My Logan - 1.5 Dci 75 Cp -

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Pe probatelea prefera sa nu le inghete obrajii posteriori in dacie decat sa tremure intr-una cu tapiterie de piele fara incalzire in scaune
    Daaaaar, daca ar avea incalzire stationara din fabrica sau un webasto aftermarket ar sta cu totul altfel situatia
    Last edited by kkhheelloo; 13 January 2015, 12:39.

    Comment


    • Originally posted by Cezar View Post
      Eu am la smart la husa dintr-asta si e perfecta. Nu mai stau sa aloc sume mari pt a avea ceva integrat. Merge si cu 50 lei.
      La fel am judecat şi eu!

      Comment


      • Originally posted by kkhheelloo View Post
        Pe probatelea prefera sa nu le inghete obrajii posteriori in dacie decat sa tremure intr-una cu tapiterie de piele fara incalzire in scaune
        Daaaaar, daca ar avea incalzire stationara din fabrica sau un webasto aftermarket ar sta cu totul altfel situatia
        Am eu si cu incalzire in spate si cu webasto, si am pus husa la smart.
        Ce deducem de aici?

        @ampt: ai judecat perfect!

        Comment


        • ca le place la donsoare, nebunule
          dar nu ma intelegeti gresit, sunt sigur ca husa isi face treaba si este o alternativa buna raportata la costuri.

          Comment


          • ma gandesc cat e consumul, daca ai incalzire si pe scaune si pe bancheta...

            Comment


            • Husa cu ventilaţie pe care am avut-o până ieri fixată pe scaunul maşinii, a fost ambalată şi depozitată corespunzător, până când va începe următorul sezon de vară.
              Attached Files

              Comment


              • Originally posted by B997NDL View Post
                ma gandesc cat e consumul, daca ai incalzire si pe scaune si pe bancheta...
                Incalzirea functioneaza cateva minute, nu cred ca ii creste foarte mult consumul. Ma gandeam si eu o la o husa de genul acesta pt sotie, ca este cam friguroasa de fel. In schimb eu nu ma plang de frig, dar nu imi place caldura excesiva, mai ales vara.

                Comment


                • Originally posted by Ampt View Post
                  Husa cu ventilaţie pe care am avut-o până ieri fixată pe scaunul maşinii, a fost ambalată şi depozitată corespunzător, până când va începe următorul sezon de vară.
                  mai ramane sa-ti iei o husa care sa conduca in locul tau.
                  glumesc, prind bine ambele. nu stiu daca cea cu ventilatie e la fel de eficienta...

                  Comment


                  • Buna treaba cu aceste huse incalzite. Eu am 2 (pt sotie in dreapta si fetita in spate). Le-am cumparat la masina asta de 2 ani, dar la cealalta care am avut-o peste 6 ani, nu m-a dus capul. Acu' "sefa" imi mai reproseaza ca daca stia ea ca exista asa ceva, lua din secunda 2 de la prima masina.
                    ex:
                    Logan Laureat 1,2 16V mpi E5N-2012-->2022(112.100km)
                    Logan Preferance 1,5dci E3/03-2006-->2012(76.100km)

                    Comment


                    • Consumul maşinii mele cu motor Diesel înregistrat iarna, pe o distanţă parcursă conform jurnalierului de bord de 363,1 kilometri (din care aproximativ 270 de kilometri au fost efectuaţi numai în regim Urban), a fost de 6,5 litri/100Km (pentru distanţa parcursă s-au consumat 23,5 litri de motorină).

                      Caracteristici şi condiţii de trafic pentru acest consum:
                      - anvelope de iarnă Motrio Winter Far Away (3 ani vechime, aproximativ 19.000 de kilometri parcurşi cu ele),
                      - regim de mers preponderent Urban (cca.270Km), cu o ieşire voită până la podul de la Bolintin Deal de pe A1 pentru regenerarea filtrului de particule (la efectuarea acestei proceduri de regenerare, probabil că s-a mai consumat suplimentar cel puţin 1 litru de motorină),
                      - temperaturi exterioare cuprinse în intervalul -17 - 0 grade Celsius,
                      - timp alocat între 7 şi 10 minute în fiecare dimineaţă pentru dezaburirea geamurilor (în primul rând) şi încălzirea maşinii,
                      - trafic Urban relativ aglomerat,
                      - perioada de timp în care s-au efectuat kilometrii: 03 Ianuarie-14 Ianuarie 2015.

                      Comment


                      • In loc sa tot schimbi husele inceraca o husa din blana de oaie/miel. Tine racoare vara si cald iarna si arata si mai frumos mitoasa decat plasticele alea.
                        Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                        Comment


                        • Originally posted by Ampt View Post
                          - trafic Urban relativ aglomerat,
                          - perioada de timp în care s-au efectuat kilometrii: 03 Ianuarie-14 Ianuarie 2015.
                          Hai ca de pe 03 pana pe 11 a fost chiar lejer in oras, exceptand ziua de luni 05, cand intr-adevar a fost nasol (au inceput gradinitele, scolile, univ. etc).
                          In schimb, in restul sapt. trecute s-a mers chiar bine.
                          Saptamana asta, lucrurile "au intrat in normal", a inceput boschetareala tipica de buc.

                          Comment


                          • Originally posted by einstein1984 View Post
                            In loc sa tot schimbi husele inceraca o husa din blana de oaie/miel.
                            Gândeşte-te că noi schimbăm anvelopele de două ori pe an şi atunci, de ce mi-ar fi greu să schimb două huse banale între ele?
                            Mulţumesc oricum pentru sugestie!

                            Comment


                            • Respectând cu sfinţenie principiul conform căruia iarna pentru a evita apariţia condensului, rezervorul de motorină este bine să fie în permanenţă (pe cât posibil) plin, astăzi am alimentat "Albişoara" cu 26 litri de Motorină Extra la un preţ de 5,38 lei/litru.

                              După alimentarea cu motorină am efectuat 25 de kilometri conform Calculatorului de Bord, având un consum de doar 3,6 litri/100Km.
                              Este adevărat că nu reprezintă vreun test concludent, însă am vrut să menţionez acest lucru tocmai pentru a demonstra de ce îmi place aşa de mult motorul Diesel.

                              Condiţiile în care am parcurs cei 25 de kilometri au fost mai mult decât perfecte: motor cald, turaţie aproape constantă în jurul valorii de 2.200rpm, treapta a III-a aproape în totalitate, decelerări şi accelerări aproape zero în aceşti kilometri (am avut un pic de treabă prin Domneşti, ca să menţionez şi porţiunea unde i-am parcurs).

                              Comment


                              • Cunosc aceste "mici placeri''.
                                Dincolo de ce se spune despre el, dieselul ofera acea senzatie de incredere in ceea ce face, pe toata plaja de turatii; sa nu mai spun de un dCi, pe o masina bine antifonata.
                                3,8%, cu resetare la iesirea din Brasov, pana la Galati, via Oituz, e totusi un deliciu.
                                Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google