If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
1. am crezut ca rumanii "ie" sensibili la consumul masinii dar se pare ca nici poveste.
2. ... am vazut ca se intampla la tiguan 2.0tdi 4 motion.
e inuman sa-ti consume 1 rezervor la dus si 1 la intors pe ruta sb-b via valea oltului
1. Dacă nici eu nu am postat consumuri la maşină...
2. Nu te supăra, dar ce legătură are motorul de 2 litri de pe Tiguan (SUV compact) şi 4Motion pe deasupra cu Logan-ul din acest Jurnal de Bord?
Crezi că este o comparaţie potrivită?
si crezi ca e mare economie la 5 lei fata de 7 lei ?! pentru mine e o diferenta de 14 lei la 100 km prin bucuresti, la ora de varf.
la drum lung, de vreo 8-9 lei. mai conteaza ?! daca iti faci griji din pricina asta, nu-ti mai lua masina.
) interesanta mentalitate, ce pot sa mai zic?! nu e mare diferenta de la 7 la 5 lei... inteleg ca ori e 7 lei/l ori e 5 tot aia e. pe acelasi principiu nu e mare diferenta nici de la 5 la 3lei/l de ex, de unde putem trage concluzia, conform tranzitivitatii de la matematica, ca tot e cineva amator de matematica pe aici, ca nu e mare diferenta nici daca s-ar reduce benzina de la 7 la 3 lei. inseamna ca nu trebuie sa ne mai plangem de nici o majorare a preturilor ca tot nu se simte nimic.... ar trebui sa auda si cei de la guvernare ca sa nu se mai ingrijoreze degeaba cu tinutul sub control a preturilor, sa dea drumul la majorari, ca romanii au de unde
eventual sa se intoarca la guvernare si cei cu taierile salariale, ca se pare ca nici la alea nu a fost nimic semnificativ, numai vreo 50-60%, not big deal!
cand mai aud niste..."conationali" cu astfel de idei... bine ca avem preturi apropiate cu cei de prin tarile dezvoltate si salariu de vreo 4-5-10 ori ori mai mic. cat castiga un roman intr-un an , aia castiga intr-o luna
sa faca si rca-u 5 mii de lei/an la toata lumea, ca oricum, nu e mare diferenta de la 500 la 5 mii pe an. daca nu-ti permiti o astfel de taxa modica-> masina nu e de tine. superba gandire nenea ndl
Last edited by cristi....; 15 January 2015, 23:13.
Consumul înregistrat pe ultimii 5.000 de kilometri, 4,7 litri/100Km (239,1 litri motorină consumaţi, viteză medie 30,8 km/h).
Interval de timp: 01 Iulie - 23 Octombrie, aproximativ 60% din kilometri au fost parcurşi într-un regim Extraurban, iar diferenţa de 40% în regim Urban (ultimii 1.667 de kilometri parcurşi de la precedenta postare au fost efectuaţi preponderent în mediu Urban, acest lucru reflectându-se şi în diminuarea vitezei medii obţinute, de la valoarea de 41,2 Km/h înregistrată în data de 21 August, la o valoare de 30,8 Km/h în prezent).
Perioada 01 Iulie 2014 - 16 Ianuarie 2015
Update consum 7.500 de kilometri din care: aproximativ 3.750 de kilometri (50%) au fost parcurşi în regim de mers Extraurban şi diferenţa de 3.750 de kilometri (50%) s-a parcurs în mediu Urban, 393,1 litri motorină consumaţi, consum 5,2 litri/100 km.
Perioada 23 Octombrie 2014 - 16 Ianuarie 2015 (Consum efectiv de iarnă)
Din datele existente pe acest topic, când am prezentat consumul înregistrat la 5.000 de kilometri (vezi postul citat mai sus), rezultă că pe ultimii 2.500 de kilometri s-au "ars" 154 litri de motorină, iar consumul a fost de 6,2 litri/100 km.
Aceşti ultimi 2.500 de kilometri au fost parcurşi practic în condiţii de iarnă, iar ca pondere, cca. 30% (750 Km) au fost parcurşi în mediu Extraurban, iar 70% (1.750 Km) au fost parcurşi în minunatul nostru Bucureşti.
Ponderea mult mai mare a kilometrilor efectuaţi în mediul Urban s-a reflectat în diminuarea vitezei medii înregistrate, de la o valoare de 30,8 km/h în data de 23 octombrie 2014, la o valoare de 26 km/h cât este în prezent.
Poze pentru consumul înregistrat pe distanţa de 7.500 de kilometri parcurşi în perioada 01 Iulie 2014 - 16 Ianuarie 2015.
Şi încă două poze (de azi-dimineaţă) pentru colegul @cristi...., cu rugămintea să nu mai scrie aici posturi de genul acesta.
Prima poză reprezintă numărul de kilometri parcurşi conform Jurnalierului de Bord după alimentarea de ieri, când bineînţeles că l-am resetat la "0".
A doua reprezintă numărul de kilometri care mai pot fi parcurşi cu cantitatea de motorină din rezervor, celebra autonomie invocată de colegul mai sus-menţionat.
În opinia mea, autonomia de faţă este total irelevantă în condiţiile în care primii 25 de kilometri i-am parcurs într-un regim de "laborator" (adunate cele două valori dau peste 1.000 de kilometri).
Dar realitatea este ca de fapt 50l nu sunt 50l. Iar materia de fapt nu-i materie, ci mai mult aer...
Niciun dar tata. Atat faci. Punct.
De a pus mai sus nea Ampt este intr-un cu totul alt regim fata de ce discutam noi pe aici.
Dar ''ne dar'' pana una alta este cea mai economica masina existenta la clasa ei de fapt cea mai , oricum consuma mai putin si decat un citroen c1 cu motor de 1000cmc ,singura cu un consum mai parca e Clio ultimul model cu un consum exceptional de 3.6L/100km,avand acelasi super minunat motor 1.5 Dci desigur
Analiză Costuri Întreţinere şi Exploatare "Dacia Logan 1,5 dCi în anul 2014"
Structură Cheltuieli 2014
1. Alimentări Motorină - 4.724,08 lei 2. Ulei şi filtre Revizie - 340 lei 3. Revizii Service Dacia - 304,62 lei 4. Îmbunătăţiri şi diverse - 1.348,49 lei, din care:
folie auto Llumar - 500 lei
cotieră de origine - 345 lei
încărcare Freon - 50 lei
preşuri cauciuc - 133 lei
diferenţa - diverse (cometice şi produse de înreţinere MA-FRA, splitter brichetă, capace roţi, soluţie finisare exterior, odorizante interior) 5. Spălat şi presiune roţi (inclusiv tips) - 247 lei 6. Manoperă schimb anvelope vară/iarnă - 100 lei 7. Schimb Becuri far şi Ştergătoare parbriz - 149,80 lei 8. Tips-uri Service şi schimbare anvelope - 110 lei 9. Taxă Rovignetă - 125 lei 10. Soluţie Parbriz - 50 lei 11. Impozit şi RCA - 400 lei (aici costurile depind foarte mult în funcţie de vârsta posesorului, respectiv localitatea de reşedinţă).
Total Cheltuieli 2014 - 7.898,99 lei, rotunjit - 7.900 lei (toate costurile prezentate aici sunt trecute defalcat într-un tabel Excel, unde am inserat şi diverse comentarii legate de natura cheltuielilor şi data calendaristică când au fost efectuate)
Total kilometri parcurşi cu maşina în anul 2014: 14.722 kilometri Cost per kilometru 2014: 0,54 lei/1 Km
Aveam odata o discutie cu fratele meu...si faceam o asemenea socoteala, dar in ani (sunt cheltuieli mult mai mari atunci- revizii mai scumpe), concluzia...mai ieftin e sa iei taxiul
Din calculul tau lipseste cea mai mare valoare: uzura/achizitia otilajului
Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment