My Logan - 1.5 Dci 75 Cp -

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Aha...deci m-am inselat.
    Inseamna ca tot atunci ti-am cerut si permisiunea ptr. pozele respective.

    Eu i-am facut spatamana trecuta o vizita.
    Nimic deosebit, 720gr. freon gasite in instalatie la momentul initial, 790gr la momentul final.
    Fix 65gr s-au pierdut in exacat 2 ani de zile, nesemnificativ dupa spusele mesterului.
    Am facut in plus, recunosc, mai mult din curiozitate si o igienizare cu aparatul de ozon, asta pe langa igienizarea pe care o fac an de an singur, cu Bionet A15 (de 2 ori pe an) si o spalare a radiatorului de AC cu solutie dedicata si clatirea cu apa sub presiune, asta fiind din partea casei.
    Last edited by Kojak; 20 April 2015, 21:49.

    Comment


    • unde ai facut astea ? eu mai merg pe la dacoserv, dar nu stiu daca fac asa ceva.

      Comment


      • Ca sa nu mai poluam topicul colegului, ti-am trimis PM cu detalii.

        Comment


        • Astăzi am trecut şi eu la echiparea maşinii cu "încălţările" de vară, montarea anvelopelor făcându-se ca şi până acum pe jantele din echiparea de origine a maşinii.
          Cu anvelopele de iarnă am circulat în perioada 20.11.2014 - 26.04.2015, deci exact 5 luni şi 6 zile, interval de timp în care am parcurs cu ele 6.448 kilometri.

          Kilometri afişaţi de bord astăzi când am făcut schimbul şi am trecut la anvelopelele de vară: 66.424 kilometri.
          Ca de obicei ataşez câteva poze cu valorile afişate înainte de echilibrarea fiecărei roţi, iar ca bonus şi o fotografie cu capul de bară de pe partea stângă, cel pe care l-am schimbat săptămâna trecută.

          P.S Cu anvelopele de iarnă am parcurs în total 22.572 kilometri (4 ierni) şi la cum se prezintă mai ţin lejer măcar o iarnă.
          Attached Files

          Comment


          • cam tarziu. ai lasat ceva cauciuc pe soselele patriei.

            Comment


            • @B997NDL: La ce temperaturi au fost dimineţile (între 2 şi 4 grade Celsius), nicidecum.

              Am uitat să precizez că la proba verificatului în apă, 3 anvelope din 4 aveau probleme: 2 dintre ele pierdeau un pic de aer pe pe la valvă, iar a 3-a pe la ventil. Şi când te gândeşti că tipului care mi-a schimbat anvelopele, nu prea i-a picat deloc bine cererea mea referitoare la verificatul etanşeităţii anvelopelor în apă.
              Cum la fel de bine, nici nu vreau să mă gândesc cum aş fi reacţionat mâine dimineaţă, dacă le-aş fi găsit desumflate...

              La final o poză cu dedicaţie pentru colegul @B997NDL, vizibil îngrijorat de starea anvelopelor mele de iarnă, pe care le-am supus după cum mi-a scris mai sus, unor temperaturi aşa de inumane.
              Attached Files

              Comment


              • Chiar nu prea a fost cazul de "cauciuc" pe asfalt...nu a fost cald mai deloc, cu atat mai putin noaptea si dimineata. Si eu le-am schimbat joi.
                Keep walking...

                Comment


                • de mai multe zile termometrul s-a invartit pe la 20 de grade.
                  ori "cartea' zica ca ce e peste 7 prezinta un risc. ziua sunt peste 14-15 grade de vreo doua saptamani, daca nu si mai bine.
                  in fond, fiecare face cum vrea. le-am schimbat cam de 2 saptamani, poate si mai bine...

                  Comment


                  • Şi ai circulat cu cele de vară la temperaturi sub 7 grade Celsius?
                    În cazul acesta, "cartea" ce mai zice?

                    Comment


                    • unde au fost temperaturile alea, ca eu nu le-am prea vazut.
                      ce-i drept, nu prea plec cu ea mai devreme de ora 9-10 dimineata. lucrez de acasa.

                      Comment


                      • Citeşte aici, mai puţin ziua de ieri...

                        P.S Temperatura efectivă minimă este scrisă cu cifre mai mici.

                        Comment


                        • minimele alea sunt de obicei pe la 4-5 dimineata, nu la 9-10.

                          Comment


                          • la bv au fost si 28 de grade...atat arata termometru masinii,cu ea stationata (nu logan masina) si in mers 24-25

                            caldsi frumos e cam de 1 luna, cu cateva zile mai reci. eu am pus anvelopele din luna martie, de pe la sfarsit iar cand a fost urat si rece am lasat-o in parcare

                            de ex acu la bv sunt 14 grade, la ora 22:51

                            un amic care a terminat ar mi-a spus ca 100 de km facuti vara cu anvelopele de iarna echivaleaza cu 1000 de km facuti iarna cu anvelopele de iarna, asta e uzura.
                            Last edited by cristi....; 26 April 2015, 22:54.

                            Comment


                            • Originally posted by Ampt View Post
                              Am uitat să precizez că la proba verificatului în apă, 3 anvelope din 4 aveau probleme: 2 dintre ele pierdeau un pic de aer pe pe la valvă, iar a 3-a pe la ventil. Şi când te gândeşti că tipului care mi-a schimbat anvelopele, nu prea i-a picat deloc bine cererea mea referitoare la verificatul etanşeităţii anvelopelor în apă.
                              Cum la fel de bine, nici nu vreau să mă gândesc cum aş fi reacţionat mâine dimineaţă, dacă le-aş fi găsit desumflate...
                              Nu stiam ca se poate cere acest test. Cand le voi monta pe cele de vara, o sa ii zic mecanicului sa le testeze(din ce am vazut, nu ar avea bazin cu apa - am schimbat mereu rotile la el).

                              Comment


                              • Lipseşte un "6"..., însă nu pentru mult timp!
                                Attached Files

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google