Venx....arata bine, spor la tunat in continuare ....si fie ca motorul de 2.0 sa fie o realizare reusita si cat mai repede !! superr;)
Destined To Rally
Collapse
X
-
Felicitari pentru curajul de a te inhama la o asemea modificare.prea putini cunosc cum trebuie sa fie o masina de rally.ordinea modificarilor zic eu ca ai ales-o bine tinand cont ca nu ai inca motorul in garaj.bafta in continuare.astept poze cu motorul,filtru.sigpic........restul e NoSpeedLimit
Comment
-
Rally style e una si sa participi cu o masina la orice fel de proba VTM e alta... Cine zice altceva nu stie despre ce vorbeste. Toata lumea vb de Dyno dar... realitatea e ca nici acolo nu afli tot, iar ca sa vezi realizarile concrete pe un motor fie ca ai schimbat hartile sau ai facut alte modificari masuratorile se fac cu motorul demontat pe banc de motoare. Altfel totul este foarte relativ.Piese premium Dacia Logan, Sandero, Duster
Consumabile tinichigerie/vopsitorie IXELL,piese schimb
Comment
-
Pe vremea lui Grigoras nu se mergea la Dyno toata ziua, cum puneai o bujie noua, gata, sa vedem cati cai avem. Acolo era vorba de munca adevarata, care-si arata roadele pe traseu, pe proba speciala, nu pe role. Asa ca pina la un motor de 2.0 de RS, lasati-o mai moale cu chiptuningul si fuga pe role, la dynotest.
Cind ii vad pe unii, isi pun un filtru de aer mai colorat si gata, hopa pe dyno, sa vedem ce purere avem. (nu ma adresez cuiva in special, ci asa in general)
Rally Style e ceva, sa participi e cu totul altceva. E greu sa pregatesti pt competitie exact masina cu care circuli zi de zi. Risti sa devii un streetracer de ocazie, adorat doar de pustanii de la coltul blocului si fugarit de passaturile cu luminite albastre si rosii.
Comment
-
Pai eu ce zic, nu am fost cu masina pe dyno, pt ca nu am fost curios cat am castigat in urma chipului, filtrului sau a tobei. mi-a parut bine ca se simte si atat. altceva ce sa ii mai fac la motorasu asta de 1.4. E deajuns pana la inlocuirea lui. In fine acum sunt concentrat pe altele. Telescoape, arcuri, jante, gume, tot interiorul... alti bani alta distractie.
Si nu risc sa devin un streetracer pentru ca nu ma pasioneaza asa ceva. Dealtfel in trafic sunt un sofer civilizat, care circula regulamentar (normal, pe cat posibil), chiar daca face galagie toba sau imi place viteza, in trafic ma abtin.
Comment
-
@raduprov
stai linistit radule ca nu ma dau afara banii din casa si nici nu i-am primit de la mamica sau taticu. banii sunt munciti si stransi. in fine nu asta e ideea. vroiam doar sa iti zic ca am avut si eu o dacie 1300 din 78 si bagam benzina de 10 Lei. deci stiu cum e. iar manusile pe care le-am cumparat sunt zic eu la un pret destul de acceptabil in comparatie cu ce am vazut pana acum. plus de asta luna asta am avut si eu revizia de 60000 de mii. plus am pus toba si filtrul de aer. asa k restu lunii aproape ca fac foamea pana la urmatorul salar.
Comment
-
Apelez la ajutorul celor care cunosc!
motoarele de pe ce modele de renault se potrivesc pe logan, in afara de cele de pe clio?
in cautarea mea pentru un motor cat mai adecvat am dat peste niste motoare de laguna de 1,8 si 2,0, ambele 16V, si fabricatie 2000.
deasemenea motoare in aceeasi configuratie de pe laguna II sau megane.
motoare se gasesc har Domnului, numai ca nu stiu eu care se potrivesc exact.
sper ca sunteti cativa aici cu mai multe informatii decat mine dispusi sa ma ajute.
Multumesc anticipat!
Comment
-
Pai stii cum faci? Iei ruleta si masori... Altfel n-ai cum. Cred ca un 1.8 cu cilindri cu camasi ar fi suficient, il transformi repejor cu un kit turbo.
Comment
-
Pai acum am venit de la munci...
Asa e cel mai bine, iti faci tu singur masuratorile, oricum nu-ti poate spune nimeni nimic despre compatibilitate, de vreme ce nimeni n-a mai facut asa ceva.
Nu-mi ramine decit sa-ti urez mult succes si sa ai inspiratie in alegere. Vorbim...
Comment
Comment