PH 06 WPW Aka Wepewe-ul

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    foarte bine arata jantele pe masina ta
    sigpic

    Comment


    • #47
      nice wheels ;)

      Comment


      • #48
        multumesc. o sa pun si poze cu interiorul, chiar daca mare lucru nu i-am facut. i-am schimbat iluminarea din bord, am facut-o cu leduri albe, consola centrala alb cu rosu si alt design la comenzile aerotermei, si mi-am schimbat scaunele cu unele de opel. la confort nu ma gandesc prea mult..

        Comment


        • #49
          am si cateva poze cu interiorul. nu e cine stie ce, pentru ca nu ma preocupa prea mult asta..

          mai am un pic de lucru la adaptarea scaunelor, mai trebuiesc date jos inca o data si vopsite negru, dar nu mi-am batut capul cu asta in ultimul timp
          Attached Files

          Comment


          • #51
            Frumoasa masina!Imi place mult ce ai modificat, si cum... Stick din ala am si eu )e adus de tata de la servici.

            Comment


            • #52
              ai schimbat motorul ?
              " Nevastamea conduce atat de rau, incat GPS-ul i-a spus: in 50 metri trage pe dreapta ca vreau sa cobor "

              Comment


              • #53
                Inca nu am schimbat motorul. Sunt in tratative cu el, de jumatate de an. Multumesc de aprecieri. Stick.ul ala e traxdata 8Gb. E rezistent si mic

                Am gresit mai devreme, stick-ul este kingston dtsE9 de 8Gb.
                Last edited by zoomoptic; 25 October 2012, 04:51. Reason: Automerged Doublepost

                Comment


                • #54
                  am pus motorul. de pornit porneste greu. se accelereaza greu pana la 3000 de rot/min, cu injectoarele de logan si nimic schimbat in soft. ma gandesc ca trebuie umblat la comanda scanteii, si a injectoarelor (remapare). cu spray de frane porneste relativ repede. momentan mai aranjez conductele circuitului de racire si instalatia electrica a motorului. Mai am nevoie de tubulatura intre racordul flexibil si restul avacuarii, sa prelungesc conectorii sondei lambda amonte, cea a MAP sensor-ului, rearanjata instalatia electrica cat mai curat. o sa postez cateva poze ceva mai tarziu.

                  Comment


                  • #55
                    Bravooo!!! Felicitari, o realizare mareata

                    Comment


                    • #56
                      Bun...da-ne si niste poze

                      din ce vad eu e motorul care il am eu pe masina...si daca nu iti merge, dai o bere si iti zic eu care iti e problema, si dupaia, daca nu ai in jur la 2500 de lei, pune-l inapoie pe cel de 1,6 ca sa fiu sigur, fa o poza de sus la motor...sa pot vedea tot ce ai deasupra motorului
                      Last edited by FloNZN; 12 November 2012, 15:02. Reason: Automerged Doublepost
                      http://www.loganclub.ro/forum/ms_41_nzn-t12171.html? Logan 2000 16v

                      Comment


                      • #57
                        da, am aproximativ acelasi motor ca al tau, dar transformat in motor cu injectie indirecta, 8 injectoare mai micute.. cam asta e planul. inca nu am facut rost de toate cele 8 injectoare de corsa de 1.0 sau ceva asemanator, si am incercat cu cele de logan. si o sa lamuresc concret totul prin cateva poze, un pic mai incolo. multumesc pentru initiativa de a-mi sari in ajutor. difera si tamponul de pe lonjeron, nu e cum ai tu, ca am rasfoit prezentarea ta. eu nu am injectoare direct in chiulasa, le-am repozitionat eu pe rampa de admisie. citisem despre problema cu regulatoare de presiune si alte dracovenii deastea, si am renuntat la ele, pt ca oricum am luat motorul fara regulator, rampa si injectoarele de ide. eu sunt la stadiul in care pun cureaua de accesorii, ca am ramas fara baterie incercand sa vad de ce nu merge calumea. o sa vad cum rezolv problema. cred ca trebuie deasemenea sa trec pe benzina cu cifra octanica mai mare decat 95, ca probabil ca apar detonatii (din cauza compresiei mai mari) si imi deregleaza avansul.
                        Last edited by zoomoptic; 12 November 2012, 18:22.

                        Comment


                        • #58
                          Sa ne ti-i la curent... da-ne si niste poze...Bafta.
                          http://www.loganclub.ro/forum/ms_41_nzn-t12171.html? Logan 2000 16v

                          Comment


                          • #59
                            am reusit sa il fac sa mearga si sa functioneze binisor. cu o resoftare potrivita cred ca are potential. merge rotund, doar ca se mai balbaie din cand in cand la ralanti ca hartile nu sunt chiar ce trebuie. cu toate astea cand e rece trage bine intre 1500 si 2500-3000, cand e cald intre 3500 si 4500, la 5000 limitandu-se in sarcina. am reusit sa ies cu el pe strada, asa un pic, fara servodirectie, fara filtru de aer, doar asa un pic de test. tuburile injectoarelor lipite cu rasina vad ca rezista fara probleme, nu se incalzeste excesiv, sta la 4 liniute(normal) la 94 de grade porneste ventilatorul. urmeaza sa construiesc un montaj care sa repete semnalul injectoarelor pentru inca celelalte 4 injectoare identice. inca nu m-am hotarat concret ce injectoare o sa aleg. ori de corsa de 1.0-1.2 ori de ford fiesta de 1.3l cu extensie si cu unghi gama de 15 grade. vedem ce gasim. repetorul de semnal o sa il construiesc cu atmega 16, ramane sa vad ce tranzistori aleg pentru etajul de putere.. am mai mentionat mai sus un injector ce functioneaza la 12-14V cu impedanta de ~14ohm consuma in jur de 800 de miliamperi. deci or sa imi trebuiasca niste tranzistori de putere ce pot disipa minim 12W. momentan o sa atasez un printscreen cu circuitul. cutia de sigurante de langa baterie la loganul meu mai are fix un loc pentru inca un releu care va fi comandat de releul ce inchide circuitul injectoarelor spre 12V. releul va alimenta deasemenea si montajul cu atmega16. in scheama am folosit uln2003, dar curentul maxim suportat pe o singura iesire a ariei de tranzistori este de 500 de mA deci renunt la el. ledurile reprezinta injectoarele clona, iar generatoarele de semnal sunt defapt iesirile din ECU pentru injectoarele normale.

                            trebuia sa fac si poze cat am lucrat, dar nu prea puteam ca eram murdar pe maini si plus de asta uitam mereu aparatul acasa. ambreiajul a fost si el modificat, transformat din ambreiaj hidraulic in ambreiaj cu cablu. rulmentul de presiune hidraulic l-am transformat in rulment ce culiseaza pe tija(sistemul clasic de la 1.6 mpi cu jr3). am masurat unde trebuie montata rotula pentru furca ambreiajului, am facut loc furcii in carterul cutiei de viteze. aici am cam gresit, pentru ca eram pe graba si am fost nevoit sa repozitionez totul, si a iesit gaura cam mare. timoneria am schimbat-o sa fie pe tija, nu pe cabluri, pentru ca parerea mea e ca timoneria pe cabluri este imprecisa si se uzeaza repede. ideea e sa fie totul cat mai fiabil, dar aici vedem ce si cum am facut eu, pe masura ce trece timpul. senzorul de turatie este un senzor de clio, pentru ca cel de logan nu imi era folositor. desi rezistenta bobinei este de 800 de ohm la clio iar la logan de 250, vad ca functioneaza.

                            Senzorul de presiune ulei a fost interschimbat cu cel de pe logan, pentru ca amandoua motoarele au aceeasi presiune in circuitul de ungere. traductorii pentru temperatura apa sunt identici ca si valori ale rezistentelor raportate la temperatura, knok sensor-ii sunt la fel, verificata strangerea la 2daN, bobinele de inductie sunt de logan, pentru ca cea de laguna avea mufa bosch cu 4 pini. rampa de injectie am construit-o din teava rectangulara cu latura de 15 si am cositorit prinderile de la 2 rampe de v12 de seria 7 din '89, momentan nu am reusit sa fac rost de coliere cu surub pentru furtunele de cauciuc, si pentru proba am strans furtunele pe tevi cu soricei, (aveam pregatit un extinctor, nu se mai putea, nu mai aveam rabdare).

                            mai am o problema la conducta de servodirectie care intra in pompa. la logan este rotita cu 90 de grade si nu o pot monta pe pompa de servo de laguna. de rotit nu o pot roti ca sigur va crapa(e din aluminiu). momentan am cumparat o curea de accesorii scurta care antreneaza doar alternatorul. 6PK938. La suporti s-a potrivit bine, cel de pe partea cu distributia e problematic, planetarele s-au potrivit.

                            Traductorul de turatie se poate realiza cu un traductor hall. nu stiu care este raportul intre o rotatie a cititorului de viteza la logan si o rotatie a planetarei. am observat ca in senzorul de viteza la logan intra 3 pini: +12V, masa si semnal care cred ca e pe 5 v. M-am gandit in felul urmator: pe planetara va fi montat o rotita dintata asemanatoare celor de abs, car cu un numar de dinti egal cu raportul rotatiilor celor 2 roti dintate din interiorul cutiei de viteze la logan. o sa revin cu poze.
                            Attached Files

                            Comment

                            Working...
                            X
                            Anulare DPF
                            Politica de Securitate Google