Eu zic ca da ...
My Logan - 1.5 Dci 75 Cp -
Collapse
X
-
Un drum cu treabă până la Buzău, cu vreme frumoasă la dus şi mohorâtă cu o ploaie sâcâietoare la întoarcere (de la Cioranca şi până acasă a plouat aproape fără întrerupere). Foarte aglomerat dimineaţă, după ce mi-am dus fata la şcoală (Drumul Taberei) şi până am urcat podul de la Chitila am pierdut în trafic exact 1 oră şi 10 minute (bineînţeles că este vorba despre Şoseaua de Centură)!!!
La întoarcere lucrurile au stat mult mai bine, mărturie fiind şi trip-ul înregistrat de GPS, distanţa parcursă fiind aceea între parcarea subterană din Aurora Mall şi benzinăria OMV de lângă Podul Otopeni, unde am făcut un mic popas.
Ca să mai aduc în discuţie de cât de bine se simte motorul Diesel la un drum în afara oraşului, ar însemna practic să fac un pleonasm, aşa că nu amintesc decât faptul că după cele două drumuri extraurbane efectuate în decurs de o săptămână (cel de la Fieni şi cel de astăzi), maşina "merge de te unge pe suflet".
Comment
-
Originally posted by Kojak View PostPrima indica viteza medie inclusiv cu stationarile la ralanti si cealalta doar cand masina e in miscare?
Comment
-
Astăzi am încheiat un nou interval de 10.000 de kilometri în care nu am resetat Calculatorul de Bord.
Rezultatul înregistrat: consumul mediu pe 10.000 de kilometri, 5,2 litri/100Km, 523,5 litri de motorină consumaţi, viteză medie 26 km/h.
Interval de timp: 01 Iulie 2014 - 19 Martie 2015, aproximativ 50% din kilometri au fost parcurşi într-un regim Extraurban, iar diferenţa de 50% în regim Urban.
Din datele prezentate la vremea respectivă în paginile acestui Jurnal de Bord, rezultă că pe ultimii 5.000 de kilometri , parcurşi în intervalul 23 Octombrie 2014 - 19 Martie 2015, consumul înregistrat a fost de 5,7 litri/100Km (284,4 litri de motorină consumaţi, viteză medie de 21,2 km/h).
Aproximativ 40% din kilometri au fost parcurşi într-un regim Extraurban, iar diferenţa de 60% în regim Urban.
Pentru amatorii de statistici consumul acesta este practic un consum de toamnă - iarnă şi să zic un pic de primăvară, deşi până acum nu prea a semănat deloc a vreme de primăvară pe afară.Last edited by Ampt; 19 March 2015, 23:05.
Comment
-
Originally posted by cristi.... View Postbun consumul. e cu 1l mai mic decat in cazul meu, pe 10 mii de km eu am inregistrat un consum de 6.2% dar cu viteza medie mai mare, de aprox 45-46km/h
Comment
-
preponderent extraurban, am mai expus proportia aproximativa: 80% afara cu 20% oras. sper sa nu se supere colegu ampt de pollution aici
apoi, voi aveti disel, eu am benzina, deci nu e o comparatie echitabila
de cand cu termostatu lu peste prajit blocat intredeschis si cu anvelope de iarna, resetat acu 200km pare-mi-se , cb arata 6.8%,ceea ce mi se pare multicelLast edited by cristi....; 20 March 2015, 00:21.
Comment
-
la disel tin sa te contrazic: daca in cazul benzinarelor trecerea de la euro 4 la euro 5 s-a facut cu sacrificiul a 5 caluti: vezi cazul vechiului 1.6 e4 de 90 de cai adus la 85 euro 5, in cazul diselului, euro 5 a adus 20nm in plus cuplu maxim si 5 cai frumosi in plus: dupa cum urmeaza: 1.5dci de 70 cai de cai euro 4 a devenit 1.5dci de 75 de cai euro 5 si 200nm iar 1.5dci al tau de 85 de cai euro 4, a devenit 1.5dci 90 de cai si 220nm in loc de 200
voila
scuze ampt pt eventuala poluareLast edited by cristi....; 20 March 2015, 02:20.
Comment
Comment