Dacia Logan CUP - CT 16 TSA

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Salut si felicitari pentru masina.

    Ca intrebare: De ce vrei s-o vinzi ? Sau tocmai ai cumparat-o ?
    sigpic

    Comment


    • #17
      Da, a fost la vazare pt un alt proiect, o integrala, dar am renuntat si voi merge cu loganul pt ca este o masina foarte fiabila costuri foarte mici la intretinere, e ok din multe puncte de vedere. In aceasta toamna va intre intr-o capitala cu vopsea si alte chestii efectuate, si sper ca in primavara si fie gata de start.
      LA VOLANUL UNEI MASINI DE CURSE NU CONTEAZA CINE ESTI, CONTEAZA NUMAI DECIZIA PE CARE O IEI INTR-UN FRAGMENT DE SECUNDA

      Comment


      • #18
        O intrebare ce am si eu... Pentru ce folosesti tu masina, e recomanda sa fie cutie manuala sau ar fi mai buna o cutie automata? Mersi anticipat!
        sigpic

        Comment


        • #19
          La curse e buna o cutie segventiala, sau semiautomata, eu am cutie normala cu mici modificari pe la ea.....
          LA VOLANUL UNEI MASINI DE CURSE NU CONTEAZA CINE ESTI, CONTEAZA NUMAI DECIZIA PE CARE O IEI INTR-UN FRAGMENT DE SECUNDA

          Comment


          • #20
            Cu jantele speedline folosesti distantiere? Ai voie la start cu distaantiere?

            Ambreiajul Sachs Racing il poti folosi in regim de mers normal, pe drumuri publice? Adica poti pleca linistit de la semafor, sau lasi urme de cauciuc de fiecare data cand se pune verde?
            _
            B 48 C U P - Ligheanul Agitat

            sigpic

            Comment


            • #21
              Originally posted by Christnacht View Post
              In fine Sorine ti-ai pus si tu masinuta la prezentare . De abia astept sa ti-o vad live.
              Pai tu de 2 ani de zile tot vrei sa o vezi.

              ps: Sorin sa nu ii arati masina lu asta ca nu merita
              pss: Succes in ceea ce ti-ai propus.
              sigpic

              Comment


              • #22
                Referitor la distantiere este voie de o anumita marime, la ambreiaj ce sa zic e ok plecarile sunt cam dure tre sa te inveti cu plecarea si sa dozezi bine acceleratia si usor usor te inveti cu el. E mai greu la inceput....dar e super ambreiajul. Daca vreti puteti veni la mine la garaj intr-o duminica facem o intalnire e liniste loc destul etc...o samanta o poveste....
                LA VOLANUL UNEI MASINI DE CURSE NU CONTEAZA CINE ESTI, CONTEAZA NUMAI DECIZIA PE CARE O IEI INTR-UN FRAGMENT DE SECUNDA

                Comment


                • #23
                  Salut

                  Daca tot esti amabil si ne raspunzi, te voi intreba si eu, ca 100% om laic.
                  De ce logan si de ce nu Sandero? De ce 1.6 8v si nu 1.6 16v? Aceeasi motor pe Sandero nu ar merge mai bine. Ma refer aici la dimensiunile scazute si la greutatea mai scazuta.

                  Comment


                  • #24
                    loganul 1.6 8v are omologare pentru grupa N , ceea ce nu cred ca are nici sandero nici loganul 16v
                    Last edited by Cristi_Xp; 22 August 2011, 22:44.
                    Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                    Comment


                    • #25
                      Aceste omologari nu echipa le face? Le face fabrica?

                      Comment


                      • #26
                        fabricantu cere la FIA omologarea pentru o anumita grupa . FIA elibereaza o fisa de omologare pt fiecare grupa, fisa care contine descrierea si pozele majoritatii pieselor din care se compune masina. Fisa de omologare trebuie prezentata la verificarea tehnica de la inscrierea in concurs si teoretic daca un reper nu corespunde cu descrierea si poza din fisa , masina este exclusa din concurs sau trecuta la gr. H (masini fara omologare sau cu omologarea expirata). Gr N inseamna in principiu o masina de serie la care sunt admise foarte putine modificari( rollbar, suspensii, electronica, evacuare etc).
                        Last edited by Cristi_Xp; 22 August 2011, 22:55.
                        Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                        Comment


                        • #27
                          Am inteles. Multumesc!

                          Comment


                          • #28
                            Multumesc Cristi de raspunsuri
                            LA VOLANUL UNEI MASINI DE CURSE NU CONTEAZA CINE ESTI, CONTEAZA NUMAI DECIZIA PE CARE O IEI INTR-UN FRAGMENT DE SECUNDA

                            Comment


                            • #29
                              Foarte frumoasa masinuta. sa o stapanesti sanatos.

                              Insa, o folosesti si in activitati zilnice? Sau e doar pentru concursuri?
                              Super Oferte Accesorii Logan

                              Comment


                              • #30
                                frumoasa! mai pune poze...

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google