My Logan - 1.5 Dci 75 Cp -

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Astazi am primit si eu coletul de la ei, foarte promti si de incredere! Acasa, fara nici cel mai mic stres si la un pret foarte bun toate produsele.

    Comment


    • Astăzi am achiziţionat şi consumabilele pentru revizie:
      - filtru de aer OEM - 55 lei;
      - filtru de ulei OEM - 25 lei;
      - plăcuţe de frână OEM (Made in France) - 110 lei;
      - lichid de frână OEM - 2 x 25 lei;
      - şaibă buşon ulei - cadou din partea casei.
      Total: 240 lei.
      Filtrul de motorină, respectiv cel de polen, le-am avut cumpărate de anul trecut, aşa că nu a mai fost cazul să le trec pe necesar.

      P.S Poze cu achiziţiile descrise mai sus şi bonus, două poze cu uleiul din motor după 15.325 kilometri.
      Attached Files

      Comment


      • Hmm, filtrul de aer OEM...ar fi trebuit sa aibe prefiltrare. Curios, mai ieftin la dacia decat de unde cumpar eu la a mea. Revizia, tot la dacoserv militari ?
        My turbo lag, give your MPI, a chance

        Comment


        • filtrul de euro 56 nu e ca cel de e4. nu cred ca se fac cu burete (pentru conditii grele). ti se pare ca seamana ?

          Comment


          • Ndl.ule mareste imaginea Putin si vezi ce scrie pe filtru de aer "made romania" la noi se poate si fără!

            Comment


            • eu ziceam ca filtrele de aer de euro 5 oem nu se fac cu pasla aia ca cele de euro 4. nu conteaza unde sunt facute.

              Cel mai complet catalog de piese auto din Romania ce cuprinde atat producatori OEM cat si aftermarket. Identificare dupa serie sasiu, consultanta de specialitate, retur in 14 zile.

              cele de E5 sunt mai late (97 mm) si fara pasla, burete...etc
              cele de E4 sunt mai inguste (82 mm) si au burete, dar nici alea n-au toate.
              mi se pare ca si pozitionarea e altfel fiindca vad ca au ceva pe laterale.
              la euro 4 se vad lamelele alea de hartie
              Last edited by B997NDL; 25 May 2015, 23:38.

              Comment


              • După pregătirile de rigoare, pe care le-am prezentat ca de fiecare dată în paginile acestui topic, astăzi am efectuat revizia (Dacoserv Militari) la maşină. A fost revizia numărul V, în cadrul căreia s-au schimbat următoarele:
                - ulei motor şi filtru ulei (plus garnitură buşon ulei);
                - filtru de aer;
                - filtru de polen;
                - filtru de motorină;
                - plăcuţe de frână şi lichid de frână.

                Kilometri bord la revizie: 68.148 Km, de la precedenta revizie (13 Iunie 2014) s-au parcurs 15.387 kilometri, iar cu filtrul de motorină am parcurs 14.030 kilometri (la revizia de anul trecut am schimbat mai târziu filtrul de motorină).
                Cost manoperă revizie: 198,80 lei.
                Attached Files

                Comment


                • mamaaaa !!! 200 de lei ?! dar de ce tii tu sa mergi la aia ? mai ai garantie ?
                  eu am facut la un service pe uverturii (la frati) unde fac mereu si a fost 80 de lei anul trecut. ce-i drept, fara placute.
                  am schimbat la ei anul asta discurile si placutele, 60 de lei.

                  Comment


                  • Originally posted by B997NDL View Post
                    ... a fost 80 de lei anul trecut.
                    am schimbat la ei anul asta discurile si placutele, 60 de lei.
                    ... la mine în locul discurilor s-a schimbat lichidului de frână, probabil cam tot pe acolo ca preţ.
                    Per total, diferenţa între reprezentanţă şi "la fraţi" ar fi de 60 lei, adică câte ..., beri?

                    P.S Trebuie să recunosc însă, că am prea multe hachiţe ca să mă suporte vreun mecanic necunoscut, aşa că prefer să merg la cine mă cunoaşte.

                    Comment


                    • Totusi eu in locul tau as schimba filtru de habitaclu mult mai des , cel scos de pe masina arata oribil si cand te gandesti ca aerul respirat de tine intra prin acel filtru plin de "toate cele".
                      Acest filtru eu il schimb la maxim 4 luni indifferent de nr de km parcursi anual.
                      sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                      Comment


                      • ai aruncat placutele vechi ? am un prieten taximetrist... alea mai mergeau mult si bine.

                        la ce mecanic mergi tu la dacoserv? eu mergeam la viorel niculae.
                        pe aia la frati ii stiu bine. erau prieteni vechi cu socrul meu.

                        daca placutele vechi apar si in poza 3, le puneam si eu pe masina. de ce le-ai schimbat ?!
                        sa fi vazut cum erau ale mele... si discurile. si prindea frana fara probleme.

                        vorbesc serios, daca n-ai aruncat placutele le vreau eu pentru taxi driver.
                        Last edited by B997NDL; 26 May 2015, 22:55. Reason: Automerged Doublepost

                        Comment


                        • Plăcuţele de frână care apar în poze şi pe care le-am schimbat astăzi sunt cele din echiparea de fabrică, cât să le mai fi ţinut? Aveau totuşi mai bine de 68.000 de kilometri...

                          P.S Îmi pare rău, dar le-am lăsat în service.

                          Comment


                          • 68 de mii ?! ultimele, oem schimbate la dacoserv, le-am dat jos dupa 20 de mii cand mai aveau 2-2,5 mm carne, nu cu tot cu suportul.

                            Comment


                            • Originally posted by Ampt View Post
                              Aveau totuşi mai bine de 68.000 de kilometri...

                              oho! au tinut ceva! bine...conteaza si pilotu`!
                              Last edited by jonnie007; 26 May 2015, 23:20.
                              Keep walking...

                              Comment


                              • "pilotu'" e ala care le uzeaza in 20 de mii.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google