My Logan - 1.5 Dci 75 Cp -

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Salut,

    De putin timp sunt posesorul unui logan 1.5 75Cp, insa..am urmatoarea..sa-i spunem problema...
    In momentul in care creste temperatura apei la 4 pavele si am aerul conditionat dat drumul, porneste un ventilator ce imi creaza un oarecare disconfort in interior deoarce intra in rezonanta tot interiorul..suportabil..dar suparator..
    La service am primit celebra replica: "asa face toate domne'
    Voi va confruntati cu aceeasi problema?

    Comment


    • Când ai A.C-ul pornit, GMV-ul funcţionează tot timpul pe treapta I !
      În condiţii de trafic aglomerat sau atunci când stai mai mult timp cu maşina pe loc, GMV-ul cuplează pe treapta a II-a şi într-adevăr zgomotul se aude în habitaclu, dar făra să inducă vreo rezonanţă de genul celei amintite de tine.
      Cel puţin aşa este la mine !


      P.S GMV - grup moto ventilator sau electroventilator

      Comment


      • Poză pentru colegul B997NDL, treapta a IV-a, vitezometru bord 75 km/h !
        Attached Files

        Comment


        • o fi din cutia de viteze. inseamna ca mergi mereu cu ea subturata sau numai cu a treia prin oras..

          Comment


          • Evident ca este o alta C.V. decat a ta, B997NDL
            Vezi ca mai are poze cu tr. V, acolo este si mai interesant. E altfel etajata, altele consumurile...
            Nu are cum sa fie subturata la 2000 rpm- cca 75 km/h si nu are cum sa fie cu III
            Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

            Comment


            • am zis ca dupa mine la 2000 e cam sub turata. cand merg cu 60 km/h prefer sa-i dau a treia la 2500 decat a patra la 1900-2000. si da, la 2000 e sub turata daca vbim de viata injectoarelor.. nu spuneam ca are 75 cu a treia

              Comment


              • Tinand cont de faptul ca pe la 1600-1700 rpm, are cuplul maxim, nu este corect a afirma ca este subturata la 2000 rpm.
                Sa rulezi constant cu 2000 este ok, in oras, cu IV, dar nu sa schimbi la 2000 si sa cada in 1500, sa zicem.
                Sa rulezi constant cu 2500, e cam mult, pentru oras. Afara e alta poveste.
                Ce m-a suprins pe mine (si nu doar!) e felul in care are colegul etajata CV.

                Este modalitatea prin care are consumurile afisate; sunt tare curios de cum se simte la drum lung, depasiri, zone montane, etc
                Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

                Comment


                • mie mi se pare normal sa schimb in 2500 in oras. mai putin nu schimb. de f multe ori ii dau 3000 ca sunt mai grabit si nu am masina ca sa merg ca autobuzul.

                  Comment


                  • si mie la fel imi porneste electroventilatorul, si automat se aude un sunet si in interiorul masinii, deocamdata nederanjant...

                    Nu stiu daca si voi a-ti observat, sau poate la voi nu se aude, eu am observat urmatorul sunet, in treapta a-3a de viteza(si culmea doar in treapta a-3a si doar cand AC este pornit) in momentul decelerarii de la 2.500 la 2000 se aude un tacanit (sau ticait dracu stie cum sai zic un sunet de plastic) din zona centrului bordului si asta culmea doar in a-3a...voi a-ti sesizat acest sunet?

                    Comment


                    • @ZSO : Bucură-te de maşină şi lasă-le încolo de sunete că doar nu este BMW sau Mercedes !

                      Comment


                      • Ajuns la jumătatea intervalului trei de monitorizare al consumului (20.000 km - 30.000 km), am înregistrat următoarele valori : 5.000 de kilometri efectuaţi, 246,4 litri consumaţi, viteză medie 32,7 km/h, consum 4,93 litri/100 km.

                        Perioada în care au fost efectuaţi kilometrii : 28.05.2012-25.08.2012, din care cca. 2.800 de kilometri au fost făcuţi în regim Extraurban, respectiv 2.200 de kilometri în regim Urban, Aer Conditionat cca. 40% din timp, maxim două persoane şi un copil în maşină !
                        Attached Files

                        Comment


                        • arata bine masina, si poti sa-mi zici care-i turatia maxima pt motorul tau ? pt ca mi se pare cam mica turatia pentru vitezele atinse de tine

                          Comment


                          • Salut,

                            Din pacate am o noua problema...am 5500 km cu masina, iar la plecari mai in forta de pe loc se aude un uruit..pare a fi de la ambreiaj...
                            Voi ati avut astfel de probleme?

                            Comment


                            • Ai maşina în garanţie, aşa că nu ezita să o foloseşti pentru orice problemă apărută !

                              Fără a se considera reclamă, îţi recomand service-ul Dacoserv din Militari, mai exact B-dul Preciziei nr.4 !

                              Baftă şi să ne spui ce ai rezolvat !

                              Comment


                              • pai poti sa mergi la orice service autorizat de dacia, indiferent de unde ai achizitionat masina si sa le ceri alora sa iti schimbe o piesa defecta daca esti in garantie ?

                                suna ciudat.
                                Celor care nu stiu sa mearga cu diesel cautati pe google: "Exploatare diesel ! MAK"

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google