My Logan - 1.5 Dci 75 Cp -

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Dacă vreţi să vedeţi cum înţelege onor Primăria Sectorului 6 să rezolve problema spaţiilor de parcare pentru contribuabilii din sector, vă invit în strada Braşov nr. 30-32 să vedeţi cum în loc de amenajarea unor spaţii decente de parcare (cum am văzut prin alte sectoare ale Capitalei) s-a trecut de săptămâna aceasta la pregătirea spaţiilor aferente pentru..., îngrădirea lor şi plantarea de gazon.

    Nu contează că în cele două blocuri de la adresa menţionată mai sus sunt 130 de apartamente şi peste 60-70 de maşini, nu contează că nu s-a făcut nicio dezbatere publică la nivel de sector pentru soluţionarea doleanţelor cetăţenilor (de-a lungul timpului Asociaţia de Locatari a făcut mai multe sesizări în care reclama lipsa unor locuri de parcare amenajate în acest sens), nu contează că nu s-a oferit nicio alternativă pentru parcarea maşinilor într-un alt loc, doar s-a trecut la evacuarea maşinilor şi atât.

    Într-un Bucureşti şi aşa sufocat de lipsa locurilor de parcare, să anulezi cu bună ştiinţă încă vreo 120 de locuri (mai sunt vreo 50 de locuri de parcare în aceiaşi situaţie pe fosta Stradă Compozitorilor), demonstrează doar lipsă de profesionalism şi nepăsare crasă faţă de contribuabili. Şi asta fără să oferi nici cea mai mică alternativă celor pe care i-ai obligat astfel să parcheze pe unde apucă!

    Chiar nu se putea găsi o soluţie pentru amenajarea unor parcări în "spic", aşa cum s-a procedat pe Strada Drumul Taberei sau Bulevardul 1 Mai, parcări care ar mai fi adus nişte bani la bugetul de sector?

    P.S Mă bucur că cel puţin am reuşit să salvez de la tăiere cei patru pomişori prezenţi în primele trei poze şi care erau trecuţi pe planul general ca..., vegetaţie spontană! Au fost plantaţi de mine acum vreo 10 ani, conform zicalei că în viaţă este bine să laşi ceva în urma ta şi la circumferinţa pe care o au, le-am comunicat cât se poate de civilizat celor care doreau să-i taie, că voi posta pozele lor pe toate site-urile posibile şi imposibile.
    Attached Files

    Comment


    • Salutare! Ce alte semne se pot lua in consideratie pentru a depista declansarea secventei de regenerare DPF, pe langa clantanitul releelor(zgomot provenit din partea dreapta a bordului)? Multumesc.

      Comment


      • Originally posted by Ampt View Post
        Miercuri dupa amiază plec liniştit de la servici şi după vreo 5 minute îşi face simţită prezenţa filtrul de particule, mai exact îşi începe minunata regenerare.
        Menţionez că în cei 17.500 de kilometri este prima regenerare pe care o prind în traficul din Bucureşti, celelalte regenerări făcându-se la drumurile extraurbane, când sincer să fiu, mergând cu o turaţie cât de cât constantă nu prea îţi dai seama când se curaţă filtrul de particule.

        Dar să revenim la regenerarea propriu zisă şi la cum s-a comportat masina!
        Motorul a început să scoată un mic şuierat la schimbarea treptelor de viteză, la ralanti turaţia era undeva în jurul valorii de 1.000rpm, puteai spune că ai A.C pornit. Mi s-a parut că trage şi un pic mai greu, oricum senzaţia era de motor "vlăguit".

        Întrucât mă apropiam de Carrefour unde intenţionam să fac nişte mici cumpărături, mă şi gândeam ce o să fac în continuare. Decid să opresc în parcare, să o las vreo doua minute la relanti şi dacă nu se schimbă nimic, să văd cum mai arată popasul de la kilometrul 36 de pe A1.

        Nu a fost nevoie, dupa cca 1 minut s-a auzit un clanc", ca atunci când cuplezi A.C, turaţia şi-a revenit la valoarea normală, cca.800rpm.

        M-am dat jos şi mi-am apropriat mâna de ţeava de eşapament, cum făceam pe vremuri la Dacia 1300 după ce reglam aprinderea. Nu ştiu dacă am putut să o ţin măcar o secundă, gazele erau aşa de fierbinţi încât puteai să pui de o cafea la ibric. Regenerarea filtrului se face totuşi la o temperatură de aproximativ 600 grade Celsius!

        Am mai stat preţ de vreo 5 minute să se mai răcească catalizatorul, turbina şi filtrul de particule şi mă gândeam cum salvăm noi planeta. Parca îl auzeam pe Copos, "Se scufundă planeta, planeta se scufundă"!

        La Euro 6 nu vreau să mă gândesc, am înteles că o dată cu micşorarea emisiei de CO2, acum se "vor ocupa" şi de oxizii de azot.

        Concluzia este că motoarele vor fi din ce în ce mai "gâtuite", dar dacă ăsta este trendul, ce să-i faci ?!
        @cric: Primele impresii despre regenerarea filtrului de particule surprinse şi scrise acum aproape doi ani şi jumătate.

        Comment


        • @Florin,legat de tot ce intampla in sectorul 6,nicio miscare...Nici fostul primar nu a facut mai nimic..mint,SMART Parking din care si-a tras serios spaga..Ma uitam in sector 3,in special zona Baba Novac si zonele adiacente..se schimba,refac asfaltul,bordurile,trotuarele.Pacat de acel parc Moghioros.Poate peste 5 ani sa-l termine totusi..
          Vrei sa te remarci ca fiind idiot?Atunci da quote la ultimul mesaj postat!!

          Comment


          • Deja pot spune că este teoremă: după aproximativ 500 de kilometri efectuaţi preponderent într-un trafic urban, filtrul de particule a intrat din nou în binecunoscuta de acum, procedură de regenerare.

            Comment


            • Originally posted by Ampt View Post
              După cum se observă şi din "poza de an", momentan maşina are 48.880 km...
              În ultimele şase luni (31 Martie - 30 Septembrie 2014) am parcurs cu maşina exact 9.606 kilometri.
              Attached Files

              Comment


              • La cat mai multi fara evenimente si sa fii sanatos, nene Ampt! Si multumesc de raspuns. Mi-am amintit acum, ca inainte de a cumpara masina, am mai citit postul asta. Dar se vede treaba ca incep sa sacrific pe altarul varstei din putinii mei neuroni. Asa ca, pana sa nu uit, trebuie sa-ti mai multumesc inca o data pentru epistolele de pe aici. Si nu numai tie, dar si celorlalti temerari "postaci", din ale caror randuri am aflat multe raspunsuri, in unele cazuri sau am aflat cum sa pun intrebari, in altele.
                Apropo de intrebari: cam ce sosonei folositi pe timp de iarna? Ca se apropie momentul potcovirii si nu stiu ce gume sa iau dintr-un buget de 1000-1200 lei.

                Comment


                • Cati mai multi km fara problem sau incidente nene Ampt !!
                  @cric - GoodYear gen - gama : Ultragrip sunt fenomenale si cred ca te incadrezi si in buget.
                  Alege un set de Nu rata pe site-ul nostru finantarea in rate. Beneficiezi de garantie de 3 ani si expeditie rapida in 24-72h.
                  Last edited by prometheus; 1 October 2014, 22:15.
                  sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                  Comment


                  • la 1000-1200 lei buget pentru gume de iarna poti lua un set premium, la ora actuala continental ts850 e cea mai bine cotata guma in testele ADAC

                    Ampt, la multi km fara incidente.

                    PS: pe tester la cati km iti indica sa schimbi DPF-ul ? pe la c4 cu dpf am inteles ca la 150.000 e cam terminat si cere altul, la tine cum este ?
                    Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

                    Comment


                    • Mulţumesc frumos colegilor pentru urările transmise, aceleaşi gânduri bune le adresez şi eu Domniilor Voastre.

                      Toamnă cu vreme frumoasă în Week-end şi ploaie sâcâitoare pe tot parcursul zilei de ieri, trafic lejer Duminică şi foarte aglomerat Marţi (se ştie cât de "bine" se circulă în Bucureşti atunci când plouă), toate acestea au generat un consum urban de 5,8 litri de motorină pe ultima sută de kilometri. Ce departe a rămas vara...

                      Comment


                      • Originally posted by Ampt View Post
                        Deja pot spune că este teoremă: după aproximativ 500 de kilometri efectuaţi preponderent într-un trafic urban, filtrul de particule a intrat din nou în binecunoscuta de acum, procedură de regenerare.
                        Ce faci daca esti nevoit sa opresti, iar procesul de regenerare esueaza? De cate ori se reinitializeaza acest proces?

                        Originally posted by GFN View Post
                        Stai sa vezi cand o apuca regenerarea la o intersectie distanta de casa , dimineata iesit din tura de noapte si asta nu odata ci de trei ori mi s-a intamplat pana acum ,dau scaunul pe spate si astept pana isi face treaba.
                        Cum adica, regenerarea se face si la relanti? Eu stiam ca trebuie sa rulezi, sa indeplinesti anumite conditii.
                        Last edited by IancuMIC; 16 October 2014, 19:51.
                        Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                        Comment


                        • La alea cu al 5lea injector, adica mai noi se face si la ralenti. Pe la laguna 2 era musai sa si rulezi in sarcina.
                          La regnerare esuata reia imediat ce sunt indeplinite conditiile dar a trecut un nr de km. Se poate relua si de 10 ori, dar sa nu se infunde .
                          Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                          Comment


                          • La Logan regenerarea filtrului de particule se poate face şi la ralanti (există şi la maşinile noastre al V-lea injector, acela de care amintea şi colegul @einstein1984).

                            Comment


                            • Cred ca pana acum nu mi-am dat seama de debutul regenerarii filtrului niciodata. Clancanitul pe care s-a intamplat sa-l aud intr-o dimineata, s-a repetat si azi si ieri. Turatia nu s-a modificat. De aceea cred ca zgomotul provine de la releul de incalzire, aerul fiind dat pe caldura la maxim, ventilatorul la pozitia 1. M-am hotarat la sosoni Good Year Ultra Grip 9, jante Dezent. In dimineata in care m-am decis sa le comand, (intr-o strafulgerare de inteligenta... he,he!) am realizat ca roti cu totul, fara senzori de presiune, nu e bine. Asa ca, da repede o fuga la reprezentantul Dacia, asculta povetele lor mustind de intelepciune dezinteresata (sigur ca da!), dar ei n-au senzori pe stoc, in schimb au niste Motrio meserie si jante de tabla (beton, vine vorba...). Ca la desene animate. Ei monteaza senzori, dar nu pot echilibra jante cu plumbi lipiti, ca n-au masinuta. Si nici nu garanteaza, ca nu-s originale jantele. "Cum adicatelea, originale, zic io, in nemernicia mea?" "Adica alea cari is pe masina!", raspunde dom' enjener, cu un suras candid in coltul gurii. Asta insemnand: "vezi nene ce patesti, daca nu esti cuminte si cumperi de prin boutiq-urile patriei, mai bun si cu mult mai ieftin decat de la noi?(sac)
                              I-am explicat misiriasului ca nu e tocmai genul de atitudine pe care-l asteptam, mai ales ca argumentele de tip "bla-bla" legate de originea pieselor nu puteau convinge nici un prescolar.
                              Last edited by cric; 17 October 2014, 22:06. Reason: ortografie defectuoasa

                              Comment


                              • Originally posted by Ampt View Post
                                La Logan regenerarea filtrului de particule se poate face şi la ralanti (există şi la maşinile noastre al V-lea injector, acela de care amintea şi colegul @einstein1984).
                                In genere cam la ce turatii schimbi la mersul urban?
                                Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google