My Logan - 1.5 Dci 75 Cp -

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Sa stapanesti sanatos golanca diesel...arata bine.
    Ce pot sa spun legat de Michelin...am un tovaras in vanzari cu Logan si are 130mii km cu Michelinurile de fabrica si se prezinta bine de tot. Michelin are ceva aparte de restul.Continentalul care se pune la noi este low cost.Pune Michelin Energy Green si o sa vezi diferenta. Costau undeva la 360ron bucata.Eu le-am cumparat cu 150 ron bucata noi de la un prieten si .
    real power..... diesel power by

    Comment


    • Originally posted by B997NDL View Post
      Michelinurile sa crape dupa 4 ani ?! Sa fim seriosi.
      vezi aici cati au mers 90-100 de mii km cu ele fara probleme.
      http://www.tyrereviews.co.uk/Tyre/Mi...ergy-Saver.htm
      Util linkul
      Si eu cand le-am zis la niste prieteni ca am 80 km si cauciucurile de fabrica se uitau cam ciudat ))
      Oricum iti pot spune ca sunt niste cauciucuri care se uzeaza f greu, eu am fost super multumit de Michelin
      Last edited by Allyn_y; 26 November 2013, 23:11.

      Comment


      • Ajuns în Sibiu, vizitat Târgul de Crăciun, instalat la Hotel !

        Aici îmi voi petrece tot week-end-ul, ieşirea fiind făcută în mod special pentru Târgul de Crăciun, City Break cadou pentru fiica mea !

        Mâine mi-am propus să urc şi până la Păltiniş !

        P.S Drumul a fost foarte bun, chiar nesperat de liber, şoseaua uscată, iar pe tot traseul am întâlnit doar două radare, unul pe Valea Oltului, iar celălalt la intrarea în Sibiu !

        Comment


        • Un sfârşit de săptămână foarte plăcut, Sibiul este un oraş minunat, iar apropierea Sărbătorilor de Iarnă şi modul cum era împodobit oraşul a făcut totul şi mai frumos !

          La acest drum am parcurs în total 637 de kilometri şi conform CB s-au consumat 29,7 litri de motorină. În maşină am fost doi adulţi şi un copil plus bagajele aferente unui week-end ( două trolere medii).

          Temperatura exterioară scăzută şi-a pus amprenta asupra consumului care a fost de 4,66 litri/100km.

          Ataşez poze cu cele două trip-uri înregistrate în această călătorie, primul este de acasă, din faţa blocului, până la pensiunea din Sibiu unde ne-am cazat, al doilea din benzinăria Mol de la ieşirea din Sibiu şi până acasă (lipseşte drumul făcut Sâmbătă până la Păltiniş şi retur) !
          Attached Files

          Comment


          • felicitari. in acest weekend merg sa vizitez si eu sibiul cu prietena si prietenii.
            abia astept. doar vorbe bune am auzit despre sibiu.

            Comment


            • Vreme frumoasă, soare, patru pavele la ceasul de temperatură apă, oraşul puţin aglomerat, tot să te plimbi, într-un cuvânt, burghezie !

              Consumul pe 221 de kilometri efectuaţi numai în mediu urban, a scăzut şi el la 6 litri/100km !

              De-ar ţine vremea în continuare cu noi ... !

              Comment


              • Chiar dacă cu o întârziere de 5 zile, până la urmă a venit Moşu şi la "Albişoara" mea !

                I-a adus un Miniaspirator auto Black&Decker, care sper să-şi facă bine treaba şi să ajute astfel în păstrarea unui interior curat în orice moment !

                Câteva poze cu cadoul primit !
                Attached Files

                Comment


                • Sa il folosesti mult si bine,si eu am unu de vreo doi ani si inca mai merge,nu e ca al tau dar merge.

                  Comment


                  • Mulţumesc frumos Cosmin !

                    Şi cum cred că alte drumuri nu mai fac cu maşina anul acesta, postez şi o poză cu kilometri de la sfârşitul lui 2013, 31 Decembrie, ora 11.40, 46.409 km !

                    Iar în final, o urare pentru Anul Nou ce deja bate la uşă :

                    "Viaţa e o luptă pe care o purtăm zi de zi şi uneori ... , chiar cu noi înşine !
                    Mai şi pierzi, mai şi câştigi, dar dacă nu te dai bătut vei avea parte de cele mai mari satisfacţii !"

                    La Mulţi Ani tuturor ! Un An 2014 plin de satisfacţii şi realizări !
                    Attached Files

                    Comment


                    • ai fotografiat in panta ? vad frana de mana... )

                      Comment


                      • Tocmai ce m-am întors după o ieşire pe A1 până la Km.36 şi retur, traseu având ca bonus regenerarea filtrului de particule (când am întors la Km.36 intrase şi filtrul de particule în procedura de regenerare) !

                        Am parcurs cca. 70 de kilometri, motorul a funcţionat timp de 1h şi 3min, 2 pavele pe ceasul de temperatură lichid răcire motor.

                        Condiţii de drum destul de urâte, ceaţă şi mâzgă pe jos !

                        Comment


                        • Cum iti dai seama ca porneste regenerarea filtrului? Eu am avut de 3 ori o chestie, adica mergând usor, cu a 2-a, in coloana, am simtit cum masina zvacneste singura pentru o secunda, parca cineva a calcat-o in blana pentru o secunda (m-am speriat putin ca eram in coloana la 1 m de cel din fata), apoi a revenit la mersul normal. Treaba mi s-a intamplat de cateva ori in cei 45000km parcursi (poate o mai fi facut la viteza mare, dar eu nu am simtit). Asta sa se manifeste pornirea procesului de regenerare la viteze mici? Tu cum ti-ai dat seama ca a inceput regenerarea?
                          sigpic

                          Comment


                          • Uite aici un post mai vechi în care explicam cum se simte motorul atunci când intră filtrul de particule în minunata procedură de regenerare !


                            Originally posted by Ampt View Post
                            Miercuri dupa amiază plec liniştit de la servici şi după vreo 5 minute îşi face simţită prezenţa filtrul de particule, mai exact îşi începe minunata regenerare.
                            Menţionez că în cei 17.500 de kilometri este prima regenerare pe care o prind în traficul din Bucureşti, celelalte regenerări făcându-se la drumurile extraurbane, când sincer să fiu, mergând cu o turaţie cât de cât constantă nu prea îţi dai seama când se curaţă filtrul de particule.

                            Dar să revenim la regenerarea propriu zisă şi la cum s-a comportat masina !
                            Motorul a început să scoată un mic şuierat la schimbarea treptelor de viteză, la relanti turaţia era undeva în jurul valorii de 1.000rpm, puteai spune că ai A.C pornit. Mi s-a parut că trage şi un pic mai greu, oricum senzaţia era de motor "vlăguit".

                            Întrucât mă apropiam de Carrefour unde intenţionam să fac nişte mici cumpărături, mă şi gândeam ce o să fac în continuare. Decid să opresc în parcare, să o las vreo doua minute la relanti şi dacă nu se schimbă nimic, să văd cum mai arată popasul de la kilometrul 36 de pe A1.

                            Nu a fost nevoie, dupa cca 1 minut s-a auzit un clanc", ca atunci când cuplezi A.C, turaţia şi-a revenit la valoarea normală, cca.800rpm.

                            M-am dat jos şi mi-am apropriat mâna de ţeava de eşapament, cum făceam pe vremuri la Dacia 1300 după ce reglam aprinderea. Nu ştiu dacă am putut să o ţin măcar o secundă, gazele erau aşa de fierbinţi încât puteai să pui de o cafea la ibric ! Regenerarea filtrului se face totuşi la o temperatură de aproximativ 600 grade Celsius !

                            Am mai stat preţ de vreo 5 minute să se mai răcească catalizatorul, turbina şi filtrul de particule şi mă gândeam cum salvăm noi planeta. Parca îl auzeam pe Copos, "Se scufundă planeta, planeta se scufundă"!

                            La Euro 6 nu vreau să mă gândesc, am înteles că o dată cu micşorarea emisiei de CO2, acum se "vor ocupa" şi de oxizii de azot.

                            Concluzia este că motoarele vor fi din ce în ce mai "gâtuite", dar dacă ăsta este trendul, ce să-i faci ?!

                            Comment


                            • Da. La mine s-a simtit altfel. Data viitoare o sa ma dau jos sa pun mana la teava de esapament.
                              sigpic

                              Comment


                              • Încă o investiţie pentru maşină, un compresor auto marca Einhell pe care sper să-l folosesc în principal la umflarea saltelelor vara la mare, pentru roţile de la bicicleta fetei mele şi să-l am totuşi ca rezervă strategică şi pentru presiunea anvelopelor de la maşină!

                                Preţul compresorului a fost de 49 lei, garanţia este de 2 ani, suplimentar ataşez şi două poze cu el.
                                Attached Files

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google