If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Din ce am citit pe o sumedenie de forumuri, se pare că sunt diferenţe destul de mari între o folie Premium şi una Entry-Level, chiar dacă provin de la acelaşi producător, în cazul meu, Llumar!
P.S Înainte de a-mi monta folia pe maşină, crede-mă că am studiat îndelung capitolul acesta!
"Sunt folii fabricate printr-o tehnologie de laminare a doua tipuri de folii. Prin aceasta tehnologie de laminare se urmareste atingerea a doua obiective importante: protectie solara ridicata si aspect estetic deosebit. Cele mai performante folii din punct de vedere al protectiei termice sunt cele reflexive, care insa au un aspect oglinziu. Pentru a contrabalansa acest neajuns s-a procedat la laminarea unui strat de folie metalizata cu unulvopsit."
Stai liniştit, că nu vreau să conving pe nimeni (nici măcar pe mine ) că am făcut eu cea mai bună alegere! La urma urmei, fiecare îşi montează ce folie doreşte!
desigur. daca nu ai vreo jena financiara, e f bine. eu ma intrebam doar daca as fi dat 500 pe folie. cu banii aia i-as face resoftarea mult asteptata. deocamdata merg cu power boxul. eu am pus solar zone la oferta, cu 160 de lei.
si nu-mi pare rau, nici nu mi se pare ca ar fi degeaba. chiar daca n-are folie metalica, am ac.
oricum, atata timp cat n-ai pe fata (exact unde stai ) nu te astepta sa faca minuni.
Profitând de vremea frumoasă de afară (şi chiar dacă tot nu am scăpat de durerea aceea neplăcută la picior), astăzi am efectuat o nouă ieşire în împrejurimile Bucureştiului, de data aceasta locul ales pentru relaxare şi aer curat fiind Pădurea Pustnicu.
După exact doi ani de convieţuire cu Logan-ul din semnătură pot spune despre acesta că este o maşină per ansamblu decentă, cu toate minusurile rezultate din folosirea ei zilnică !
Din punct de vedere tehnic nu am ce să-i reproşez în aceşti doi ani de zile, pornirea este la fel ca în prima zi, nu bate, nu troncăne, culmea este că nu am niciun fel de greieraşi ..., nu mi-a cedat niciun bec, ştergătoarele fac faţă în continuare cu brio (ce-i drept am folosit în fiecare iarnă spray degrivant pentru parbriz) !
Momentan maşina are 37.183 km, în al doilea an de folosinţă înregistrându-se un parcurs de 20.180 km !
Timpul parcă a zburat şi iată că, aproape pe nesimţite, astăzi se împlinesc trei ani de când folosesc Logan-ul din semnătură. Au fost trei ani în care ne-am respectat reciproc, din partea mea eu zic că a avut parte de cel mai bun tratament pe care am putut să i-l ofer (revizii făcute la timp, de fiecare dată numai cu piese şi consumabile de origine, curăţenie interioară şi exterioară astfel încât să nu ne fie niciodată ruşine să mergem împreună pe stradă, motorină numai de la Petrom, folie auto scumpă ca să nu mai sufere aşa de mult şi să fie protejaţi de caniculă ..., ocupanţii din ea), iar ea ca maşină a ştiut să mă ducă mereu unde am vrut, fără niciun fel de mofturi!
În acest al treilea an de folosinţă, kilometrii pe care i-am parcurs cu maşina au fost mult mai puţini (job-ul şi domeniul în care activez sunt din păcate în cădere), astfel încât totul s-a rezumat la o cifră de 11.967 km, aproape la jumătate faţă de anul trecut.
Sunt la fel de mulţumit de maşină ca în prima zi, neavând în aceşti trei ani practic niciun fel de probleme (pornirea este la fel ca în prima zi, nu bate nimic, nu troncăne, culmea este că nu am în continuare niciun fel de greieraşi).
Am schimbat totuşi volanul pe garanţie pe motiv că se decojise în mai multe locuri şi recunosc că mai sunt momente în care becul de pe partea stânga de la panoul de climatizare nu luminează, mai mult ca sigur din cauza unui contact imperfect. În rest totul este cât se poate de normal, inclusiv punctele mici de rugină care mai apar pe ici-colo şi pe care le-am tratat încă din faza incipientă cu beţişorul de urechi şi vopsea albă.
Ieri am dus-o la spălătorie (chiar dacă nu era aşa de murdară), deoarece am ţinut foarte mult să fie curăţică de ziua ei, iar cadoul de aniversare care m-am gândit că merită cu prisosinţă să i-l fac, va consta într-un set de patru jante de tablă 15" OEM Renault, cadou pe care îl va primi cel mai probabil peste maxim două săptămâni. În rest îmi doresc să ne respectăm reciproc (la fel ca şi până acum) şi următorii ani (din cauza situaţiei economice mărturisesc că nu mă văd să o vând, măcar doi ani de acum încolo).
După cum se observă şi din "poza de an", momentan maşina are 48.880 km, noi să fim sănătoşi şi să putem parcurge cât mai mulţi în continuare!
Din partea mea şi a "Albişoarei", cele bune tuturor!
Masina se vede ca este intretinuta(decat o masina scumpa si neintretinuta mai bine o masina low cost si cu toate reviziile facute la timp) .Vremuri grele sunt pentru toti, problema este ca pe unii ii afecteaza mai mult decat pe altii.Multa bafta si sa auzim numai de bine!
Aşa cum îi stă bine omului prevăzător şi ţinând cont că vara bate la uşă, astăzi am fost cu maşina la un atelier care oferă servicii de încărcare Freon. Toată servisarea s-a efectuat cu ajutorul unui aparat profesional TEXA KONFORT 670 EVOLUTION, aparat care realizează automat următoarele operaţii:
1. Scoate freonul şi uleiul vechi din instalaţie
2. Vacuumează (scoate umiditatea)
3. Testează instalaţia pentru a depista eventuale fisuri
4. Introduce ulei nou, soluţie U.V şi Freon R134a în instalaţie
5. Face diagnoza instalaţiei şi scoate bon cu toate operaţiile efectuate
Tehnicianul a fost mai mult decât amabil şi mi-a descris cu lux de amănunte fiecare etapă parcursă, plus că mi-a răspuns la orice întrebare pe care i-am adresat-o referitor la Aerul Condiţionat.
După trei ani de folosinţă s-a constatat că în instalaţie mai erau 425 grame de Freon (dintr-un total de 475-500 grame cât este la Logan Ph2), s-a înlocuit uleiul din compresor cu unul nou, s-a reîncărcat instalaţia cu exact 500 de grame de Freon şi la final s-a efectuat o probă cu măsurarea temperaturii scoase pe unul dintre aeratoarele centrale.
Supermulţumit de serviciile oferite, omul mi-a dovedit că este un profesionist cum rar mai găseşti în zilele noastre!
Să nu uit, toată operaţiunea m-a costat exact 50 de lei!
Aşadar ca bilanţ putem trage următoarele concluzii: folie auto avem, instalaţia de aer condiţionat a maşinii este cu revizia la zi şi funcţionează în parametrii optimi, VARA cu toate bucuriile şi căldura ei poate să sosească!
P.S Recomandarea meseriaşului este ca verificarea instalaţiei de A.C (bineînţeles dacă nu apar alte probleme şi mai ales dacă se simte că nu mai este eficientă) să se facă o dată la trei ani!
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment