My Logan - 1.5 Dci 75 Cp -

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Mda...cel mai mare risc e iarna, antiderapant sub forma de nisip cu continut de pietris de sort mediu si chiar mare.
    Ca daca ar da doar cu "nisip de Mamaia, de galetuse" , n-ar aparea probleme de genu'.
    Asa am reusit sa-mi pleznesc parbrizul in 4 locuri. De fapt nu eu, normal, masinile de pe acelasi sens sau "contrabanda".

    Comment


    • Viteza maximă am prins-o undeva în jur de Drajna, când am profitat de un plan înclinat în lungime de cel puţin 500 de metri, cel puţin aşa l-am estimat eu şi bineînţeles, de vântul care a bătut tot drumul de întoarcere din lateral spate stânga (de aici şi consumul foarte bun, chiar în condiţii de forjă).

      Pe bord îmi arăta aproape 185 km/h, iar ca turaţie aveam în jur de 3.500rpm.
      Apa era rece şi acum, am intrat doar aşa un pic cu picioarele. La spatele meu, apă rece îi trebuie şi..., am pus-o!

      Comment


      • Oricum, ultimul tronson de autobanda, de la Cernavoda - Medgidia incolo, mi se pare demential de alergat masina.
        Aduce putin cu Egnatia Odos, atat calitatea autostrazii cat si partial relieful.

        Apropos, camerele alea (nu portalele c.n.a.d.n.r de verif. a rovignetei) emit amenzi, aveti habar?

        Comment


        • Originally posted by Kojak View Post
          Apropos, camerele alea (nu portalele c.n.a.d.n.r de verif. a rovignetei) emit amenzi, aveti habar?
          La fel m-am întrebat şi eu după ce am trecut de ele, acum hai să aşteptăm şi vedem mai încolo dacă ne paşte vreo surpriză...

          Comment


          • Ohoo citez "185 km/h, iar ca turaţie aveam în jur de 3.500rpm". Al meu euro3 cred ca la 3.500 rpm am 140 )) si nici aia reali
            Lux domne. Ce sa mai...
            My turbo lag, give your MPI, a chance

            Comment


            • pai si pe el cred ca il impingea vantul. cred ca pe la 4000 am 160, e4.

              Comment


              • Originally posted by Kojak View Post
                Oricum, ultimul tronson de autobanda, de la Cernavoda - Medgidia incolo, mi se pare demential de alergat masina.
                Aduce putin cu Egnatia Odos, atat calitatea autostrazii cat si partial relieful.

                Apropos, camerele alea (nu portalele c.n.a.d.n.r de verif. a rovignetei) emit amenzi, aveti habar?
                Sa vezi frumusete de autostrada de la Sibiu spre Deva si mai incolo ,tot de alergat masina.Eu am mers sub viteza legala ca nu ma grabeam dar altii fugeau de mama,mama.
                Captain of the black pearl

                Comment


                • Originally posted by Ampt View Post
                  La fel m-am întrebat şi eu după ce am trecut de ele, acum hai să aşteptăm şi vedem mai încolo dacă ne paşte vreo surpriză...
                  Cert e ca in vara anului trecut am trecut prin dreptul lor de vreo 6 ori, de fiecare data, bineinteles am avut peste viteza maxima legala si n-am primit nicio felicitare pana in momentul de fata.
                  La ora actuala, nici alea de pe DN1 nu mai emit amenzi.

                  Comment


                  • Prea mare viteza pentru mers la mare cu familia.

                    Bun consum.
                    sigpic
                    !

                    Comment


                    • Originally posted by GFN View Post
                      Sa vezi frumusete de autostrada de la Sibiu spre Deva si mai incolo ,tot de alergat masina.Eu am mers sub viteza legala ca nu ma grabeam dar altii fugeau de mama,mama.

                      si sa vezi si ce pagube iti poate produce autostrada asta; sunt patit

                      o poti fugari cu conditia sa nu circule nici un tir pe banda 1 si sa nu fie nici o masina macar 500 de m in fata ta; altfel te alegi cu parbrize crapate, radiatoare sparte, tablaraie indoita etc, mai ales iarna. in plus, deja din a 2a iarna a iesit destul de sifonata de gropi, cel putin pe banda 1 a fost cam bombardata cativa km in iarna asta, pe ambele sensuri, deh, treaba romaneasca. vara e ok

                      valea oltului a fost reabilitata, am trecut acum 1 saptmana pe acolo, e lux acum, toate portiunile cu probleme au fost complet reasfaltate. se lucreaza intens si la transformarea drumului in autostrada, singura chestiune e sa nu prinzi un stop ca te-ai ars, stai pe loc de ti se acreste
                      Last edited by cristi....; 9 June 2015, 00:54. Reason: Automerged Doublepost

                      Comment


                      • Originally posted by cristi.... View Post
                        valea oltului a fost reabilitata, am trecut acum 1 saptmana pe acolo, e lux acum, toate portiunile cu probleme au fost complet reasfaltate. se lucreaza intens si la transformarea drumului in autostrada, singura chestiune e sa nu prinzi un stop ca te-ai ars, stai pe loc de ti se acreste
                        Nu exista asa ceva, un drum national sau european existent NU poate fi transformat niciodata in autostrada. Doar transformat in drum express (vezi DN1 Ploiesti - Nistoresti - Comarnic, Sibiu - Sebes etc), cel mult.
                        Costurile sunt imense (vezi exproprieri) comparativ cu un traseu nou de autostrada, fie el si paralel cu DN-ul in mare parte.

                        Asa ca DN7, poate fi transormat pe alocuri in "drum express". Insa acolo problema cea mai mare o reprezinta Uoltu' (amenajarea de platforme sau viaducte, supralargite sau noi, in albie) pe de-o parte si versantii pe cealalta (care pun mari probleme d.p.d.v. al stabilitatii - nu e asa simplu cum pare - sa dinamitezi si gata ai facut loc)
                        Ce se incearca acolo, sunt zone de degajare a traficului, cu largiri ale platformei de drum existente, un fel de banda de vehicule lente, daca verei.

                        Comment


                        • eu stiam ca dn7 va fi transformat in autostrada pitesti sb; cred ca am inteles eu gresit; stai linistit, ba"e"tii lucreaza cu sarg si spor, au avansat destul de mult, vreo 3-400 de m sunt deja pregatiti pt turnat asfaltul



                          scuze de offtopic
                          Last edited by cristi....; 9 June 2015, 01:27.

                          Comment


                          • E imposibil de realizat asa ceva pe intreg tronsonul existent de care zici.
                            Ti-am zis, se va numi probabil drum express cu destule zone de 3 sau 4 benzi (rare, dealtfel, astea cu 4), dar si cu zone in care vor ramane-n veci doar 2 benzi.
                            Aia n-o sa se cheme autobanda. Sau poate o sa reinventam noi, romanika definitia autostrazii, dam drecu toate btr-urile eurocodurile si normativele in vigoare.

                            Si cine-i rus asta si ce meserie are la baza?...E plin de beshinosi d-astia, ma lesi.

                            Cristi, mai vorim peste ani de zile, sa-mi zici daca am avut dreptate, ori ba.

                            M-am lasat provocat , @Ampt, scuze de offtopic.
                            Last edited by Kojak; 9 June 2015, 01:33. Reason: Automerged Doublepost

                            Comment


                            • Ultima achiziţie pentru maşină: un purificator de aer cu ioni negativi.
                              L-am cumpărat astăzi de la Lidl, preţul plătit pentru acest dispozitiv fiind de 19,99 lei.
                              Attached Files

                              Comment


                              • Si, simti ionii ? )
                                My Ride ! B - 29 - TmT

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google