My Logan - 1.5 Dci 75 Cp -

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Şi cum lucrurile frumoase nu ţin foarte mult din păcate, astăzi s-a terminat vacanţa de Paşte şi cu amărăciune în suflet a trebuit să ne întoarcem acasă!
    Plecaţi vineri din Bucureşti pe o ploaie torenţială, cu o zi de sâmbătă capricioasă şi plină de surprize (când ploua, când ieşea soarele), pe final vremea şi-a luat revanşa în faţa noastră şi ultimele două zile au fost în sfârşit aşa cum ni le-am dorit, senine şi cu mult soare! Întoarcerea am programat-o tot pe DN1A, prin Cheia şi Vălenii de Munte. La Cheia de altfel am făcut şi un popas de vreo 2-3 ore, interval în care am intrat să vizităm Mănăstirea Cheia, ne-am plimbat puţin şi am servit masa de prânz! După care cap compas acasă!

    Pe traseul Cheia - Bucureşti am înregistrat un consum excelent de 4,17 litri/100km (7,2 litri de motorină consumaţi pe o distanţă de 172,8 kilometri, date conform Calculator Bord), ajutat ce-i drept de porţiunile dese de coborâre unde frâna de motor a fost regină, iar pe Autostrada A3 am rulat pe toţi cei 60 de kilometri cu viteze (conform GPS) cuprinse între 115-120 km/h! Menţionez că drumul a fost aproape liber, acest lucru se vede de altfel şi din timpii de staţionare foarte mici, undeva în jur de 3 minute (postez o poză cu trip-ul de astăzi, Cheia-Bucureşti, înregistrat de GPS)!
    De mâine o luăm din nou la treabă!
    Attached Files

    Comment


    • În această excursie de Paşte am parcurs în total 556,7 kilometri pentru care am consumat 26,5 litri de motorină, rezultând un consum de 4,76 litri/100km!
      Maşina s-a comportat în nota ei obişnuită, ieşirile extraurbane fiind o adevărată plăcere pentru motorul Diesel, asta ca să nu mai amintesc şi de filtrul de particule, care se simte în largul lui la un astfel de regim de mers!
      Impresiile de călătorie fiind încă prezente în minte, m-ai ataşez câteva poze din acest periplu minunat din Ţara Bârsei!
      Attached Files

      Comment


      • Schimbat becul de la farul de pe partea stângă, bec a cărui fază scurtă mi se arsese acum trei zile la munte. Operaţiunea s-a desfăşurat la Dacoserv, unde s-a montat bec de far similar cu cel din echiparea de origine şi la sfârşit s-au reglat farurile pe ambele părţi! Total cost operaţiune (bec far, manoperă schimbat bec plus reglaj faruri): 56 lei!
        Attached Files

        Comment


        • Cam mult
          sigpic
          Contact: 0799.999.255 - Pravalia cu leduri.

          Comment


          • Originally posted by Ampt View Post
            ...reglaj faruri...
            Nu inteleg...vad ca intr-adevar a reglat (era cu "scula in mana").

            Daca are rulajul pe care il are (mic), atat timp cat nu s-a umblat la suruburi, cat nu a suferit socuri blocul optic, de ce sa mai fie nevoie de ajustare?
            Da, sunt de acord, atunci cand se realizeaza o verificare, la un numar respectabil de km, insa asa...
            Daca ar fi trebuit sa fac acel reglaj la cate becuri mi s-au ars pana amu...(am cca 89kkm si peste 6 becuri cumparate, toate originale, Osram)
            Daca becul este montat corect (am patit-o si sa nu se aseze corespunzator!) presupun ca nu ar trebui acel reglaj

            Parerea mea, nedumerirea mea
            Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

            Comment


            • @77sky: Nu aş putea să-ţi spun de ce, dar farul de pe partea dreaptă bătea cam jos, lucru confirmat şi de electrician când l-a verificat cu aparatul!
              Dacă tot s-a intervenit asupra unuia dintre faruri, am zis că nu strică să le fac şi o verificare din punct de vedere al reglajului lor, aşa sunt eu mai tipicar!

              Comment


              • Foarte bine ai facut.
                O sa trebuiasca sa fac si eu operatiunea. Dupa vreo 80.000km.

                Comment


                • Eu am aproape 50.000 de kilometri!

                  Comment


                  • Originally posted by Ampt View Post
                    @77sky...farul de pe partea dreaptă bătea cam jos...
                    Dacă tot s-a intervenit asupra unuia dintre faruri, am zis că nu strică să le fac şi o verificare din punct de vedere al reglajului lor, aşa sunt eu mai tipicar!
                    Asta ar fi intr-adevar un motiv
                    Tipicar zici? Sotia, economista zice ca "uneori, esti exagerat"...Ti-as da exemple, dar nu e cazul aici
                    Ideea era ca in peste 90% din cazuri, nu e nevoie sa umbli la reglajul farurilor, atunci cand schimbi un bec si o realizezi corect. Sa fim si cumpatati (cu "punga") si atenti in exploatarea "turismului"
                    Vad frecvent masini in trafic cu farurile dupa OZN-uri si nu se mai gandesc de ce nu au camp luminos in fatza. Masini tinere! Ei nu-si mai fac griji de montaj corect al becului, daramite reglaj

                    Drumuri senine si cat mai putine pauze la peco
                    Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

                    Comment


                    • Originally posted by 77sky View Post
                      Ideea era ca in peste 90% din cazuri, nu e nevoie sa umbli la reglajul farurilor, atunci cand schimbi un bec si o realizezi corect. Sa fim si cumpatati (cu "punga") si atenti in exploatarea "turismului"

                      Drumuri senine si cat mai putine pauze la peco
                      Aici ai perfectă dreptate şi eu încerc atunci când se poate, să reduc cât mai mult din costuri, însă fără a face vreodată rabat la calitate!
                      Mulţumesc la fel!

                      Comment


                      • Câteva achiziţii utile făcute astăzi pentru "Albişoara" mea: Filtru polen de origine 2 bucăţi (unul l-am montat deja, celălalt îl păstrez pentru revizia din Noiembrie anul acesta), 1 set obturator praf uşă şi 1 set chedere uşi faţă Logan 2!

                        Ataşez şi câteva poze cu filtrul de polen schimbat astăzi, filtru Purflux care a fost montat pe maşină în data de 13.11.2013 şi cu care am făcut 5.111 kilometri (la mine ventilaţia este pornită în permanenţă, indiferent de anotimp)!
                        Attached Files

                        Comment


                        • De unde ai luat obturatoarele de praf?! Chedere duble ,propriu-zise de logan 2 exista pe piata?
                          My turbo lag, give your MPI, a chance

                          Comment


                          • Toate produsele achiziţionate ieri le-am luat de la user-ul planetara, de aici de pe forum, coleg pe care îl recomand cu toată încrederea!

                            Comment


                            • ampt, nu ai schimbat ambele becuri?
                              stiu ca asa e recomandat

                              Comment


                              • Aşa o fi recomandat, însă am zis că mai pot merge şi în continuare cu cel vechi pe partea dreaptă, că doar nu am schimbat amortizorul, ci totuşi doar un bec de far!

                                Montat astăzi chederele la uşile din faţă şi cele patru obturatoare de praf şi împlinit tot astăzi o cifră rotundă la kilometraj: jumătate de sută!
                                Attached Files

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google