My Logan - 1.5 Dci 75 Cp -

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • insanatosire grabnica Ampt !
    vezi ca am gasit un iuzar pe alt forum care e din Buc si are deja redline, amsoil
    O sa-ti dau pe privat nr-ul, sa il ai ptr la anul cand iesi din garantie !

    Ampt sa verifici grosimea la discurile de frana
    Anvelopele de iarna te mai tin o gramada
    Last edited by Leo0608; 29 April 2014, 17:37. Reason: Automerged Doublepost
    ​​​​​​

    Comment


    • Originally posted by Leo0608 View Post
      Ampt sa verifici grosimea la discurile de frana
      Stai liniştit că nu au nimic, eu încă am pe maşină plăcuţele de frână originale care au fost verificate la revizia din noiembrie 2013 şi care conform spuselor mecanicului, mă mai ţin fără probleme vreo 15-20.000 de kilometri.
      Maşina momentan are 50.000 de kilometri.

      Comment


      • Poză de astăzi de la spălătorie.
        Attached Files

        Comment


        • Deci d-aia ploua afara... Pentru ca ai spalat masina.

          P.S. Recomandarea mea legata de folosirea semnului exclamarii nu a fost facuta cu rautate, doar ca era pacat "sa dai cu mucii in fasole" tocmai "la final", mai ales ca, spre deosebire de fooooarte multi de pe aici, tu chiar te exprimi si scrii corect (chiar te stradui sa pui si diacritice).
          sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

          Comment


          • Originally posted by vitriol View Post
            P.S. Recomandarea mea legata de folosirea semnului exclamarii nu a fost facuta cu rautate, ...
            Să ştii că nici nu am interpretat-o altfel.

            Conform principiului prin care este recomandat "să îmbini utilul cu plăcutul", mâine vom da o fugă până la mare. Am făcut rezervare pentru două nopţi la un Hotel din Neptun, criteriul de alegere fiind dotarea acestuia cu un centru balneo modern unde voi face mai multe proceduri pentru afecţiunea mea de la spate şi care sper astfel să mă pună mai repede pe picioare.

            Anvelopele de vară le-am montat pe maşină acum trei zile, ieri am trecut şi pe la spălătorie (ce folos, că a plouat torenţial după aceea toată după-amiaza), aşa că nu îmi mai rămâne decât să-i fac plinul în cursul zilei de astăzi şi mâine dimineaţă să-i dăm bice pe Litoral.
            Aşadar după periplul de Paşte de la munte urmează să vizităm şi litoralul, astfel că Albişoara se încadrează perfect în titlul de film "B.D la munte şi la mare". Sper să ne simţim la fel de bine şi să avem aceiaşi stare sufletească, relaxată şi mai zâmbitoare, pe care ne-o aduce de fiecare dată vizionarea acestei comedii româneşti atât de reuşite.
            Last edited by Ampt; 1 May 2014, 13:11. Reason: Automerged Doublepost

            Comment


            • Făcut şi plinul, acum chiar pot spune că sunt pregătit pentru plecarea de mâine.
              Attached Files

              Comment


              • Ajuns la mare, drumul a fost O.K, relativ liber, achitat Taxa de pod la Feteşti, consum înregistrat de C.B-ul maşinii de 4,7 litri/100km pe o distanţă totală de 280 de kilometri, regimul de viteză pe Autostradă a fost cuprins undeva între 115-120 km/h conform GPS (pe bord viteza afişată a fost de 120-125 km/h), viteză medie de deplasare călătorie afişată pe GPS de 86 km/h.

                Comment


                • Proceduri de tratament efectuate la Hotel şi o plimbare frumoasă desfăşurată pe faleza din Mangalia sub razele blânde ale unui soare timid de primavera, sinteza unei zile de speranţă şi relaxare la malul mării.

                  Comment


                  • Astăzi în timp ce mă întorceam de la mare, după intrarea pe A2 de la Agigea şi exact când mă pregăteam să schimb în treapta a V-a (turaţia era undeva în jur de 2.750 rpm) mi s-a aprins în bord martorul antipoluare şi cel de Stop. Menţionez că după această apariţie bruscă pe tabloul de bord nu s-a simţit absolut nimic modificat în mersul maşinii (nu s-a auzit niciun zgomot suspect, motorul nu şi-a schimbat în vreun fel tonalitatea, dinamica şi acceleraţia maşinii era neschimbată) aşa că am decis să rulez în continuare. Prima oprire am făcut-o după staţia de taxare de la Feteşti, unde am intrat în prima Benzinărie întâlnită.

                    Aici am oprit motorul sperând ca cei doi senzori să nu mai rămână activi după repornire, am tras capota şi am verificat vizual tot ce înseamnă mufe, m-am uitat la eşapament şi ţeava acestuia era la fel de curată ca şi înainte. Am repornit motorul şi bineînţeles că cei doi senzori tot nu s-au stins.
                    Maşina a funcţionat în continuare la fel de bine, fără niciun fel de pierdere de putere şi într-un final am ajuns acasă unde i-am făcut şi un calcul de consum care mi-a ieşit la fel de normal. Mâine mă duc totuşi cu ea în reprezentanţă unde sunt curios să aud ce vor zice meşterii de la Dacia.
                    Ataşez şi trei poze surprinse în următoarea ordine: prima este din timpul mersului pe A2, a doua este făcută la oprirea din Benzinăria după staţia de taxare de la Feteşti şi a treia este realizată acasă în faţa blocului.

                    P.S V-aţi mai confruntat vreunul dintre voi (motoare Diesel Euro5 cu DPF) cu o astfel de situaţie?
                    Attached Files

                    Comment


                    • Aia sunt martori nu senzori. Pot fi vreo 100 de motive care sa aprinda martorii, vezi ce zic la diagnoza.
                      Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                      Comment


                      • La prima oră în dimineaţa aceasta am fost la reprezentanţă (Dacoserv Militari) unde i-am prezentat specialistului DACOTEC problemele apărute pe tabloul de bord. Maşina a fost conectată pe tester pentru diagnoză (a fost pentru prima oară în cei 3 ani de când o am când îi fac o astfel de verificare), iar rezultatele afişate au indicat mai multe erori provocate de senzorul de temperatură galerie motor. Inginerul m-a întrebat dacă am trecut printr-o baltă înainte de aprinderea celor doi martori şi mi-am adus aminte că după giratoriul de la Eforie Nord, cu câţiva kilometri înainte de pocinog, a fost o baltă pe care chiar dacă am ocolit-o cât de mult mi-a permis configuraţia drumului, până la urmă tot am bifat-o. Nu am trecut foarte tare prin ea, dar se pare că totuşi suficient pentru "îmbolnăvirea" senzorului de temperatură galerie motor, valorile eronate transmise după aceea de acest senzor provocând la rândul lor nişte erori pe circuitul captor debit de aer şi pe cel de supraalimentare.

                        Erorile au fost şterse din calculatorul maşinii şi am plecat într-o probă de drum pe A1 până la Bolintin Vale şi înapoi, revenind după aceea la service unde maşina a fost din nou conectată la tester acesta afişând de data aceasta că nu mai sunt niciun fel de probleme şi că toţi parametri de funcţionare ai motorului sunt în valori normale. De altfel şi martorii cu pricina sunt acum stinşi, aşa cum îi ştiam până ieri.
                        Legat de funcţionarea filtrului de particule am observat că în memoria calculatorului nu sunt înregistrate niciun fel de încercări eşuate de regenerare şi că ultima regenerare a fost făcută în urmă cu 8 ore de funcţionare a motorului. Aici discutam cu Inginerul de la garanţii cât de mult înseamnă să mergi cu maşina în afara oraşului, într-un regim de viteză alert, dar mai ales constant, ţinând cont că ultimele 6 ore de funcţionare ale maşinii au fost pe autostradă, iar filtrul de particule, conform tester-ului este aproape gol!
                        Maşina fiind încă în garanţie, toată această verificare nu m-a costat absolut nimic şi sper ca pe viitor să nu îmi mai apară niciodată astfel de mesaje luminoase pe bord.
                        Attached Files
                        Last edited by Ampt; 5 May 2014, 13:38.

                        Comment


                        • In mod normal ar trebui control cu clip macar la prima revizie in garantie. E bine ca e ok masinuta.
                          Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                          Comment


                          • Originally posted by Ampt View Post
                            Ajuns la mare, drumul a fost O.K, relativ liber, achitat Taxa de pod la Feteşti, consum înregistrat de C.B-ul maşinii de 4,7 litri/100km pe o distanţă totală de 280 de kilometri, regimul de viteză pe Autostradă a fost cuprins undeva între 115-120 km/h conform GPS (pe bord viteza afişată a fost de 120-125 km/h), viteză medie de deplasare călătorie afişată pe GPS de 86 km/h.
                            Ataşez poza cu trip-ul înregistrat de GPS pentru acest drum, cu menţiunea că traseul exact a fost următorul: Prelungirea Ghencea - Şoseaua de Centură - Brăneşti - Fundulea - intrare pe A2 - Eforie Nord - Neptun (am oroare atât eu cât şi maşina de primul segment în lungime de 36 km de pe A2 Bucureşti - Fundulea, aşa că de fiecare dată când plec şi mă întorc de la mare folosesc această variantă ocolitoare prin Brăneşti şi Fundulea).
                            Attached Files

                            Comment


                            • De ce? Banda 2 se prezinta destul de ok. Mergi mai sustinut cu 140-150 pe B2 a.i. sa nu incurci pe nimeni, eventual te mai retragi temporar cand vine din spate lansat cate-un viteaz si aia e.
                              De la ocolitoare (km12, pare-mi-se) pana la pasaju' de la km 36, cand treci la asfalt faci cam 10-12min maxim.
                              Si mie mi-e sila de tronsonu' ala, B1 desi e peticita tot praf ramane.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google