Destined To Rally

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Destined To Rally

    Salutare tuturor!

    Uite ca a venit vremea (ma gandesc eu) sa postez si eu masinuta mea aici.
    Ea este un Logan 1.4 MPI Ambiance. Masina incet incet va ajunge una de raliu. Nu se poate dintr-o data ca nu fac parte din aceasi categorie sociala cu nume precum Virinel sau nea Gigi. Asa ca o luam incet incetisor dar sper eu sigur.

    Ce am pus si facut pe masina pana acum:

    Chip tuning TCM Turbo
    Filtru de aer sport FK Automotive
    Direct flow exhaust system
    Volan sport Lianti Corsa (Italy) cu husa piele Foliatec rosie
    MP3 Player Kenwood 4X50W + 4 boxe Sony Xplod (suna mai mult decat decent, nu sunt fan muzica tare in masina)
    Putina stickereala

    Ce urmeaza in viitorul apropiat:
    Telescoape Bilstein si arcuri sport Eibach
    Jante OZ WRC Tarmac

    Putin mai incolo:
    Rollcage si scaune sport + centuri

    Planuri serioase de viitor:
    Motor Renault Clio RS 2.0 + cutie
    ++++ altele si altele

    Enjoy!

    (In curand si un filmulet cu sunet si turatii pana la 6500 cu noul esapament)
    Attached Files

  • #2
    Bravo man! Ai respectele mele pentru ceea ce vrei sa faci si pentru ce ai facut pana acum cu masina. Iti doresc bafta maxima in continuare. Ai priza buna la mana cu volanul asta? Mie mi se pare cam gros. Ca volan de rally preferam Momo, modelul de pe Renault Clio de rally de grupa A (cu 2 spite si dunga galbena pe mijloc). Se gaseste pe la 100 oiro.
    sigpic

    Comment


    • #3
      Bravo tata,foarte misto,mai ales volanu,ai scos si catalizatoru?, baga si tu poze mai detaliate,sa ai grija de ea si spor la ''munca'' in continuare. apropo, chipuitul cit te-a costat si cine ti la facut?

      Comment


      • #4
        Super beton, exact stilul meu preferat .Sunt vreo trei de pe forum care a adoptat stilul asta Rally ( tu , Dsign si felixb).Sa auzim numai de bine si spor la munca pe viitor.
        Facebook: https://www.facebook.com/CrisGarage

        Comment


        • #5
          Ce sa faci tata cu rollcage ca din cauza greutatii nu o sa mai faci nici ce faceai pana acum
          Piese premium Dacia Logan, Sandero, Duster
          Consumabile tinichigerie/vopsitorie IXELL,piese schimb

          Comment


          • #6
            In primul rind, felicitari pentru gindurile bune. Insa, cu dezamagire iti spun, ai plecat pe un drum total gresit. Niste stickereala si un mp3 nu inseamna "destined to rally". La fel si chipuiala sau tobareala.

            O masina de rally are in primul rind trenul de rulare pus bine la punct, apoi siguranta pilotului (scaune, centuri, rollcage, killswitch, sigurante capote) si abia apoi se trece la chipuieli si tobareli. Plus ca masina asta nu va putea participa niciodata cot la cot cu altii, numai datorita motorului de 1.4

            Oricit de chipuit ar fi el, tot nu va putea ajunge un 1.6 de cupa, n-are cum.


            Sfat: scoate abtipildurile alea de pe aripa, arata ca naiba decupate asa

            Mult succes.
            _
            B 48 C U P - Ligheanul Agitat

            sigpic

            Comment


            • #7
              @dsign: omul a zis clar ca masina o va transforma "incet incet" in una de raliu. Acuma tu poate ai inteles ca vrea sa se bata direct cu Loganurile de cupa (lucru intr-adevar imposibil) dar nu cred ca e asa. VENOX cred ca vrea sa aiba masina "rally style", nu sa fie masina de raliu 100% (cu omologari cu tot). Poate vrea sa participe cu ea la unele etape locale, nu chiar in national. Oricum in planurile de viitor chiar scria de centuri, scaune, rollbar si motor de 2.0RS. Cu un asa motor esti intr-adevar tare, dar in campionatul national automat esti incadrat la grupa H. Cu motorul asta merita sa participi la VTM-uri ;)
              sigpic

              Comment


              • #8
                Salut din nou baieti!
                Multumesc in primul rand pentru aprecieri, nu ma asteptam sa am asa multe. Acum incerc sa va raspund fiecaruia. Voi incepe cu atacantii
                @dsign
                Ai mare dreptate in ceea ce priveste MP3 Playerul, el va fii scos in curand la vanzare dar pana una alta mai sta pe masina, mai ascult o stire de la radio.. Ai dreptate si cu stickereala, albul nu a iesit la nuanta si se vede, acelea le voi reface. Apreciez comentariile tale pentru ca imi place si mie masina ta.
                Cat despre faptul ca am pornit intr-o directie gresita, nu stiu daca este neaparat adevarat. Le fac pe rand pe toate, dupa posibilitati si bani. Asta a fost ordinea pana acum. Nu respect un anumit catalog. Masina dupa ce va fi gata o sa vreau sa particip doar la raliul maramuresului, in ce grupa si la ce categorie mai ramane de vazut.

                Sa continuam cu "apreciantii"
                @mareom
                intr-adevar, ai inteles perfect in ce directie ma duc cu masina asta.
                volanul prinde perfect la mana mai ales daca nu porti manusi. si mie imi place mult volanul mentionat de tine. e posibil sa il schimb dupa ce se mai aduna niste finante.

                @Soran
                cand pui rollcage si scaune sport sa nu uitam ca scapi de alte greutati de pe masina

                @Christnacht
                multumesc frumos de aprecieri

                @Tavi72
                catalizatorul e pe masina inca, chipul m-a costat 130 euro la TCM Turbo

                Comment


                • #9
                  Ce sa-ti spun?
                  Te-au criticat unii, altii te-au apreciat.
                  O sa iti spun sincer ca sunt incantat de ce am vazut si iti urez multa bafta!

                  Comment


                  • #10
                    Foarte bine. Totusi, cam nefericita alegerea unui 1.4 Faza cu motorul de Clio Sport este una de vis si pt mine, insa realizarea este destul de dificila. De aia zic ca era bine sa fi avut cel putin un 1.6 mpi

                    Hai cu roll-cage-ul, sa vedem care dintre noi il monteaza mai repede
                    _
                    B 48 C U P - Ligheanul Agitat

                    sigpic

                    Comment


                    • #11
                      Stiu dsign. alegerea unui 1.4 nu a fost cea mai buna dar la vremea respectiva luam masina asta pt oras pe langa a doua masina, un nissan patrol 2.8 td. uite ca a devenit singura masina de care am prins drag si pe asta o fac pana la capat.

                      @Ionut TWY. multumesc frumos de aprecieri si urari!
                      Last edited by VENOX; 18 March 2008, 15:33.

                      Comment


                      • #12
                        Cum se comporta dupa ce ai montat chipul? Se merita investitia? 0-100km/h in cat? Consum? Ms anticipat
                        PS:Felicitari pt determinare si sa auzim numai de bine

                        Comment


                        • #13
                          Pai dupa chip, da trage mai bine, cred ca e normal sa fie asa. nu am cronometrat-o, poate o voi face zilele urmatoare. consumul imediat dupa chip nu a urcat dar si daca a urcat, a urcat foarte putin. oricum daca eram fan economie la benzina nu faceam nimic.

                          Comment


                          • #14
                            Cati cp ai castigat ?Cu toate modificarile ..mai ales cu chipul
                            Its just a car ...

                            Comment


                            • #15
                              Eu cred ca masina are undeva la 85 cai max. Oricum mai bine spune proprietaru

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google