PH 06 WPW Aka Wepewe-ul

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • PH 06 WPW Aka Wepewe-ul

    M-am gandit sa scriu si eu despre masina mea pe aici. 97000 de km. Ambition. an 2005. Si cateva nimicuri facute pe la masina de catre mine. Incet incet se doreste o avansare. Niste arcuri sport, cu amortizoarele vedem.. Discuri 260mm, etrieri de VAN urmeaza. Intre timp trebuie sa schimb sonda lambda de dupoa catalizator pentru ca baietii din service.. cand masina era pe mainile tatalui meu, verificau tensiunea infigand lama de la cutter in fir, strapungand izolatia. a oxidat unul din fire si gata s-a rupt. asa ca daca are cineva vreo informatie despre o sonda, let me know.

    Alte detalii se observa in poze. Comentariile sunt binevenite
    Attached Files

  • #2
    salutare!

    s-o stapanesti sanatos in continuare. imi place portbagajul clean, iar din descrierea facuta si din poze, se vede ca esti pe drumul cel bun! spor la modificari
    Stock is boring...
    My ride: http://www.loganclub.ro/forum/b_20_riw-t35953.html

    Comment


    • #3
      merci. masina o am de vreo 2 ani si ceva. restul de 4 a condus-o tata. e cumparata noua. mi-a fost cedata pe la 50k. Am planuri cu ea, si incet incet o sa le pun in aplicare. Am uitat sa spun ca e 1.6 mpi. pe afara n-are sens sa o umplu cu fibre si nebunii. si sa arate in vreun fel. cel mai bine arata stock. pe la motor si suspensii si frane, acolo trebuie umblat!

      Comment


      • #4
        Salut!Frumos n'am ce spune.Bafta in continuare!
        https://lh3.googleusercontent.com/-R...2520rosuuu.jpg

        Comment


        • #5
          faina masina ,iti dau o sugestie vopseste barile complet o sa arate mai bine parerea mea
          ala cu ned 4 sped ... sigpic

          Comment


          • #6
            Las-o cum e la exterior, fara culori, luminite, zorzonele, fibre si alte alea. Baga mare la mecanica! Spor!!
            4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

            Comment


            • #7
              azi m-am dus sa imi cumpar sonda lambda de la dezmembrari, pt ca 600 de lei nu dau pe una noua. de montat ma descurc. ideea e ca baietii aia de la dezmembrari mi-au zis ca merge si asta, desi nu se potriveste la mufa, trebuie sa o tai mufa si sa o pun pe cea veche.

              pe sonda veche scrie: NTK Japan, 4J22 cod: 7700109844 875342 <443>

              iar pe cea noua scrie asa: NTK Japan, 6L16 cod H7700109844 668947 <443>

              diferente mari nu sunt intre coduri, dar daca ar putea sa imi zica cineva care ce inseamna din numerele alea, mi-ar fi de folos sa imi dau seama daca se merita sa modific sonda cea noua (pentru ca arata ca noua) sau sa le-o restitui si sa imi dea banii inapoi. motorul este 1.6 MPI 8 valve, an 2005.

              Comment


              • #8
                faina masina bafta in continuare
                vopsitorie preturi bune

                Comment


                • #9
                  frumoasa masina , bafta in continuare si spor la modificari
                  Ne place viata, dimineata ne vezi in doua, ardoarea si ceata
                  Stam zi de zi asa, nu ne trezi nene
                  Timpu’ se scurge, nu dormii pe tine

                  Comment


                  • #10
                    frumoasa masina punei un capat acolo la esapament ramele la numar nu da bine cu ford acolo punei simple daca nu alceva si niste folii ar arata superr

                    bafta la modificari
                    sigpic http://www.loganclub.ro/forum/my_dni-t26357.html

                    Comment


                    • #11
                      apropo de suporti de numar. am vazut in seara asta un baiat cu o honda verde. avea scris sub numar, pe banda aia. avea un citat al lui ayrton senna. foarte smecher. se stie ca senna a avut treaba cu imbunatatirea hondelor de serie.

                      on topic: am rezolvat cu sonda lambda. a mers de 1.6 mai nou, cu mufa veche. si merge BRICI! si nu-mi mai pun table cromate din carrefour pe toba. mai bine asa, momentan, pana se achizitioneaza o toba sport, asta dupa ce fac itp-ul saptamana viitoare. oricum toba aia stiu ca face acelasi lucru pe care il face si o toba muzicala. adica zgomot ) si atat. pana una alta imi fac damblaua sa vad si eu care e treaba, ca pana acum am avut decat o toba de Honda CBR pe prima mea masina, un oltcit. si sunt curios ce pot eu sa fac. ce iese. pana una alta, o sa revin cu ce-am mai mesterit. e ok cand cineva critica la modul asta. pana la urma din critica, amandoua partile au ceva de invatat.
                      Last edited by 77sky; 17 May 2011, 07:29. Reason: Automerged Doublepost

                      Comment


                      • #12
                        imi trebuie o teava de diametru de la 47 pana la 50 mm si lungime undeva la 30-40 de cm. are cineva idee unde pot sa gasesc? o sa atasez o schema.

                        Comment


                        • #13
                          poza:

                          A trebuie sa fie undeva la 500 de mm
                          B trebuie sa fie 47 de mm sau 50 de mm. daca are si posibilitate de imbinare, e si mai bine, ca sa ii pot pune colier ca in a doua poza, si silicon.
                          Attached Files

                          Comment


                          • #14
                            e gospodarie asa, stiu, dar o sa il fac eu cumva pana la urma sa fie bine. revin cu vesti, dupa ce o montez.

                            Comment


                            • #15
                              mda, cam canta, dar se aude bine, nu suna a toba sparta. si trage la fel. deci foarte posibil sa o pun pe aia originala la loc. pana una alta trebuie sa ii schimb capetele de bara si discurile si placutele. si ma gandeam la niste discuri de mcv cu tot cu etrieri.. sa vad ce gasesc. am schimbat cauciucurile ca erau cam pilaf. echilibrat roti, merge bine. i-am facut portbagajul sa se ridice singur dupa ce il deschid din buton, cu pistonase de portbagaj de bmw e32 cred. si e mult mai elegant decat alea de hayon de dacie. o sa pun niste poze. maine trag fir de la uch sa vad daca merge treaba cu deschiderea portbagajului la 2 apasari pe deschis de pe cheie. adica o sa verific cu voltmetrul, si daca merge fac, daca nu, ma gandesc la o solutie. astea oricum sunt niste detalii de om nebun, dar le incerc si eu, sa vad ce-mi iese si urmeaza sa ii dau bordu jos inca o data, sa aranjez firele pe acolo peste tot si sa pozitionez alarma mai elegant, mai curat.

                              ce capete de bara sa iau? trw, swag, sau mapco. care cum e mai bun? pareri personale?
                              Last edited by zoomoptic; 17 June 2011, 03:20. Reason: Automerged Doublepost

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google