My Logan - 1.5 Dci 75 Cp -

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by Ampt View Post
    Fac plinul de fiecare dată când alimentez, iar ca regulă generală nu las aproape niciodată să se consume mai mult de jumătate din rezervor!
    Cum s-au stins 4, maxim 5 pavele de pe indicatorul de combustibil fuga la PECO şi facem plinul!
    Eu pun intrebari cu talc, de multe ori ma intereseaza felul cum se raspunde, nu raspunsul
    Merci, exact la raspunsul asta ma asteptam
    Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

    Comment


    • ampt, eu am alta intrebare: de ce folosesti semnul exclamarii dupa absolut fiecare fraza? Eu, sincer, n-am vazut niciun post de-al tau in care sa termini o fraza cu punct.
      sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

      Comment


      • @vitriol: Mulţumesc frumos pentru observaţie, cred că este din cauza faptului că în România ne mirăm (aproape) toţi de ceea ce vedem în jurul nostru, la fiecare pas.

        P.S Pe viitor am să fiu mult mai atent.

        Comment


        • Originally posted by Ampt View Post
          Sfaturile trebuiesc date înainte de a posta eu pozele, după este deja tardiv!
          poze, adica ceva linkuri ca sa vedem optiunile. n-am reusit sa gasesc MW Gianetti. imi arata unele de tabla. ai omis vreo litera ?

          Comment


          • @NDL, vrea sa isi ia de tabla omul N-a omis nici o litera,din pacate.
            Mai bine ia-ti ceva jenti de aliaj sh in aceeasi bani, esti mai in castig
            ​​​​​​

            Comment


            • Originally posted by B997NDL View Post
              ... n-am reusit sa gasesc MW Gianetti. imi arata unele de tabla. ai omis vreo litera ?
              Nu am omis nicio literă şi sunt într-adevăr de tablă.
              Ceva sugestii la cele de aliaj? (dar obligatoriu să fie pe 15")

              Comment


              • Ce suma de bani ai alocat pentru jante?
                In functie de asta, iti putem sugera anumite marci, modele...
                If it ain't broke, don't fix it!

                Comment


                • În jur de 1.200 lei, până la maxim 1.400 lei, mai mult chiar nu sunt dispus să investesc în jantele de aliaj.

                  Comment


                  • nu mai gasesc topicul pe care vindeau jante MAM. MAM w3 pe negru ar fi venit frumos.
                    uite astea... am gasit topicul.

                    Comment


                    • Originally posted by B997NDL View Post
                      MAM w3 pe negru ar fi venit frumos.
                      ...intr-o tara curata. Altfel, combinatia de jante negru lucios si anvelope pline de praf, nu e cea mai fericita.
                      If it ain't broke, don't fix it!

                      Comment


                      • De origine luate din Mioveni, cea mai buna calitate.
                        Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                        Comment


                        • Ca tot urmeaza o minivacanta, am luat crc-ul pe care il "laudam" anterior ca sa curat instalatia de AC
                          Voi schimba si filtrul de polen din aeroterma cat si cel din grila.
                          Daca o sa pot, o sa pun iar o sticla sub scurgerea de la vaporizator sa vedem ce mai iese
                          Attached Files

                          Comment


                          • Originally posted by einstein1984 View Post
                            De origine luate din Mioveni, cea mai buna calitate.
                            ma indoiesc tare. parca de pe alea de origine se dejanta anvelopa la testul elanului.
                            @Ampt
                            vad ca ai vorbit deja cu baietii. 990 lei e un pret bun pentru jante noi, made in germany.

                            Comment


                            • Recunosc că preţul era într-adevăr imbatabil, dar în urma unor calcule financiare pe care mi le-am făcut mai bine în dimineaţa aceasta, momentan am renunţat la achiziţionarea unui set de jante de aliaj sau de tablă de origine. Bugetul astfel economisit vreau să-l ţin ca rezervă strategică pentru sănătate, că tot m-a întrebat colegul B997NDL ce îmi mai face spatele.

                              Aşa că astăzi am purces la trecerea clasică a anvelopelor de vară pe jantele din echiparea de origine a maşinii. Cu anvelopele de iarnă am circulat în perioada 25.11.2013 - 29.04.2014, deci exact 5 luni şi 4 zile, interval de timp în care am parcurs cu ele 5.053 kilometri.

                              Kilometri afişaţi de bord astăzi când am făcut schimbul şi am trecut la încălţările de vară: 50.107 kilometri.
                              Ataşez câteva poze cu valorile afişate înainte de echilibrarea fiecărei roţi, gradul de uzură şi aspectul discurilor de frână la 50.000 de kilometri parcurşi, precum şi cu noile capace cumpărate (am zis că tot trebuie să-mi pun ceva nou pe maşină, dar cu implicaţii mult mai mici din punct de vedere financiar).

                              P.S Cu anvelopele de iarnă am parcurs în total 16.124 kilometri (3 ierni) şi la cum se prezintă mai ţin lejer măcar o iarnă.
                              Attached Files

                              Comment


                              • Originally posted by Ampt View Post
                                P.S Cu anvelopele de iarnă am parcurs în total 16.124 kilometri (3 ierni) şi la cum se prezintă mai ţin lejer măcar o iarnă.
                                Te tin sigur inca pe atat.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google