My Logan - 1.5 Dci 75 Cp -

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by Kojak View Post
    ... inteleg ca trebuie sa mergi cu cizme de cauciuc sau galosi pana scoti masina din "parcare"
    Deşi am 85 de kilograme, crede-mă că atunci când ies afară din bloc şi mă duc către maşină, păşesc "graţios" în vârful picioarelor, de zici că m-am uitat toată viaţa numai la Lacul Lebedelor...

    Comment


    • După aproximativ 1 oră de mers cu maşina, în sfârşit aveam şi eu în habitaclu o temperatură mai mult decât decentă (mai făcusem un drum de 45 minute dimineaţă, deci măsurarea nu a început direct de la -1 grad Celsius, cât aveam la prima oră în interiorul maşinii, înainte să o pornesc)..., în concluzie, greu cu căldura la Diesel pe timp de iarnă (face cădură, dar intervalul de timp în care se întâmplă acest lucru este semnificativ mai mare decât în cazul unei maşini cu un motor pe benzină sub capotă).
      Deh si consum mic si caldura mare e greu. Pune alternatorul in sarcina si se mai grabeste incalzirea (faruri, degrivrare luneta).
      Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

      Comment


      • Originally posted by einstein1984 View Post
        Pune alternatorul in sarcina si se mai grabeste incalzirea (faruri, degrivrare luneta).
        Fii convins că se folosesc şi ele, că doar nu circul cu maşina având vizibilitate precum TAB-ul.
        De altfel, atunci când mai vezi prin trafic pe câte unii circulând cu maşinile având geamurile aburite mai ceva ca la sauna, îţi vine realmente să te dai jos la semafor şi să le reglezi tu dezaburirea în maşină.

        P.S Am uitat să-i pomenesc şi pe cei care, pe timp de ceaţă, nu-şi aprind nici măcar poziţiile... Ultimul pe care l-am văzut în această ipostază era un mândru instructor auto, aflat bineînţeles într-o maşină de Şcoală, cu aspirantul pentru permisul de conducere la volan.

        Comment


        • Aia cu scoala ar trebui sa aiba regim de ADR, farurile pe faza scurta mereu.
          Ma refer ca degivarera se stinge in 10 minute parca, daca tot nu e cald in masina mai aprinde-o odata , farurile la fel chiar daca e zi si lumina afara. Motorul se incalzeste mai repede in sarcina de la ralanti fara sa faca nimic.
          In secotrul 3 au transformat un spatiu din ala verde langa trotuar in parcare in 2 săptămâni. Cu asfalt cu tot.
          Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

          Comment


          • Originally posted by einstein1984 View Post
            Ma refer ca degivarera se stinge in 10 minute parca, daca tot nu e cald in masina mai aprinde-o odata , farurile la fel chiar daca e zi si lumina afara. Motorul se incalzeste mai repede in sarcina de la ralanti fara sa faca nimic.
            Îmi descrii aşa de bine cum circul cu maşina, de parcă zici că plecăm la muncă împreună în fiecare dimineaţă ...
            Dezaburirea la mine se opreşte după cca. 12 minute (şi da, după ce se opreşte prima data, îi mai acţionez încă o dată butonul), farurile le am în permanenţă aprinse pe faza scurtă, aşa că mai mult de atât nu mai am cum să stresez alternatorul.

            Comment


            • Consumul nu-i chiar exagerat dar este maricel. Evident depinde si traseul, cat umbla in cautare de loc de parcare, etc, samd.
              sigpic

              Comment


              • Originally posted by dr_mke View Post
                Evident depinde si traseul, cat umbla in cautare de loc de parcare, etc, samd.
                Aici m-ai "lovit" cel mai tare!

                Comment


                • La naiba , ma faci sa nu mai vreau diesel.... A mea are 2 linii in 2 km si dupa inca unul baga caldura sesizabila. In 10 min e bine in masina desi termostatul e razna. dar costa la pompa!
                  Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                  Comment


                  • Pentru zilele în care temperaturile sunt cu mult sub 0 grade Celsius, mi-am cumpărat încă de acum 3 ani o aerotermă suplimentară alimentată la bricheta maşinii şi astfel aşezată, încât să-mi bată direct în zona genunchilor.
                    Nu are vreo putere calorică ieşită din comun, dar pentru cele 15-20 minute în care cu toate rezistenţele electrice ale Logan-ului, în maşină nu prea se simte căldura, eu zic că a fost o investiţie foarte bună.
                    Aşa că nu de consumatori electrici duc eu lipsă...
                    Attached Files

                    Comment


                    • Huse cu incalzire!
                      Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                      Comment


                      • Originally posted by dr_mke View Post
                        Consumul nu-i chiar exagerat dar este maricel. Evident depinde si traseul, cat umbla in cautare de loc de parcare, etc, samd.
                        ce consum e maricel ? 6,5 litri/100km ?! atata imi ia vara cand nu e prea aglomerat. am resetat si eu sa vad cam cat ia. dupa cca 57-58 km am consum de 7,8 l/100 km. a papat 4,5 litri, manca-o-ar tati pe ea.

                        Comment


                        • Originally posted by einstein1984 View Post
                          Huse cu incalzire!
                          Incalzire in scaun, caci parca la logan 1 este deja montata din fabrica.

                          Comment


                          • nu e montat nimic, si am laureate. mi se pare ca ar fi ceva fire sub scaun, daca vrei sa-ti pui. eu unul nu mi-as pune, oricum nu prea suport caldura, ca trebuie s-o tin pornita+ac ca sa vad ceva afara. daca nu se aburesc geamurile grav.

                            Comment


                            • Originally posted by Ampt View Post
                              Pentru zilele în care temperaturile sunt cu mult sub 0 grade Celsius, mi-am cumpărat încă de acum 3 ani o aerotermă suplimentară alimentată la bricheta maşinii şi astfel aşezată, încât să-mi bată direct în zona genunchilor.
                              Nu are vreo putere calorică ieşită din comun, dar pentru cele 15-20 minute în care cu toate rezistenţele electrice ale Logan-ului, în maşină nu prea se simte căldura, eu zic că a fost o investiţie foarte bună.
                              Aşa că nu de consumatori electrici duc eu lipsă...
                              Ai grija ca aeroterma aia, pozitionata ca in poze, poate fi usor confundata din afara masinii cu un detector de radar....ai grija cu ciorditorii, vb. serios.
                              Mai bine o bagi sub scaun pe timpu' noptii si o scoti si o pui pe pozitie dimineata.

                              Comment


                              • @Kojak: Mulţumesc frumos pentru atenţionare, chiar nu m-am gândit la aspectul acesta.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google