La opelul meu adus din belgia, la 7 ani si 74000km, articulatiile erau cele de fabrica, si ok, dupa un an de romania, a trebuit deja schimbat un cap de bara...
My Logan - 1.5 Dci 75 Cp -
Collapse
X
-
Originally posted by Ampt View PostÎntr-o ţară cu o infrastructură bine pusă la punct sunt convins că acel cap de bară ar fi ţinut mai mulţi kilometri.
@Crs. Sandel: Mulţumesc, la fel!
Prima - la 23 kkm, secunda...26 kkm. (in garantie)
Atunci cand am ajuns la ei, mentionand ce problema am,,,s-au cam uitat stramb. I-am luat in masina, le-am demonstrat si...nu au comentat nimic
Acelea erau cu pivot trw (daca imi aduc aminte bine). Acum am Lemforder, schimbate pe la 77kkm (103kkm actual) sa vedem cat rezista si ele.
Am un coleg cu un logan de peste 200 kkm, cu bascule si bielete de origine. DAAR a vazut peste 85% din rulaj numai Bz-B., zilnic (naveta unui coleg din B).
Asa ca...drumurile, calitatea acestora, sunt decisiveLogan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie
Comment
-
La mine sunt cele originale 84.000km logan 2008.
Comment
-
Originally posted by B997NDL View Postda, scrie ca trebuie sa le ai, dar nu scrie ca trebuie sa fie in termenul de garantie.
a fost un reportaj la stiri si spuneau ca atat timp cat le ai nu poti fi amendat chiar daca sunt vechi.
scuze Ampt pentru poluarea topicului
uita-te si la data postarii, e calda, sfarsitul lui martie anul curent
Lipsa din dotarea autovehiculelor a truselor medicale și a stingătorului de incendiu, dar și expirarea acestora, reprezintă fapte ce sunt prevăzute a fi sancționate cu amenda.; amenda am inteles ca e de 400 de leiLast edited by cristi....; 17 April 2015, 15:24.
Comment
-
La I.T.P m-am convins de sursa zgomotului şi mai ales de faptul că nu mă înşela deloc urechea atunci când îl auzeam.
Jocul era foarte mic, însă întotdeauna mi-a plăcut să am maşina în stare perfectă de funcţionare (atât cât poate fi o maşină veche de 4 ani, cu uzuri inerente ale diverselor componente).
Comment
-
Într-adevăr, I.T.P -ul l-am luat din prima, însă l-am avertizat pe tehnician (om pe care îl cunosc de vreo 15 ani, de când lucra la Dacoserv Militari) că am un zgomot suspect pe partea stângă, zgomot pe care ce-i drept, nu-l auzeam tot timpul.
L-am rugat să verifice cu maximă atenţie şi aşa a constatat că acel cap de bară era vinovatul din ecuaţia cu posibil mai multe necunoscute.
Ca interval de timp, zgomotul a început să-şi facă apariţia după ce am ieşit din iarnă, probabil că anotimpul rece a fost cel care a "desăvârşit" opera.
Aşa că am purces imediat la schimbarea lui şi astfel am scăpat de griji.
Comment
-
Salutare!
Ai iesit din garantie cu masina? Cum de n-ai mers la reprezentanta sa faci ITP-ul si respectiv schimbarea capatului de bara? Ca din cate imi aduc aminte erai client fidel dacoserv? De unde ai luat capat de bara original cu 120 de lei? Daca mai ai inca garantie il puteai schimba in garantie.
Pt colegii care vor sa depisteze jocurile din capatul de bara, chiar daca nu se aude: prindeti de roata cu mana stanga la ora 9 si cu dreapta la ora 3, miscati usor stanga dreapta, daca simtiti ca se misca roata cat de putin inseamna ca sunteti pasibili de schimbarea unui capat de bara. Puteti face asta cu masina pe roti, nu e nevoie sa fie suspendata. La pivot trebuie sa fie suspendata si e util un levier cu care sa miscati sus-jos de bascula sau cu mainile pe roata la ora 12 si la ora 6 miscati cu simt sus-jos de roata.
La ce drumuri avem noi media de viata a unui capat de bara original este 50-80k. La restul e loterie.
Comment
-
Maşina din păcate a ieşit din garanţie (a beneficiat de 4 ani), iar tipul unde am făcut I.T.P-ul, am scris mai sus că îl cunoaşteam de vreo 15 ani, adică de pe vremea când lucra la Dacoserv Miltari.
Întotdeauna am apreciat calitatea omului, nu locul unde lucrează.
Capul de bară a fost cumpărat din service-ul unde am făcut I.T.P-ul, iar pentru mecanicul care l-a schimbat a girat chiar tehnicianul I.T.P.
Cum de altfel a pus obrazul şi pentru faptul că piesa schimbată este într-adevăr de origine.
Comment
Comment