If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
cam devreme s-a dus capul ala de bara. eu am 102k km, dintre care 60 de mii cu arcuri H&R si amortizoare stoc, si n-am nicio apasare la articulatii.
a fost verificata la dacoserv acum doua luni, cand aveam un zgomot mai ciudat. bucsa de pe dreapta de la bara stabilizatoare se sparsese si lovea metal pe metal.
Calitatea pieselor OEM e fluctuantă, deși nu ar trebui să fie. Eu am schimbat primul cap de bară la 40000 km, la revizie în garanție. După 10000 km la următoarea revizie, s-a schimbat același cap de bară pe motivul că „a fost un lot cu probleme și se știe și la Pitești”. La vremea respectivă făceam peste 25000 km pe an, adică reviziile la 5 luni/10000 km. Mașina a fost și este menajată, dar drumurile patriei au un cuvânt de spus. Nu neapărat gropile, pe care poți sau nu să le eviți, dar toate denivelările și crăpăturile din asfalt care îți fac „masaj” la rinichi, nu fac bine nici articulațiilor mașinii.
Daca imi permiti un comment pe topicul tau.
Ma uit si eu in bord acum cateva zile si vad la kilometraj cuvantul BOSSS. Imi zic, wtf? Am realizat ca am 80555 km.
Iti urez inca 500k km man.
Astăzi a venit și rândul distribuției..., bineînțeles însoțită și de schimbul curelei de accesorii precum și a rolelor aferente.
Pompa de apă rezistă în continuare!
Kilometri bord: 109.047
Cost piese origine și manoperă: 795 lei
Service: Dacoserv Sălaj
am vrut sa schimb pompa data trecuta si la dacoserv mi-au zis ca se schimba o data la doua distributii, mai mult sa n-o tin ca stric curelele dandu-le jos ca sa schimb pompa.
Salutare și bun găsit tuturor membrilor acestui onorabil forum,
Astăzi am efectuat revizia anuală: schimbat ulei motor și filtrele de rigoare - filtru de motorină, filtru de ulei, filtru de aer, filtru de habitaclu (toate piese de origine - OEM - Original Equipment Manufacturer). Toate filtrele au fost cumpărate de la Dacoserv Sălaj, uleiul de motor l-am achiziționat de aici.
Același ulei de motor ELF Evolution FullTech FE 5W30 DPF, specificație Renault RN0720, în rest..., "Nimic nou pe frontul de Vest"!
Am uitat să menționez numărul de kilometri înregistrați la bordul mașinii în momentul reviziei: 119.559 Km.
Locul unde am efectuat revizia: Dacoserv Sălaj (cum am menționat și un pic mai sus).
Cost filtre + manoperă: 495,38 lei (în condițiile în care am beneficiat de reducerea Dacia 4+ de 20%)
Cost ulei motor: 150 lei.
Total costuri revizie anuală: 645,38 lei.
Ca și concluzie generală, mașina se comportă mai mult decât onorabil pentru numărul aceștia de kilometri și vechimea de aproape 8 ani.
Ieri s-au împlinit 9 ani de când am ridicat mașina de la dealer!
După acești 9 ani..., aceștia sunt kilometrii (reali) pe care I-am efectuat cu mașina!
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment