Golanasul Meu

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    ...Hai ca-i tare.
    Tu vrei sa-mi spui ca in poza a 2 a erai in tr a 5 a?
    Eu cand am avut berlina, am dus-o exact ca in poza a 2 a in march arrier..
    Acum hai sa revenim la topic.
    Last edited by Cezar; 10 December 2008, 01:54.

    Comment


    • #62
      Originally posted by D K G View Post
      Si o dacie 1310 poate alerga eram in drum spre Iasi acum cativa ani, e o dacie pe injectie din 2002.. Fugea de manca pamantul, zic "fugea" deoarece dupa 2 saptamani, i-am crapat motorul...
      inainte sa crape motoru,a crapat bordul,nu ?)
      Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

      Comment


      • #63
        si eu simt la fel am un logan de 1.4 dar am si un 1310 tot pe injectie ,iar cea din urma trage mult mai bine

        Comment


        • #64
          Originally posted by Octavian___30 View Post
          Eheee...Cailor le place aerul rece, numai sa nu ''munceasca'' pt el )

          Am prins si eu o data o Dacia 1310 pe injectie pe Arad-TM, manca jaru'!
          Pe portiuni drepte se ducea cu ea la 150 (atata imi arata mie stand in spatele lui), m-am tinut un timp dupa el sa vad cat il duce bolidul, apoi l-am lasat in plata domnului ca nu era normal la cap (depasiri inumane si toate cele).
          sincer iti spun daca e unu cu o dacie 1310 sau solenza sau logan si merge in fata mea oricat ar merge nu il las si pana la urma trec si pe langa el........numai k tre sa ai si un pic de sange in tine.....dar o coaja de 1310 nu are ce sa caute in fata mea numai ma fac de rusine

          Originally posted by calenus View Post
          Am 15000km la bord, parca si-a mai dat drumul motorul, parca sprinteaza ceva mai bine(asta doar peste 3000 ture) totusi dezamagirea mea s-a amplificat. 4 interventii in service, tot puturoasa la deal(doar cu mine si am sub 100 kG ) . Am ramas, din pacate, cu vechile metehne. Se pare ca de la francezi le-am copiat. Cu alte cuvinte se lucreaza repede si prost. Noroc cu baietii din service care, din cand in cand, ne mai aduc zambetul pe buze.
          sorry rest
          poi asa se intampla cand te zgarcesti la un pic de bani si nu il iei ala de 1.6 care tot asa consuma dar oricum merge mai bine.....eu unul am ales 1.5dci 85 cp dupa care l-am resoftat si i-am schimbat evacuarea si merge de rupe

          Originally posted by demeter View Post
          si eu simt la fel am un logan de 1.4 dar am si un 1310 tot pe injectie ,iar cea din urma trage mult mai bine
          dak ii faciai rodajul la logan un pic mai aspru adik sa il treci si peste 3500 k nu are nimik..........dupa cum il inveti asa merge.
          Last edited by RinSpeed; 27 January 2009, 16:58. Reason: Automerged Doublepost

          Comment


          • #65
            poi asa se intampla cand te zgarcesti la un pic de bani si nu il iei ala de 1.6 care tot asa consuma dar oricum merge mai bine.....eu unul am ales 1.5dci 85 cp dupa care l-am resoftat si i-am schimbat evacuarea si merge de rupe

            cum adica tot asa consuma ?
            1.6 are consum mai bun ca 1.4
            1.4 se stie ca e puturos , nu ma laud , am lasat 1.4 softat in urma cu 3-4 masini.
            baieti de la logan club bucuresti stiu despre ce e vb.

            Comment


            • #66
              30000 km

              logan?! hahahahaha spun unii, mmmmm spun altii eu am ajuns sa spun hmmmm
              de ce? a inceput sa-mi placa! ha? de ce? e o masina de care nu te plictisesti... inveti tot timpul, remapare antifonare insonorizare elf 5:30 prezoane, filtre sport etc. cu alte cuvinte o masina care iti da nervi la inceput dar pe care o IUBESTI pur si simplu dupa ce iti pune materia cenusie la contributie, o masina la care au lucrat vreo 22 mil ingineri(pop Romaniei). tin sa multumesc pe aceasta cale tuturor forumistilor, pro si contra, care m-au invatat sa o IUBESC.
              sorry rest

              Comment


              • #67
                oho...sa stii ca ai zis-o fooooarte bine pe asta!
                "CAND VIATA E PREA GREA....LAS-O JOS!"un batran logan de 1.4!:drunk

                Comment


                • #68
                  eu raman perplex...cum sa compari sau cum sa intri in comparatii dastea??!!LOGANUL,fie el 1.2, 1.4, 4.5...cat vreti voi si fara motor pe ea e mai buna decat o dacie.Loganul e generatia noua,frantuzesc,e LOGIC!cum sa compari o coaja,cu Loganul!Si prietene,nu masina are probleme,piesa din fata volanului poate avea probleme...

                  Comment


                  • #69
                    vezi ca loganu tot dacie e.

                    Comment


                    • #70
                      Originally posted by CataFOF View Post
                      vezi ca loganu tot dacie e.
                      eu nu prea cred...sincer!cu numele este Dacie,doar atat.In multe alte tari are sigla renault sau nissan .Nissan aprio sau renault mahindra iti suna familiar?

                      Comment


                      • #71
                        Observ ca de mult timp nu a mai is nimeni nimic aici,taicamiu a avut logan model 2007 si un logan facelift de la inceputul lui 2009 pe care il are si acum.la cel din 2007 in 60k km aproape 3 ani nu a schimbat decat consumabile pe cand la cel de la inceputul lui 2009 a schimbat cateva becuri la el prin bord si faruri intr un an...e adevarat ca e mai bine antifonat acesta din 2009 si nici usile nu mai scartaie ca la inceput, acum ca sa vb de ceea ce e legat in acest topic,cel din 2009 parca consuma o idee mai mult combustibil dar e si putin mai sprinten.

                        Comment

                        Working...
                        X
                        Anulare DPF
                        Politica de Securitate Google