My Logan - 1.5 Dci 75 Cp -

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • eu nu am mai pornit-o de 7 zile (mi-au inghetat chederele de tip zgheab in ultimu' hal), azi am pornit-o pt prima data dupa 7 zile, pornire la sfert!. am avut temperaturi de pana la -26, unii zic si mai putin de grade. bateria are 2 anisori

    am lasat pornita masina vreo 40 de min, timp in care am reusit sa "strapung" apararea de zapada, gheata si nisip formata langa masina, care ar fi impiedicat iesirea din parcare fara sa rup ceva pe la ea. vecinii mei insa nu-s asa de harnici. maine facem primii km sa reincarcam bateria

    La multi ani!

    Unde mai precis in Romania, ai resedinta? Completeaza te rog mai precis locatia.
    Last edited by IancuMIC; 2 January 2015, 19:29.

    Comment


    • la 1,4 ce te asteptai ?! bateria mea face 6 ani in iunie si n-am pornit masina 2 zile. cele mai friguroase. a pornit bine, dar nu la sfert, ci o idee mai lung. nici nu ma asteptam sa porneasca la sfert. de fapt, in adevaratul sens, dci-urile nu pornesc nici vara la sfert.
      Last edited by B997NDL; 2 January 2015, 19:20.

      Comment


      • Ţinând cont de noul val de ger anunţat pentru săptămâna viitoare începând cu ziua de Marţi 06 Ianuarie 2015, în dimineaţa aceasta am trecut pe la benzinărie să-i fac plinul "Albişoarei" , alimentând rezervorul cu circa 29 de litri Motorină Extra (Petrom Şoseaua Alexandriei, preţ 5,57 lei/litru, temperatură de filtrabilitate până la - 26 grade Celsius).

        Comment


        • Scuze de offtopic dar la omv, motorina normala este la -26, iar cea extra sau cum se numeste este la -31 parca. Sa inteleg ca motorina extra de la petrom se vinde ca normala la omv?
          laureate 1.5l, albastru marin

          Comment


          • Cand da frigul, nu dispare sarcina din baterie. Electronii tot acolo sunt doar ca se misca mai greu (AKA poti baga bateria incarcata full la congelator 2 nopti, o incalzesti treptat la 20 de grade si merge ca la 20 de grade, nu pierde nimic pe drum). daca vrei sa te lauzi cu bateria, zi cum a pornit la -12 grade.
            Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

            Comment


            • Originally posted by cristi.... View Post
              eu nu am mai pornit-o de 7 zile (mi-au inghetat chederele de tip zgheab in ultimu' hal),
              ].
              Da chederele cu glicerina boraxata (5 lei la orice farmacie) si nu mai ai treaba cu ele sa se lipeasca usile.
              Saab 9-5 Aero

              Comment


              • stiu, problema nu era la chedere ci la chederele de tip zgheab. zapada s-a adunat in ele sis-a facut bocna

                Comment


                • Originally posted by einstein1984 View Post
                  Cand da frigul, nu dispare sarcina din baterie. Daca vrei sa te lauzi cu bateria, zi cum a pornit la -12 grade.
                  Nu este nimic senzaţional, ci sunt doar simple constatări pe care am dorit să le consemnez în istoricul Jurnalului meu de Bord.
                  Ţinând cont de faptul că pentru Miercuri, respectiv Joi dimineaţă sunt anunţate temperaturi de -15 grade Celsius, o să am ocazia "pe viu" să văd cum se comportă bateria la temperaturi chiar mai scăzute, decât cea indicată de tine.

                  @cristi....: Întotdeauna când curăţ maşina după ce ninge, am grijă să îndepărtez şi zăpada adunată în aceste chedere de tip jgheab.

                  Comment


                  • Originally posted by eugenmanea View Post
                    Da chederele cu glicerina boraxata (5 lei la orice farmacie) si nu mai ai treaba cu ele sa se lipeasca usile.
                    acuma spui ?! eu am dat 15 lei pe Nigrin pentru chedere.
                    problema e ca in acele chedere "tip jgheab" e o gramada de mizerie, fiindca la spalatorie, daca nu le spui sa dea cu carpa si pe acolo, nici nu se uita la ele.
                    Last edited by B997NDL; 5 January 2015, 17:31.

                    Comment


                    • Dimineaţă la ora 7 şi 20 de minute, "doar" -7,4 grade Celsius îmi arăta termometrul din interiorul maşinii (afară fiind aproximativ -10 grade Celsius), aşa că nici nu m-am obosit să-i mai fac vreo poză.
                      Aştept temperaturi mai "vrednice" de luat în seamă.

                      P.S Consum mixt pe ultimii 165,5 Km parcurşi cu 9,6 litri motorină, rezultă o valoare de 5,8 litri/100Km.

                      Comment


                      • Uite o pornire la o temperatura "demna de luat in considerare"

                        Typical winter start up at -44c in Yellowknife, NT Canada. Block heater turned on for 4 hrs.

                        Comment


                        • Clipul cu acel subaru il stiu de mult timp , oricum motorul a pornit fara vreo retinere(cu redresorul pus pe ea cateva ore) , in schimb cutia de viteze nu era "fericita" de acea temperatura.
                          sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                          Comment


                          • Iti dai seama...de-aia a stat cu piciorul pe ambreiaj dupa ce a pornit-o si i-a murit motoru' cand a incercat sa lase ambreiaju'. S-a facut ca smoala uleiu' din cutie la temp. aia.

                            Comment


                            • Nu era incalzire motor cumva? Nu cted ca era redresor.

                              Comment


                              • Originally posted by einstein1984 View Post
                                daca vrei sa te lauzi cu bateria, zi cum a pornit la -12 grade.
                                Originally posted by Ampt View Post
                                Dimineaţă la ora 7 şi 20 de minute, "doar" -7,4 grade Celsius îmi arăta termometrul din interiorul maşinii (afară fiind aproximativ -10 grade Celsius), aşa că nici nu m-am obosit să-i mai fac vreo poză.
                                Aştept temperaturi mai "vrednice" de luat în seamă.
                                Comentariul meu de azi dimineaţă a fost mai mult un răspuns adresat colegului @einstein1984, acesta afirmând mai demult, că o baterie care determină aprinderea martorului ABS la prima pornire dimineaţa este o baterie aproape terminată.
                                Încă "aştept" temperaturi de sub -12 grade Celsius.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google