@danut1900: Se acceptă
My Logan - 1.5 Dci 75 Cp -
Collapse
X
-
Este a patra iarnă în care circul cu anvelopele Motrio Winter Far Away (aproximativ 17.000 de kilometri rulaţi în trei ierni) şi pot spune despre ele că în continuare îşi fac treaba foarte bine.
După aproximativ 1 oră de mers cu maşina, în sfârşit aveam şi eu în habitaclu o temperatură mai mult decât decentă (mai făcusem un drum de 45 minute dimineaţă, deci măsurarea nu a început direct de la -1 grad Celsius, cât aveam la prima oră în interiorul maşinii, înainte să o pornesc)..., în concluzie, greu cu căldura la Diesel pe timp de iarnă (face cădură, dar intervalul de timp în care se întâmplă acest lucru este semnificativ mai mare decât în cazul unei maşini cu un motor pe benzină sub capotă).Attached Files
Comment
-
Originally posted by Allyn_y View PostHusa e buna si nu prea.. creeaza mici zgarieturi fine gen panza de paianjen dar pt cine nu are garaj merge )
Originally posted by B997NDL View Postmai aduc la lidl cu cca 60 de lei. eu am luat si am vandut-o imediat, fiindca aminteles ca maimult fac rau decat bine.
Originally posted by aris86 View PostEu am dat cu oarecare degivrant si a functionat. Nu am folosit racleta, cu aer conditionat pornit si apoi lichid pe parbriz. Ce-i drept in 20 minute am fost gata de plecare. Poate la tine in Militari a plouat mai mult.
In rest, nu o pun, ci doar caldura si racleta cu silicon.
Doar am vrut sa postez un sfat, cine are urechi de invatat, sa-i fie de folos
Merci, Ampt pentru "intruziune"Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie
Comment
-
Originally posted by 77sky View PostDa, e un "fash". Daca o aveam atunci, nu aveam zgarieturi de la fortarea ghetii. Cel mai mult se deterioreaza vopseaua de la factorii atmosferici, diversi, combinati cu viteza masinii. Acolo agresiune nu un biet fash, pus de max 5 ori pe iarna
am destule pe la pasajul rotii stanga spate, de cand am ramas fara aparatoarea de noroi stga fata. inca nu m-am invrednicit sa iau alt set.prevad niste chestii urate acolo, dupa iarna asta.
Comment
-
[QUOTE=77sky;1634688]Nu am scris ca in permanenta, iarna, frec husa/prelata de masina. Chiar e plictisitor si anevoie de tras prezervativul (o infoaie vantul imediat). INSA, daca presimt o ploie inghetata, da. Poate revedeti poza inserata, sa va imaginati ce gheata aveam pe masina
Total de acord,decat deloc clar mai bine pui husa,de ex eu cand am cumparat masina noaptea s-a pus o ploaie cu pietre f puternica,daca nu aveam garaj eram cam nasol : )
Comment
-
Consum de iarnă oarecum autentică, cu zăpadă şi după aceea ploaie aproape non-stop, 100 de kilometri parcurşi exclusiv în mediu Urban, aglomeraţie medie, timp mai mare alocat dimineaţa pentru degivrarea geamurilor şi încălzirea maşinii (cam 10 minute în medie), totul a dus la un consum de 6,7 litri/100 Km.
Comment
-
Cum în ultimele două săptămâni de la regenerarea filtrului de particule am circulat cu maşina numai în oraş, cu timp alocat între 7 şi 10 minute în fiecare dimineaţă pentru dezaburirea geamurilor (în primul rând) şi încălzirea maşinii, azi dimineaţă, după ce mi-am dus fata la şcoală, beneficiind şi de o "fereastră" în programul cotidian, am purces la drum pe bine cunoscutul traseu de revigorare a filtrului de particule, adică pentru cititorii mai noi ai acestui jurnal, autostrada A1 până la Km36 şi înapoi.
În cele două săptămâni trecute de la ultima ieşire pe A1 este incredibil cât de multe gropi au apărut pe prima bandă de mers, care realmente pare bombardată din loc în loc. Aşadar mare atenţie pentru cei care veţi avea în curând drum pe Autostrada Bucureşti-Piteşti.
Ultimul consum de iarnă înregistrat pe o distanţă parcursă conform jurnalierului de bord de 259,6 kilometri (din care aproximativ 200 de kilometri au fost efectuaţi numai în regim Urban), a fost de 6,5 litri/100Km (pentru distanţa parcursă s-au consumat 16,8 litri de motorină).
Caracteristici şi condiţii de trafic pentru acest consum:
- anvelope de iarnă Motrio Winter Far Away (3 ani vechime, aproximativ 17.000 de kilometri parcurşi cu ele),
- regim de mers preponderent Urban (cca.200Km), cu o ieşire voită azi-dimineaţă până la Kilometrul 36 de pe A1 pentru regenerarea filtrului de particule,
- temperaturi exterioare cuprinse în intervalul -1 - 0 grade Celsius,
- aşa cum spuneam şi mai sus, timp alocat între 7 şi 10 minute în fiecare dimineaţă pentru dezaburirea geamurilor (în primul rând) şi încălzirea maşinii,
- trafic Urban destul de aglomerat.
Comment
-
...apropos de gropi in carosabil, si pe DN1, pe tronsonul cuprins intre Nistoresti - intrare Comarnic (unde se trece la 1 banda extinsa / sens), s-a tras cu mortiere!
Cele mai mari cratere, cam de diametru' unei roti de dacia 1310 (13") si adanci de cca. 15cm, poate si mai mult sunt la iesirea din Comarnic exact pe primul pod (zona banda extinsa).
O alta zona de razboi e pe serpentinele de la Posada, tot in zona rosturilor si a podurilor.
Nu sunt foarte multe (inca), dar unde sunt, sunt dese si al dracu de mari.
Ziua se pot ocoli cu destula usurinta daca esti atent, insa noaptea pe vreme ploioasa si / sau ceata...cam da cu virgula.
Comment
-
Din prima poză lipseşte un "6" (scuze pentru calitatea ei, fiind făcută în timpul mersului, pe un drum nu tocmai lin).
În celelalte două poze aveţi o mostră de ceea ce înseamnă o "parcare de reşedinţă", într-un cartier aparţinând unui sector al Bucureştiului, care doar aşa, ca şi exemplu, are o populaţie mai mare decât cea a Clujului...
Ultimele trei poze mă fac să spun doar atât: RUŞINE autorităţilor locale ale Sectorului 6, în frunte cu distinsul Primar de Sector!
Comment
-
deci "lucrarile" sunt fix in acelasi stadiu ca la inceputu' toamnei...mai mult decat atat, au si "evoluat"...in adancime.
esti sigur ca nu vor aia sa faca vreo statie de metrou acolo?
inteleg ca trebuie sa mergi cu cizme de cauciuc sau galosi pana scoti masina din "parcare"
Comment
Comment