My Logan - 1.5 Dci 75 Cp -

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • După cum am promis revin cu datele despre consumul de motorină înregistrat în perioada 11.01.2016 - 28.01.2016 (ger persistent cu temperaturi cuprinse dimineaţa între -16, -18 grade Celsius):
    - consum conform CB, 5,84 litri/100km;
    - consum conform metodei plin-plin, 6,70 litri/100Km.

    Kilometri parcurşi în aceasta perioadă - 534,4 km (conform jurnalier bord).
    Litri motorină alimentaţi în aceasta dimineaţa - 35,78 litri.

    Abatere CB faţă de metoda plin-plin: 14,72%.

    Preţ 1 litru de motorină: 4,25 lei (Petrom Şos. Alexandriei).

    Comment


    • Nu pricep de ce iarna este abaterea atat de mare, adica si la mine e la fel am consum pe cb de fix 5l/100, si plin la plin eu 6,2-6,3l/100, in conditiile in care vara e abaterea de maxim 0,5l/100. Oricum consumul e unul normal pentru ce friguri am avut.

      Comment


      • Astăzi mi-a sosit uleiul de motor comandat pentru revizia care tocmai ce bate la uşă.

        Achiziţionat de pe site-ul uleideulei, preţul neschimbat faţă de anul trecut, 1 litru de ulei costând 34 de lei.
        Attached Files

        Comment


        • Revizia o faci anual sau dupa un anumit numar de km parcursi?
          Nu ai gasit ulei ambalat la 4L?

          Comment


          • Din păcate tipul acesta de ulei nu este ambalat la 4 litri, ci doar la 5 litri şi bineînţeles la 1 litru.

            Astăzi am achizitionat şi filtrele pentru revizie, programarea acesteia fiind făcută pentru mâine dimineaţă la ora 9.30.

            Acelaşi furnizor, adica Piesenet.ro, preţurile fiind următoarele:
            a) Filtru Aer - 82 00 985 420 - 50 lei;
            b) Filtru Habitaclu - 82 01 153 808 - 38 lei;
            c) Filtru Motorină - 77 01 478 547 - 95 lei (Made in India);
            d) Filtru Ulei - 82 00 7678 927 - 24 lei;
            e) Garnitură Buşon Ulei - 0 lei (cadou din partea casei).

            Nu mai are rost să reamintesc că toate produsele sunt de origine.

            Tradiţionala poză cu filtrele cumpărate am să o postez mai pe seară...
            .
            P.S Kilometrii parcurşi de la ultima revizie (26 Mai 2015) sunt destul de mulţi, undeva în jurul cifrei de 14.000.

            Comment


            • de unde ai luat filtru indian ? ultimul l-am luat chinezesc, dar nu mi s-a parut ca a mers mai nasol.
              bine am ajuns... avem de ales intre chinezesc si indian.

              Comment


              • Poza promisă, recunosc că nu foarte reuşită, dar alta nu am mai făcut.
                Attached Files

                Comment


                • Originally posted by Ampt View Post
                  Astăzi mi-a sosit uleiul de motor comandat pentru revizia care tocmai ce bate la uşă.

                  Achiziţionat de pe site-ul uleideulei, preţul neschimbat faţă de anul trecut, 1 litru de ulei costând 34 de lei.
                  Acelasi ulei il pun si eu la megane, cumparat din acelasi loc.
                  Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                  Comment


                  • După pregătirile de rigoare, pe care le-am prezentat ca de fiecare dată în paginile acestui topic, astăzi am efectuat revizia (Dacoserv Militari) la maşină.
                    A fost revizia numărul VI, în cadrul căreia s-au schimbat următoarele:
                    - ulei motor şi filtru ulei (plus garnitură buşon ulei);
                    - filtru de aer;
                    - filtru de polen;
                    - filtru de motorină;

                    Kilometri bord la revizie: 82.141 Km, concret de la precedenta revizie (26 Mai 2015) s-au parcurs 13.993 kilometri.
                    S-au verificat printre altele tot ce înseamnă articulaţii, prinderi eşapament, plăcuţe frână, etanşeităţi, etc.

                    Cost manoperă revizie: 144 lei.

                    Cost total revizia nr. VI: 487 lei.

                    P.S Pozele de la revizie sunt la "developat" şi vor fi gata abia spre seară...

                    Comment


                    • Despre filtrul de particule, stare de incarcare, probleme ?
                      Ma bate gandul sa trec la un asemenea diesel si eram curios ce ar trebui verificat mai in amanunt, dpf, injectoare, pompa de inalta, turbo ?
                      Nu prea am citit de rau despre fiabilitate motoarelor euro5, dar pe la 100.000 km ar putea da semne de oboseala dpf, injectoare, pompa de inalta, turbo ?
                      Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

                      Comment


                      • pai si ce vrei sa verifici la revizie la ele? Sa-ti zica sa le schimbi atunci si nu cand pica ca poate pica inainte de revizie ca pompa de apa?
                        Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                        Comment


                        • pai la o achitie sh parca le-as verifica ...
                          dpf in ce stare e de incarcare, turbo daca baga presiune corect, pompa daca face span ...
                          Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

                          Comment


                          • pompa nu mai face span de vreo 7 ani incoace de pe dci uri, alea vechi faceau
                            laureate 1.5l, albastru marin

                            Comment


                            • Cand mai sunt demontate rotile fata, sa cureti cu o perie de sarma "gulerul" pe care se centreza janta, stearsa si unsa cu o vaselina pe baza de Li.
                              Am avut surpriza ca, dupa un rulaj de o vara, sa nu pot desface jantele de AL...Mare chin!
                              Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google