PH 06 WPW Aka Wepewe-ul

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    mai bune sunt alea originale, dar in functie de bani...
    Nu sufar de nebunie, doar savurez fiecare moment al acesteia!!

    Comment


    • #17
      Foarte faina masina.In legatura cu capetele de bara ti le recomand pe cele de origine(si eu le-am schimbat).

      Comment


      • #18
        sa vedem ce se mai intampla, urmeaza sa achizitionez niste etrieri de mcv si discuri si placute, ca sa fie treaba treaba, si dupa aia si capetele de bara sau bieletele, ca nu stiu exact care. o sa sui masina pe elevator sa vad care sunt cu problema. si cu toate ca am avut grija la gropi tot s-au facut praf.. asa cu romania asta..

        Comment


        • #19
          tare de tot masina spor in continuare

          Comment


          • #20
            multumesc.

            intre timp a picat motorasul de ralanti, l.am dat jos l.am curatat, numai ca tot apare eroare, desi el merge bine.

            m.am apucat sa curat mocheta si interiorul, si sper ca foarte curand sa fac rost de niste scaune pentru sofer si pasager. inca nu m.am hotarat de care, ma descurc cu modificatul sinelor, ca pana la urma mare lucru nu e. trebuie sa coincida coloana de directie cu axa scaunului. si de restul ma ocup.

            acum vreo 2 saptamani am terminat si cu bordul, l.am dat jos, am rearanjat firele prin bord, si le.am imbracat in banda textila, si am adaugat firele pentru deschiderea de portbagaj si am refacut legaturile la alarma ca, nu stiu cum se oxidasera. si pornea alarma fara motiv. tocmai deasta am ajuns sa dau si bordul jos ca sa ma hotarasc la un loc potrivit pentru a prinde modulul de la alarma. am remontat totul la loc si acum nu voi mai avea probleme acolo. plus ca am curatat preventiv toate mufele cu spray de contacte

            daca tot dadusem bordul jos m.am apucas si am desfacut ce am putut de pe el, ca sa umplu golurile dintre plasticul estetic si armatura de rezistenta cu silicon. si am reusit. rezultatul este unul bun, pentru ca nu mai vibreaza degeaba.


            urmeaza sa caut pasla sa captusesc toata podeaua pe sub mocheta.
            urmeaza cat de curand sa imi iau etrieri de van.

            mai greu cu pozele, dar o sa fac un efort.

            Comment


            • #21
              Bravo, se tine bine verzitura la 100 mii k !!! Bine ai venit printre noi si spor la modificari !!!
              sigpic
              The MVP

              Comment


              • #22
                multumesc. sunt si eu de prin 2009 in club, dar nu prea mi-am facut simtita prezenta.

                acu ma apuc sa repar niste tabla prin interior. a ruginit un pic la podu pedalier deoarece iarna toata apa se scurge sub pres sub mocheta direct pe tabla pe care ei nu o mai vopsesc din considerente economice. o lasa acoperita numai cu grund. si treaba o sa fie in felul urmator. curat rugina cat pot de mult mecanic. dau cu feruginol las 30 de minute sa actioneze, sterg cu o carpa umeda cu apa, ca trebuie neutralizat acidul, dau cu diluant solvoxol, dupa care las sa se usuce.

                intrebarea mea este daca e neaparat nevoie sa dau cu grund in zonele alea, pt ca nu gasesc grund la spray si dureaza o gramada pana se usuca grundul dat cu pensula. oricum dau un strat subtire doar de protectie, si dupa dau cu vopsea spray in 2, 3 randuri ca sa se usuce repede. daca are cineva idee cum e bine sa fac sa spuna. am citit si alte pareri, pe alte forumuri, dar nu puteam sa postez fara sa imi fac cont sa pun intrebarea.

                recomandarea mea e ca cine isi ia masina noua, sa se apuce direct sa mestereasca la ea, pt ca de aia e ieftina. sau sa isi puna presuri tavita ceea ce e mai usor, dar nu rezolva cu adevarat problema. mie mi.a aparut rugina la imbinarea intre podu pedalier si tunel pe partea cu soferul, si in diferite zone izolate, unde se poate da usor un strat de ceva, in momentul in care masina e noua, ca sa protejeze. asta e parerea mea. o sa fac si poze in timp ce repar..
                Last edited by zoomoptic; 1 October 2011, 13:45. Reason: Automerged Doublepost

                Comment


                • #23
                  simpla si frumoasa.bafta tie, k masina e pe maini bune

                  Comment


                  • #24
                    am reparat problemele din interior. prin metoda descrisa mai sus, si am dat cu spray negru mat dupa ce am dat cu grund. se pare ca am facut treaba buna, poze am facut cu telefonul, pt ca aparatul meu descarca bateriile, si imi trebuiau unele noi. si nu am mai pierdut timpul si cu asta. acum intrebarea este daca are cineva idee cu ce pot inlocui pasla aceea care se afla sub mocheta. sau de unde gasesc pasla? imi trebuie vreo 3 m^2, ca am cautat in comert si ziceau aia ca nu au.. mai caut oricum, si nu o sa o mai lipesc de mocheta, cum vine ea, o decupez la dimenisiunile podului pedalier si pentru locurile din fata si pt cele din spate. si clar urmatoarea miscare sunt niste presuri tavita, care strang apa calumea si nu o mai lasa sa scape sub mocheta. si mai multa grija. o sa urc niste poze.

                    Comment


                    • #25
                      iata si niste poze cu activitatea. am gasit scaune de opel vectra b, si o sa pun niste poze si cu alea. scaunele originale sunt varza. astea de opel, am vazut inainte sa le cumpar la un prieten, dupa ani de zile nu au pic de joc in spatar. si pe langa asta au reglaj lombar si pt pasager si e cu totul si cu totul alta forma, te tin mai bine. si prinderea de caroserie o sa se faca fara suduri, in suruburile originale, o sa trebuiasca decat sa sudez un cadru pe care sa se prinda scaunele. si o sa le cobor mai mult sa nu mai stau cocotat, pt ca si asa sunt inalt. maine masor eu exact ce si cum ca sa nu iasa aiurea. am inteles ca e diferenta de nivel intre sine de 60 de mm, dar pt siguranta mea o sa masor eu.
                      Attached Files

                      Comment


                      • #26
                        ideea era ca pe sub mocheta sa fi vopsit totusi cu alb sau o culoare deschisa ca sa vad daca mai apare rugina.

                        Comment


                        • #27
                          am 2 scaune de opel vectra b negre, care cred ca merg puse, numai ca vreau sa le prind pe un fel de suport, care sa se prinda in suruburile vechi. diferenta de inaltime intre sina de pe tunel si cea dinspre stalp e undeva la 60 de mm. o sa fac un desen si niste masuratori, si o sa poata fi montate. ideea e ca astea de opel au sinele la o distanta mai mica intre ele decat scaunele originale, si se pot face niste adaptari solide care sa tina in caz de ceva. la astea ma gandesc eu si o sa postez cand o sa reusesc ce mi-am propus. intre timp mi-am luat si un set de jante ca astea pe care le voi vopsi albe:
                          Attached Files

                          Comment


                          • #28
                            astea sunt jantele. vin cum trebuie si sunt usoare. imi trebuie sa confectionez capacul de la prezoane si as vrea din aluminiu de 5-6 mm grosime. daca stie cineva de unde pot face rost, si poate sa ma indrume, as fi recunoscator
                            Attached Files

                            Comment


                            • #29
                              frumoase jantele sa le rulezi cu placere,bafta la capacele.

                              Comment


                              • #30
                                domnu capacele fale la un strungar
                                vopsitorie preturi bune

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google