Originally posted by Kojak
View Post
My Logan - 1.5 Dci 75 Cp -
Collapse
X
-
După aproximativ 1 oră de mers cu maşina, în sfârşit aveam şi eu în habitaclu o temperatură mai mult decât decentă (mai făcusem un drum de 45 minute dimineaţă, deci măsurarea nu a început direct de la -1 grad Celsius, cât aveam la prima oră în interiorul maşinii, înainte să o pornesc)..., în concluzie, greu cu căldura la Diesel pe timp de iarnă (face cădură, dar intervalul de timp în care se întâmplă acest lucru este semnificativ mai mare decât în cazul unei maşini cu un motor pe benzină sub capotă).Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.
Comment
-
Originally posted by einstein1984 View PostPune alternatorul in sarcina si se mai grabeste incalzirea (faruri, degrivrare luneta).
De altfel, atunci când mai vezi prin trafic pe câte unii circulând cu maşinile având geamurile aburite mai ceva ca la sauna, îţi vine realmente să te dai jos la semafor şi să le reglezi tu dezaburirea în maşină.
P.S Am uitat să-i pomenesc şi pe cei care, pe timp de ceaţă, nu-şi aprind nici măcar poziţiile... Ultimul pe care l-am văzut în această ipostază era un mândru instructor auto, aflat bineînţeles într-o maşină de Şcoală, cu aspirantul pentru permisul de conducere la volan.
Comment
-
Aia cu scoala ar trebui sa aiba regim de ADR, farurile pe faza scurta mereu.
Ma refer ca degivarera se stinge in 10 minute parca, daca tot nu e cald in masina mai aprinde-o odata , farurile la fel chiar daca e zi si lumina afara. Motorul se incalzeste mai repede in sarcina de la ralanti fara sa faca nimic.
In secotrul 3 au transformat un spatiu din ala verde langa trotuar in parcare in 2 săptămâni. Cu asfalt cu tot.Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.
Comment
-
Originally posted by einstein1984 View PostMa refer ca degivarera se stinge in 10 minute parca, daca tot nu e cald in masina mai aprinde-o odata , farurile la fel chiar daca e zi si lumina afara. Motorul se incalzeste mai repede in sarcina de la ralanti fara sa faca nimic.
Dezaburirea la mine se opreşte după cca. 12 minute (şi da, după ce se opreşte prima data, îi mai acţionez încă o dată butonul), farurile le am în permanenţă aprinse pe faza scurtă, aşa că mai mult de atât nu mai am cum să stresez alternatorul.
Comment
-
Pentru zilele în care temperaturile sunt cu mult sub 0 grade Celsius, mi-am cumpărat încă de acum 3 ani o aerotermă suplimentară alimentată la bricheta maşinii şi astfel aşezată, încât să-mi bată direct în zona genunchilor.
Nu are vreo putere calorică ieşită din comun, dar pentru cele 15-20 minute în care cu toate rezistenţele electrice ale Logan-ului, în maşină nu prea se simte căldura, eu zic că a fost o investiţie foarte bună.
Aşa că nu de consumatori electrici duc eu lipsă...
Comment
-
Originally posted by dr_mke View PostConsumul nu-i chiar exagerat dar este maricel. Evident depinde si traseul, cat umbla in cautare de loc de parcare, etc, samd.
Comment
-
nu e montat nimic, si am laureate. mi se pare ca ar fi ceva fire sub scaun, daca vrei sa-ti pui. eu unul nu mi-as pune, oricum nu prea suport caldura, ca trebuie s-o tin pornita+ac ca sa vad ceva afara. daca nu se aburesc geamurile grav.
Comment
-
Originally posted by Ampt View PostPentru zilele în care temperaturile sunt cu mult sub 0 grade Celsius, mi-am cumpărat încă de acum 3 ani o aerotermă suplimentară alimentată la bricheta maşinii şi astfel aşezată, încât să-mi bată direct în zona genunchilor.
Nu are vreo putere calorică ieşită din comun, dar pentru cele 15-20 minute în care cu toate rezistenţele electrice ale Logan-ului, în maşină nu prea se simte căldura, eu zic că a fost o investiţie foarte bună.
Aşa că nu de consumatori electrici duc eu lipsă...
Mai bine o bagi sub scaun pe timpu' noptii si o scoti si o pui pe pozitie dimineata.
Comment
Comment