My Logan - 1.5 Dci 75 Cp -

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • SupeRNova am păstrat-o în ideea de a o folosi pentru un tichet Rabla, însă cum din punct de vedere profesional nu prea mă pot lăuda în ultimul timp (investiţiile la nivel de infrastructură sunt tăiate în continuare în duşmănie), deocamdată totul a rămas la stadiul de intenţie. A fost o maşină căreia nu am ce să îi reproşez, poate doar rugina şi mai ales faptul că nu am vândut-o atunci când trebuia (2004, cel târziu 2005).

    Acum 1 an intenţionam să vând Logan-ul şi să trec la un nivel mai înalt (dispuneam şi de suma necesară achiziţiei), acum mă felicit că nu m-am aruncat cu capul înainte. Momentan rămân logodit cu "Albişoara", iar pentru viitor cine ştie, dacă va continua mult trâmbiţata creştere economică (oare pe unde o fi, că eu unul nu prea o zăresc) probabil că voi trece şi la Next Level.
    Până atunci Logan-ul din bătătură este pentru mine The Best şi ca atare încerc să îl întreţin cât pot eu de bine.
    Last edited by Ampt; 29 May 2014, 13:25.

    Comment


    • Se pare că soluţia pe bază de ceară aplicată acum 2 zile pe maşină îşi face destul de bine treaba. Pozele sunt din dimineaţa aceasta, după ce ieri am mers cu maşina destul de mult prin ploaie.
      Attached Files

      Comment


      • Originally posted by Ampt View Post
        După cum se observă şi din "poza de an", momentan maşina are 48.880 km...
        În ultimele două luni (31 Martie - 31 Mai 2014) am parcurs cu maşina exact 3.405 kilometri.
        Attached Files

        Comment


        • Si ti-a scazut o liniuta de la indicatorul de combustibil ))). Cat mai multi km. fara probleme.
          sigpic

          Comment


          • @rudy_grf: Ce bine ar fi fost să merg atâţia kilometri cu doar o liniuţă de la scumpul indicator de combustibil !
            Mulţumesc la fel!

            Comment


            • Dieselu ii diesel..felicitari de achizitie

              Comment


              • Originally posted by Ampt View Post
                Şi a fost revizia a III-a, kilometri bord 44.854 km !

                Ca şi observaţie finală am constatat că filtrul de aer, respectiv cel de polen au fost foarte îmbâcsite, probabil că intervalul optim de schimb ar fi la 6 luni sau 7.000 de kilometri !

                Total manopera revizie : 168,64 lei
                Total cost revizie (ulei, filtre şi manoperă) : 613,64 lei
                După exact 7 luni şi 7.907 kilometri astăzi am schimbat uleiul la motor, filtrul de ulei şi filtrul de aer, Kilometri Bord - 52.761 Km. Ţinând cont de numărul totuşi mic de kilometri înregistrat de la ultima revizie (7.907 Km), am decis ca filtrul de motorină să îl mai ţin aproximativ 4.000 de kilometri.
                Şi cum călătorului îi şade bine cu drumul, iar maşina trebuie să fie pregătită în permanenţă pentru a parcurge orice distanţă, am hotărât împreună cu mecanicul să purcedem şi la o desprăfuire a saboţilor de frână spate, operaţiune pe care nu o făcusem niciodată până acum. Pentru aceasta s-a folosit un Spray special pentru curăţarea ansamblului de frână spate, precum şi o vaselină marca Renault (ambalată în nişte pliculeţe foarte simpatice) pentru gresarea părţilor mobile din ansamblu.

                Maşina se prezintă foarte bine din toate punctele de vedere, direcţia şi articulaţiile nu prezintă niciun fel de jocuri, idem rulmenţii!
                Aşa cum spuneam probleme nu sunt, iar în afara schimbului de ulei şi de filtre s-au mai efectuat următoarele operaţii :
                - reglat frână de mână
                - suflat cu aer comprimat compartiment motor
                - gresat şuruburi prindere scut motor
                - verificat nivel uzură plăcuţe de frână (grad uzură estimat la 60 %)
                - verificat stare burdufuri cauciuc
                - verificat prinderi şi tampoane tobă eşapament

                Am decis ca la următoarea revizie, probabil undeva în jurul a 60.000 de kilometri, să schimb plăcuţele şi lichidul de frână (momentan încă am pe maşină plăcuţele de frână din echiparea de fabrică).
                Ca şi consideraţie finală vă pot spune că şi la aproape 8.000 de kilometri parcurşi cu maşina şi exact 7 luni distanţă de la ultimul schimb, Filtrul de aer tot îmbâcsit de praf şi mizerie mi s-a părut a fi, practic o mărturie tăcută a gradului ridicat de poluare în care trăim.

                Costuri filtre şi ulei motor: 240 lei
                Manoperă: 149 lei
                Total vizită Service Dacoserv Militari: 389 lei
                Attached Files

                Comment


                • Ca propietar de diesel nu ar trebui sa te plangi de poluare.
                  Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                  Comment


                  • @einstein1984: Euro5, DPF, te rog frumos!
                    P.S Văd în trafic o mulţime de benzinare care scot fum, aşa că despre ce vorbim noi aici?
                    Că sunt şi Diesel-uri care te îneacă în fum nu contestă nimeni, dar din fericire nu este cazul la mine.

                    Comment


                    • NOx nu se vede, nu e oprit de FAP si tot cancerigen este.
                      benzinarele care scot fum sunt chipuite sau defecte, dieselul euro 3-4 scoate fum si nou nout.
                      In fine, in tara asta se plang hotii de coruptie.
                      Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                      Comment


                      • Originally posted by einstein1984 View Post
                        In fine, in tara asta se plang hotii de coruptie.
                        În opinia ta eu nu am dreptul să mă plâng de poluare, întrucât circul cu o maşină echipată cu un motor Diesel Euro5? Relax Colega...
                        Să înţeleg că tu deţii şi circuli pe şoselele Patriei cu o maşină electrică?
                        Felicitări atunci!

                        Comment


                        • Pe spate a reglat sabotii aproape de tambur din piulita de reglaj manual astfel incat frana de mana sa agate la primul dinte, sau doar a gresat mecanismul???
                          Desprafuirea cam asta inseamna - sa reglezi cursa sabotului, doar praful indepartat cu sprayul e frectie la picior de lemn.
                          Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

                          Comment


                          • @827sam: S-a reglat, mulţumesc frumos de precizare!
                            Iar după curăţarea şi reglarea lor, chiar se simte că în general frâna este mai fermă.

                            Comment


                            • Si tu bagi ceva kilometrii din cate vad.Ma bucur cand vad ca ai grija de ea si o intretii,asa o sa aiba si ea grija de tine

                              Comment


                              • [O masina foarte ingrijita care vede ce e mai bun.! Bravo.
                                Sunt multumit si eu de serviciile celor de la dacoserv ( mecanica - caroserie ). La ce mecanic ai facut operatiunile? Eu am fost si la Dnu Sorin, si la Viorel. Uleiul si filtrele au fost ale lor? Si eu trebuie sa fac revizia (ulei, filtre aer, motorina, ulei, polen) si ma astept ca daca ma duc in service dacia, sa dau vre-o 500 lei sau mai mult
                                Nu mi-a placut un singur lucru, ei scot capacul tamburului prin lovire cu ciocanul...Cica nu ar fi recomandat..(se poate strica rulmentul) dar na..
                                Last edited by andrei_mircea; 13 June 2014, 16:45.
                                My turbo lag, give your MPI, a chance

                                Comment

                                Working...
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google