umila mea parere e ca acel cuplu si implicit etajarea cutiei are un impact major asupra consumului. legat de euro 5 vs euro 4 nu ma pronunt in ceea ce priveste diferenta de consum pt ca nu prea stiu si nici nu ma intereseaza foarte tare, singura chestie pe care o stiu e ca euro 5 polueaza mai putin decat euro 4 , atat, si ca cu cat euro e mai mare cu atat motorul e mai temperat, mai "gatuit"
oricum o dai diselul ia cu 2-3l mai putin/100km comparativ cu benzina, indiferent ca e euro 4 sau 5 sau 6.. ma rog doar stiti ca ce declara producatorul e una si realitatea e alta, in majoritatea cazurilor, cu toate tehnologiile de reducere a consumului si euro 6
in plus ce turatie are ampt la 120km/h si ce turatie am eu? eu am 3250 rpm in tr 5, el cred ca are putin peste 2 mii.... cum sa nu consume putin?
ca fapt divers, tot legat de consumul de disel ca sa ramanem la subiect, skoda superb greenline 1.6tdi 120 de cai promite o autonomie de peste 1780 de km cu un plin. ce au imbunatatit fata de varianta "standard": garda la sol coborata cu 15mm, rapoarte mai lungi si un eleron pt luneta
coef aerodinamic foarte bun, 0,26...daca ar avea si loganu atat cred ca ampt ar consuma nu 4.5% ci vreo 3,2-3.3% pe 10.000 km
oricum o dai diselul ia cu 2-3l mai putin/100km comparativ cu benzina, indiferent ca e euro 4 sau 5 sau 6.. ma rog doar stiti ca ce declara producatorul e una si realitatea e alta, in majoritatea cazurilor, cu toate tehnologiile de reducere a consumului si euro 6
in plus ce turatie are ampt la 120km/h si ce turatie am eu? eu am 3250 rpm in tr 5, el cred ca are putin peste 2 mii.... cum sa nu consume putin?
ca fapt divers, tot legat de consumul de disel ca sa ramanem la subiect, skoda superb greenline 1.6tdi 120 de cai promite o autonomie de peste 1780 de km cu un plin. ce au imbunatatit fata de varianta "standard": garda la sol coborata cu 15mm, rapoarte mai lungi si un eleron pt luneta
coef aerodinamic foarte bun, 0,26...daca ar avea si loganu atat cred ca ampt ar consuma nu 4.5% ci vreo 3,2-3.3% pe 10.000 km
Comment