PH 87 SBI

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • PH 87 SBI

    Astea sunt poze cu loganul meu... am zis sa ii fac cateva sa ma mandresc si eu cu el
    Attached Files

  • #2
    Salut si bine ai venit pe forum!
    imi place poza 3, era mai reusita daca intra si toata masina in ea .
    in poza 4 si 5 observ un X destul de maricel, incearca un creion corector. de altfel tot in poza 5 am observat pe partea dreapta un stop fisurat si bara frecata... eu zic sa uiti de creionul corector si sa invoci un casco pentru respectivele corecturi. cu atit mai mult ca a aparut si rugina acolo.
    uitate atent pe polita de asigurare, e foarte posibil sa platesti aceasi suma in fiecare an de rata fara nici un fel de reducere. eu asa am in polita de asigurare facuta tot in rate pe 3 ani.
    sau cel putin dute pina la cei de la asigurari si intreaba-i ce implica ca si costuri din partea ta in caz ca folosesti casco.
    si chiar daca ar fi sa platesti mai mult la rata, nu are cum sa fie mai mult de vreo 2 euro pe luna si asta doar timp de un an.
    Last edited by crististreulea; 17 March 2008, 09:57.
    Daca indeplinesti o sarcina prea bine, vei ramane cu ea pe cap, cum ar fi Tutoriale pentru Dacia Logan

    Comment


    • #3
      Ms cristi ... scuze inca odata pt postul aiurea ... si merci pentru sfaturi... cred ca o sa vb cu al meu tata sa rezolv prin casco

      Comment


      • #4
        Sa o stapanesti sanatos!
        Vad ca e un Ambition dCi de 65 CP.
        Zgarieturile de pe portbagaj incearca sa vezi daca ies prin polishare sau cu un creion corector si polishare.
        Cel mai nou proiect auto din România!
        Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

        Comment


        • #5
          Apropo ... eu de ce stiam ca exista doar 2 variante de dci? 70cp si 85cp? Cum se face ca aud ca a mea e 65 si incep sa ma oftic :P

          Comment


          • #6
            E de 65 cp ca e Euro 3 . cu 70 cp ( euro 4) s-a inceput din 2007 si cu 85 cp din vara ....dar ii poti face o remapare si ajungi la 85 ca sa nu mai fi ofticat
            sigpic

            Comment


            • #7
              Merci de update ... oricum nu cred ca ma bag la un chiptunning... nu de alta dar nu prea le am cu astea si e o masina de condus mai mult la nevoie ... dar si pentru placerea de a conduce... si oricum sunt multumit de cum merge si cum se infige desi incepe sa devina cam lenesa pe strazile din Bucuresti... incerc sa o mai alerg un pic pe dn1 pana la ploiest

              Comment


              • #8
                Sa o stapanesti sanatos si fara incidente! Eu zic sa te bagi si la o resoftare pt ca o sa simti clar o diferenta

                Comment


                • #9
                  Originally posted by blackangel View Post
                  Cum se face ca aud ca a mea e 65 si incep sa ma oftic :P
                  Asa e, a ta are 65 CP si nu are intercooler.
                  Cel mai nou proiect auto din România!
                  Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                  Comment


                  • #10
                    @razvan : ms ... pana acum nu am avut incidente majore spre fericirea mea... sunt un pic cam maniac la condus dar asa mai rar in rest sunt calm la volan ...cat despre resoftare nu ma bag... nu prea sunt genul si e indeajuns ce are sub capota din firma... aproape am atins 170km/h cu ea pe A2
                    @andrei... asta e... se mai intampla cand esti grabit sa iti iei o masina si nu esti atent si la detalii ;)

                    Apropo cam cand se mai zvoneste de o intalnire prin bucuresti... ca as fi si eu interesat sa vin la urmatoarea

                    intilniri membrii aici
                    Last edited by crististreulea; 18 March 2008, 00:10.

                    Comment

                    Working...
                    X
                    Anulare DPF
                    Politica de Securitate Google