My Logan - 1.5 Dci 75 Cp -

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • umila mea parere e ca acel cuplu si implicit etajarea cutiei are un impact major asupra consumului. legat de euro 5 vs euro 4 nu ma pronunt in ceea ce priveste diferenta de consum pt ca nu prea stiu si nici nu ma intereseaza foarte tare, singura chestie pe care o stiu e ca euro 5 polueaza mai putin decat euro 4 , atat, si ca cu cat euro e mai mare cu atat motorul e mai temperat, mai "gatuit"

    oricum o dai diselul ia cu 2-3l mai putin/100km comparativ cu benzina, indiferent ca e euro 4 sau 5 sau 6.. ma rog doar stiti ca ce declara producatorul e una si realitatea e alta, in majoritatea cazurilor, cu toate tehnologiile de reducere a consumului si euro 6

    in plus ce turatie are ampt la 120km/h si ce turatie am eu? eu am 3250 rpm in tr 5, el cred ca are putin peste 2 mii.... cum sa nu consume putin?
    ca fapt divers, tot legat de consumul de disel ca sa ramanem la subiect, skoda superb greenline 1.6tdi 120 de cai promite o autonomie de peste 1780 de km cu un plin. ce au imbunatatit fata de varianta "standard": garda la sol coborata cu 15mm, rapoarte mai lungi si un eleron pt luneta

    coef aerodinamic foarte bun, 0,26...daca ar avea si loganu atat cred ca ampt ar consuma nu 4.5% ci vreo 3,2-3.3% pe 10.000 km

    Cehii au dezvăluit astăzi primele informaţii despre ediţia ultra-eficientă GreenLine a noii generaţii Skoda Superb...
    Last edited by cristi....; 28 August 2015, 01:44. Reason: Automerged Doublepost

    Comment


    • Originally posted by B997NDL View Post
      ... si Ampt mai "batraneste" cu ea.
      Este doar părerea ta.
      P.S Etajarea cutiei de viteze este cea care face diferenţa la consum.

      Comment


      • daca o mai pune si pe burta produce nu consuma

        Comment


        • eu nu schim mai jos de 3000-3500 de ture, dupa primele 5 minute.

          SCUZE.
          TI-AM EDITAT DIN GRESEALA POSTUL
          .
          Last edited by IancuMIC; 28 August 2015, 13:15.

          Comment


          • O turezi degeaba.
            Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

            Comment


            • Asta e si parerea mea.
              Ceea ce inseamna ca in localitate, el merge doar cu a intaia si a doua; vezi ce viteza are un dCi la 3500rpm in treapta a treia.
              Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

              Comment


              • ce viteza ? in bucuresti, pe unde e liber, mer cu 80-90 pe ceas. mai putinpe podul lui oprescu, ca incurc circulatia. acolo se merge cu min 100.
                si am pus 3500 ca limita de sus, dar regular, 3000.

                Comment


                • Originally posted by B997NDL View Post
                  ...si Ampt merge mai "batraneste" cu ea.
                  de aceea e si foarte atent la consum.
                  Inspirat de remarca colegului @B997NDL am vrut şi eu să văd ce înseamnă să merg "atent la consum", testul desfăşurându-se pe o distanţă de 100 de kilometri.

                  Observaţii:
                  1. Kilometrii i-am parcurs în ultimele două zile, 50% dintre ei fiind efectuaţi în mediu Urban;
                  2. În cei 100 de kilometri pe care i-am parcurs şi monitorizat au fost 8 opriri (dintre care una peste noapte);
                  3. Traseul a fost variat, atât în Bucureşti, cât şi prin două comune (Clinceni, respectiv Domneşti) cu circulaţia caracteristică acestora (maşini ieşite din curţi, biciclişti, căruţe, câteva lucrări la carosabil);
                  4. Turaţia la viteză constantă a fost menţinută întotdeauna între 2000-2200rpm, niciodată nu am mers sub 2000rpm;
                  5. Schimbările de trepte de viteză le-am făcut ca de obicei între 2500-2750rpm;
                  6. Atenţie sporită la trafic, anticipare la greu, frână de motor pe unde s-a putut;
                  7. Nu m-a claxonat absolut nimeni, semn că prin stilul de mers abordat nu am deranjat ceilalţi participanţi la trafic.

                  Însă cu toată valoare obţinută, niciodată nu am considerat relevant un astfel de consum.
                  Tocmai de aceea niciodată nu mi-am resetat singur C.B-ul maşinii (o singură data s-a resetat singur, atunci când i-am pus şi i-am luat repede contactul, fără să apuc să o pornesc).

                  Rezultatul il aveţi în pozele de mai jos.
                  Attached Files

                  Comment


                  • foarte bun consumul in ambele ipostaze

                    si cand te gandesti ca dci-u frantuzesc va trona intr-un compartiment motor de masina premium inca nelansata....va exact noul merc clasa E, in varianta 1.6dci bi-turbo 175 cp

                    masina nemteasca (si nu orice masina nemteasca), motor frantuzesc.... unde am ajuns...

                    Comment


                    • Originally posted by cristi.... View Post
                      foarte bun consumul...
                      În testul pe care l-am prezentat două post-uri mai sus, am avut o valoare şi mai mică de consum, dar un drum din Drumul Taberei până la Eroilor şi retur, cu o pauză de aproximativ 1 oră între ele şi efectuat vineri după amiaza spre seară, când ştim cu toţii cât de aglomerat este traficul, a urcat valoarea consumului mediu cu 0,1 litri/100 Km (pozele sunt făcute înainte de a pleca din Drumul Taberei către Eroilor).
                      Attached Files

                      Comment


                      • Trei sferturi dintr-o sută.
                        Attached Files

                        Comment


                        • Felicitari , multi km fara probleme.

                          Ai putea sa-mi imprumuti si mie indicatorul ala de carburant? sa am si eu asa pe bord, full - all the time.
                          sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                          Comment


                          • @prometheus: Mulţumesc la fel!
                            Dacă aş putea ţi-aş "împrumuta" consumul...

                            După testul de "mers la consum" efectuat pe primii 100 de kilometri, astăzi am ajuns la borna de 1.000 de kilometri, ultimii 900 Km fiind parcurşi într-un regim de mers de data aceasta normal.
                            Cei 1.000 de kilometrii au fost efectuaţi într-o pondere de cca. 60% Urban cu cca. 40% Extraurban.

                            Din punctul meu de vedere temperatura exterioară ideală pentru condus şi-a pus amprenta clar pe valorile obţinute.
                            Rezultatele le aveţi imortalizate în pozele de mai jos.
                            Attached Files

                            Comment


                            • Kilometrii parcurşi cu un plin de motorină (50 litri), inclusiv viteza medie înregistrată pe această distanţă.
                              Attached Files

                              Comment


                              • fain

                                si eu am reusit o performanta acu 1 sapt cu vreo 55 de l am facut sb-buc (rin hotel), buc -sb cu oprire in campina si sinaia si am mai ramas cu 390km autonomie dupa voiajul asta...la un calcul simplu am facut aproape 1 mie de km cu 55 de l

                                mers absolut normal, fara sa ma uit la consum. 120-130km/h si cateva depasiri cu pedala la podea

                                oricum, cred ca am avut ceva mai mult de 55l de rezervor sau pompa a dat cu virgula...pana in bucuresti nu scazusem la autonomie decat cu 10km din sb
                                Last edited by cristi....; 20 September 2015, 20:46. Reason: Automerged Doublepost

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google