care intra in admisie era umezit de ulei pe exterior.

                Pana la urma am scos surplusul de ulei (cu furtun subtire de la magazinul Bucur Obor si o seringa de la farmacie) --- rezultatul: 0.5 litrii in plus. Nu lasa asa, ca poate sa iti strice garniturile de la baie, capacul chiulasei sau chiar semerigurile spre cutie sau distributie (daca ai timp si doresti - pot sa iti dau furtunelul si seringa sa iti faci singur lucrarea. La dealer mi-au zis: "Lasa ca n-ar nimic" dar nu e deloc asa)

                Nu mai sta, scoate uleiul in surplus cat mai curand.

                In rest, sa o stapanesti sanatos si drumuri fara evenimente!

                PS: masina mea e prezentata in linkul de mai jos

                Comment


                • #38
                  @ion_r5 stiu masina ta , sa o stapanesti sanatos.
                  Dar totusi de ce pun ei in fabrica mai mult ulei decat trebuie? Sunt cretini?

                  Comment


                  • #39
                    frumoasa masinaparerea mea e ca nu se merita sa te reintorci al ei pentru acea mica umflatura de la prag...nu se meritabafta cu ea si la mai multi km
                    AdY_JmL_2015

                    Comment


                    • #40
                      In privinta umflaturii de la prag, iti recomand sa mergi si la dealer sa depui o sesizare cu poze atasate si de asemenea la Dacia - Vocea Clientului - ca sa ramana inregistrat la ei problema asta - DACA ASA AI LUAT MASINA DE LA EI.

                      Asta fiindca mai tarziu, daca iti apare Doamne fereste rugina acolo, sa le poti demonstra ca a fost un defect de fabricatie "ascuns"

                      In rest, cel putin acuma, nu are rost sa iti ciocaneasca/chituiasca si revopseasca zona respectiva, fiindca sunt sanse mari sa nu iasa cum trebuie si mai tarziu chiar sa sara sau sa se matuiasca partea revopsita.

                      Comment


                      • #41
                        @cristi_xp , ECU_ul e Valeo, si are scrise pe el niste grupuri de cifre :
                        V29011752A 1029 171564
                        23710 1830R 23710 0740R

                        Sper ca vei afla ce te intereseaza.

                        Comment


                        • #42
                          cu uleiul prea mult in motor te sfatuiesc sa mai scoti din el eu sant stan patitu ca mia dat ulei la semeringul de la vibrochen si la capacul de chiulasa iar rezultatul schimbat distributie etansat capac chiulasa si 3 zile pierdute prin service
                          toate facute pe garantie succes

                          Comment


                          • #43
                            Originally posted by pstefan View Post
                            @cristi_xp , ECU_ul e Valeo, si are scrise pe el niste grupuri de cifre :
                            V29011752A 1029 171564
                            23710 1830R 23710 0740R

                            Sper ca vei afla ce te intereseaza.
                            merci fain
                            E calculatorul ce e si pe duster , calculator diferit de ce avea loganul pana acum .
                            Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                            Comment


                            • #44
                              @ cristi xp la 16v euro 5 difera ECU din cauza clapetei si a normei de poluare ? sau sunt si alte motive

                              eu am ECU Continental si printre pini scrie Siemens

                              Comment


                              • #45
                                se pare ca din cauza clapetei .Si dusterul tot pe ECU asta merge ,probabil si din cauza transmisiei care decupleaza 4x4 de la o anumita viteza , cupleaza decupleaza in functie de aderenta ...
                                Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google